Diplomă în psihologia copilului
Online Academies
Informatie cheie
Locația campusului
Bournemouth, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
Contactează şcoala
Ritm
Contactează şcoala
Taxe de școlarizare
GBP 199 / per year
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
Reducere de 75% la toate cursurile care utilizează codul SA75
Prezentare generală
Psihologia copilului este studiul dezvoltării mentale, sociale și emoționale a copiilor de la naștere până la adolescență. Acesta examinează schimbările în abilitățile motorii, dezvoltarea cognitivă, achiziția limbilor și formarea identității.
Acest curs detaliat privind Psihologia Copilului vă va oferi o cunoaștere fundamentală a dezvoltării copiilor și vă va oferi o perspectivă integrală asupra motivului pentru care copiii se comportă așa cum fac.
Silabă
Modulul 1 Probleme majore de dezvoltare
Unitatea 1: Primul an al vieții
- Reflexe pentru sugari; Dezvoltarea socială în primul an de viață, inclusiv zâmbetul social și apariția fricii de străini.
Unitatea a doua: formarea atașamentelor
- imprinting; Atașament (Bowlby), inclusiv studii interculturale; Harlow și mamele surogat; Relevanța studiilor la animale în dezvoltarea copilului.
Unitatea a treia: Consecințele defalcărilor din anexe
- Degradarea maternă; Implicațiile teoriilor legate de atașament și de privarea maternă atunci când se plasează copiii cu surogate.
Unitatea Patru: Casa, Familia și Școala
- Group vs. îngrijirea familiei și studii privind efectele familiilor absente din viața maternă și ale tatălui; Importanța colegilor și fraților.
Unitatea Cinci: principiile de bază ale metodelor de cercetare
- Natura și scopul cercetării, ceea ce este un experiment, sprijinirea și respingerea ipotezelor, variabilele independente și dependente, controlul variabilelor, instrucțiunile și procedurile standardizate, metodele de prelevare a probelor, proiectarea investigațiilor.
Unitatea șase: Dezvoltarea percepției vizuale
- Introducere în natura / hrănirea dezbaterii privind percepția vizuală; Fantoza - percepția formei; Gibson și Walk - percepția profunzimii; modul în care fiziologia sistemului vizual uman ne ajută să judecăm adâncimea și distanța; Bower - constanta dimensiunii; experimentele pe animale privind deprivarea senzorială timpurie.
Unitatea a șapte: Dezvoltarea limbajului și a comunicării
- Dezvoltarea comunicării non-verbale la om, gesturi etc .; comparații cu primatele neumane; schița dezvoltării limbajului la om; inclusiv observarea naturalistă la om; inclusiv studiile observaționale naturaliste și criticile acestora; Teoriile inovatoare și de întărire.
Unitatea opt: Testarea inteligenței și a inteligenței
- Definițiile inteligenței; vârstă mintală și IQ; Teste de inteligenta; Avantajele și dezavantajele testării IQ.
Unitatea Nouă: Dezbaterea naturii / îngrijirii în studiul inteligenței
- Studii de gemeni; stabilitatea IQ; Sunt experiențele timpurii decisive pentru dezvoltarea ulterioară?
Unitatea zece: colectarea și interpretarea datelor
- Tabele și histograme, corelație și scatterograme; Însemna; Gamă; Realizarea concluziilor din date.
Modulul doi Copilul ca persoană fizică
Unitatea unsprezece: Cum cred copiii
- Teoria lui Piaget despre dezvoltarea cognitivă; inclusiv studii de egocentrism și critici ale muncii sale.
Unitatea doisprezece: Teoria învățării - cum este dobândită comportamentul
- Învățarea și condiționarea - condiționarea clasică și condiționarea operantului; inclusiv explicații privind dispariția, discriminarea și generalizarea; consolidarea pozitivă și negativă; Teoria învățării sociale și criticile.
Unitatea treisprezece: Teoria psihodinamică a lui Freud - o abordare alternativă
- Structura personalității, teoria 5 etape, critici.
Unitatea paisprezece: Dezvoltarea morală
- Definiția din punct de vedere psihologic; investigarea comportamentului moral, a sentimentelor morale și a judecății morale.
Unitatea cincisprezece: Dezvoltarea rolurilor de gen
- Sex-dactilografiere; Identitate sexuala; Teorii biologice, sociale și culturale.
Unitatea șaisprezece: Agresiunea la copii
- Baza biologică a agresiunii; Teoria și agresiunea psihologică; Agresiunea ca răspuns învățat;
Imitarea agresiunii; vizionarea violenței; Pedeapsă pentru agresiune; diferențele sexuale în agresiune.
Unsprezece unitate: Metodele utilizate în cercetarea dezvoltării copilului
- Observational, Survey, Correlational, Experimental - avantaje si dezavantaje.
Unitatea optsprezece: Joacă
- Importanța jocului pentru învățare;
Teoria jocului lui Piaget; forme de joc;
Relevanța teoriilor psihologice la educația preșcolară; Joacă și învață în grădinițe; Joacă terapie.
Unitatea nouă: Învățarea în școală
- Învățarea programată și relația acesteia cu teoria învățării - avantaje și dezavantaje; Descoperirea învățării și eficacitatea acesteia.
Unitatea douăzeci: Modificarea comportamentului
- Explicație și exemple; Relația cu teoria învățării; Sistemul punctelor, Avantajele și dezavantajele.
Acreditare
Acest curs a fost acreditat de Online Academies . După finalizarea cu succes a acestui curs, veți putea descărca sau imprima un PDF al Diplomei Online Academies (vă rugăm să rețineți: vi se va da posibilitatea de a fi tipărite și trimise o copie tipărită a certificatului pentru dvs. pentru o mică taxă suplimentară). Dacă doriți să vedeți un eșantion de diplomă, faceți clic aici
Evaluare
La încheierea fiecărui modul, există o evaluare a întrebărilor cu răspunsuri multiple. Acest lucru vă va ajuta să vă amintiți punctele principale ale lecției și să acționați ca o verificare a faptului că ați păstrat cunoștințele esențiale și înțelegerea acelei secțiuni. Rezultatele pot fi văzute instantaneu și puteți corecta răspunsurile greșite. Când rezultatul este satisfăcător, puteți trece la următorul modul.
Rezultatul cursului
Odată ce ați finalizat cu succes toate modulele pentru cursul dvs., veți primi: o diplomă eliberată de Online Academies