Diplomă în managementul afacerilor
Online Academies
Informatie cheie
Locația campusului
Bournemouth, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
Contactează şcoala
Ritm
Contactează şcoala
Taxe de școlarizare
GBP 199 / per year
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Reducere de 75% la toate cursurile care utilizează codul SA75
Prezentare generală
Managementul afacerilor poate fi definit ca procesul de conducere și de îndrumare a unei organizații sau a unei părți, prin desfășurarea și manipularea resurselor (umane, financiare, materiale, intelectuale sau intangibile).
Managerii trebuie, de asemenea, să măsoare performanța organizației în mod regulat, să revizuiască strategiile și planurile de afaceri și să asigure că acțiunile corespunzătoare sunt luate pentru a îndeplini obiectivele organizației.
Managementul și conducerea sunt vitale pentru succesul organizațional în mediul global provocator. Este rolul conducerii de a concepe și de a iniția strategii care creează și susțin diferențierea competitivă și avantajul.
Acest curs de management al afacerii a fost proiectat pentru a vă duce prin conceptele cheie care stau la baza unui management bun și asigurați-vă că aveți cunoștințele necesare pentru a promova succesul organizațional.
Silabă
Unitatea 1 - Gestionarea și conducerea
"Managementul este mai degrabă o practică decât o știință". Acest lucru este oarecum evident, însă încercarea de a face reguli de gestionare reușită, la fel ca un proces chimic, ignoră principala componentă a variabilității - și anume persoanele implicate. Activitățile și rolul unui manager vor varia în funcție de organizație și de cultura sa. În această unitate, veți examina principalele caracteristici ale managementului și conducerii în timp ce analizați gama de stiluri de management care sunt angajate în locul modern de lucru.
Până la sfârșitul acestei unități, veți putea:
- Descrieți principalele diferențe dintre conducere și conducere
- Descrieți principalele componente ale rolului managerului
- Identificați principalele componente ale rolului de lider
- Discutați despre o serie de stiluri de gestionare.
Unitatea 2 - Performanța la locul de muncă
Pentru a evalua necesitățile de formare, trebuie să țineți cont atât de nevoile organizației, cât și de aspirațiile individului. Soluțiile de instruire includ cursuri personalizate, cursuri externe, învățare deschisă, programe de educație, detașare, coaching, instruire la locul de muncă și instruire pe bază de computer. În evaluarea formării, conducerea superioară trebuie să ia în considerare măsurile interne (dacă formarea a atins obiectivele de învățare specificate), măsurile externe (dacă formarea a avut ca rezultat o performanță îmbunătățită la locul de muncă) și costul general al acesteia sau organizație). Acestea sunt câțiva dintre factorii pe care îi veți lua în considerare în cadrul acestei unități.
Până la sfârșitul acestei unități, veți putea:
- Descrieți căile de identificare a nevoilor de formare
- Recunoașterea potențialelor soluții pentru nevoile de instruire identificate
- Descrieți metodele de monitorizare a instruirii
- Identificați metodele de revizuire a performanței persoanelor
- Înțelegeți procedurile de disciplină și plângeri
- Descrieți strategii pentru a ajuta angajații să-și îmbunătățească performanțele.
Unitatea 3 - Lucrare, planificare și organizare
Multe întreprinderi operează o strategie tradițională în abordarea planificării, în principal deoarece activitățile lor sunt relativ previzibile și regulate. Cu o strategie convenită, se pot realiza un plan detaliat cu obiective pe termen scurt, mediu și lung, cu detalii despre ceea ce trebuie să se întâmple, cine este implicat, când ar trebui să se întâmple, cum ar trebui să se întâmple, unde ar trebui să se întâmple și de ce . În această unitate, veți examina o serie de instrumente și abordări care pot fi utilizate pentru planificarea activităților de afaceri, dezvoltarea strategiilor organizaționale și analizarea sarcinilor de lucru.
Până la sfârșitul acestei unități, veți putea:
- Recunoașteți și descrieți strategiile și planurile
- Recunoașteți instrumentele de planificare
- Descrieți metodele de eficacitate și eficiență
- Identificați și utilizați tehnici de analiză organizațională
- Recunoașteți și înțelegeți modul de studiu
- Recunoașteți și înțelegeți diagramele de procese
Unitatea 4 - Motivarea forței de muncă
Oferirea unei performanțe bune la locul de muncă sa dovedit a fi o funcție a abilității, a experienței, a recompensei și, mai presus de toate, a motivației. Suntem ființe intenționate și ne alegem în mod constant obiective care sunt importante pentru noi și căutăm să le realizăm. Este această activitate orientată spre scopuri pe care o numim motivare. Având în vedere importanța angajaților ca resursă organizațională, este evident că managerii trebuie să înțeleagă natura motivației, astfel încât aceștia să poată gestiona mai bine acele forțe, atât interne, cât și externe, care îi determină pe unii să depună eforturi minime pentru sarcinile lor de lucru în timp ce ceilalți cheltuiesc mult mai mult efort și, prin urmare, sunt mult mai productivi.
Până la sfârșitul acestei unități, veți putea:
- Definirea motivării și explicarea importanței managerilor de ao înțelege
- Explicați modul în care teoriile motivației sunt clasificate în teorii de conținut și teorii procesuale
- Explicați Taylorismul și implicațiile sale motivaționale
- Înțelegeți implicațiile motivaționale ale experimentelor Hawthorne
- Apreciez ierarhia nevoilor lui Maslow și implicațiile sale motivaționale
- Explicați teoria cu două factori a lui Herzberg și implicațiile sale motivaționale
- Descrieți teoria așteptărilor și implicațiile sale motivaționale
- Înțelegeți teoria echității și implicațiile sale motivaționale
Unitatea 5 - Managementul resurselor umane
Managementul resurselor umane (HRM) este considerat de Porter ca fiind una dintre activitățile principale ale unei organizații. Ea este responsabilă pentru una din intrările-cheie ale procesului de transformare și este implicată și în toate celelalte funcții și activități, deoarece toate au un element uman. Managementul resurselor umane este preocupat de toate aspectele legate de managementul persoanelor în cadrul organizațiilor, de la contactul inițial până la terminarea angajării (și în unele cazuri și în afara acestuia). Managementul persoanelor din organizații devine din ce în ce mai recunoscut ca un factor critic pentru succesul organizațional (Storey, 1992, p. 46). Forța de muncă poate fi considerată ca fiind cea mai mare valoare a organizației și este esențială pentru atingerea și susținerea avantajului competitiv.
În această unitate, luăm în considerare fundalul și filosofia HRM și ne vom concentra asupra unor sarcini care pot influența eficacitatea oamenilor în mediul de lucru.
Până la sfârșitul acestei unități, veți putea:
- Distinge între conceptele de management al personalului și HRM
- Descrieți planificarea resurselor umane
- Descrieți procesele și metodele de recrutare și selecție
- Descrieți etapele ciclului de instruire
- Explicați rolul evaluării și evaluării
- Descrieți principalii factori în relațiile angajator / angajat și rolul sindicatelor
- Identificați valoarea procedurilor de gestionare a resurselor umane care sunt fundamentate într-un cadru legislativ
Unitatea 6 - Strategii de afaceri
În fiecare an în Marea Britanie sunt create mii de noi afaceri. Câțiva vor deveni companii globale care angajează mii de oameni, alții nu vor face niciodată scena mondială; de fapt, majoritatea va înceta tranzacționarea în termen de doi sau trei ani.
În această unitate, analizăm câteva dintre instrumentele pe care le putem folosi pentru a decide cu privire la strategie. După cum veți vedea, instrumentele pe care le descriem sunt cele care leagă diferitele funcții ale afacerii și au de-a face cu funcționarea afacerii ca o organizație completă și nu ca o colecție de funcții sau departamente. Strategia de afaceri se referă la direcția generală a organizației. Aici luăm în considerare strategiile operaționale sau funcționale care contribuie la strategia de afaceri.
Începem cu privire la chestiunile cheie implicate în stabilirea strategiei și la un proces de alegere a strategiei.
Până la sfârșitul acestei unități, veți putea:
- Explicați modul în care întreprinderile trebuie să își alinieze obiectivele și capacitățile cu nevoile clienților și cu mediul
- Definiți exemple de obiective de afaceri, declarații de misiune și valori
- Înțelegeți modul în care mediul de afaceri oferă oportunități pentru afaceri, dar și limitează libertatea de acțiune
- Descrieți o serie de strategii de afaceri și explicați circumstanțele în care acestea ar putea fi potrivite pentru o afacere
- Descrieți modul în care o organizație se confruntă cu un viitor nesigur și răspunde la schimbările de mediu complexe.
Acreditare
Acest curs a fost acreditat de Online Academies . După finalizarea cu succes a acestui curs, veți putea descărca sau imprima un PDF al Diplomei Online Academies (vă rugăm să rețineți: vi se va da posibilitatea de a fi tipărite și trimise o copie tipărită a certificatului pentru dvs. pentru o mică taxă suplimentară). Dacă doriți să vedeți un eșantion de diplomă, faceți clic aici
Evaluare
La încheierea fiecărui modul, există o evaluare a întrebărilor cu răspunsuri multiple. Acest lucru vă va ajuta să vă amintiți punctele principale ale lecției și să acționați ca o verificare a faptului că ați păstrat cunoștințele esențiale și înțelegerea acelei secțiuni. Rezultatele pot fi văzute instantaneu și puteți corecta răspunsurile greșite. Când rezultatul este satisfăcător, puteți trece la următorul modul.
Rezultatele cursului
Odată ce ați finalizat cu succes toate modulele pentru cursul dvs., veți primi: o diplomă eliberată de Online Academies
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master Management în Marketing Internațional (MA)
- Online
MBA cu concentrare în managementul afacerilor internaționale
- Davie, Statele Unite ale Americii
MSc Afaceri și Management (Online)
- Online United Kingdom