De Master In Marketing Si Online Web Analytics

IEBS - Escuela de Negocios de la Innovación y los Emprendedores

Descrierea programului

Citește Descrierea Oficială

De Master In Marketing Si Online Web Analytics

IEBS - Escuela de Negocios de la Innovación y los Emprendedores

În prezent, există o cerere mare pentru profesioniști de înaltă calificare pentru a gestiona în mod eficient oportunitățile pe care le oferă marketing digital cu specializate, cum ar fi manager de trafic, SEO, SEM, Community Manager, Analist Digital, Mobile și Marketing Inbound profiluri, care necesită o instruire în special din cauza complexității sarcinilor lor.

Master în Marketing Digital cu specializare este un program conceput pentru a satisface aceste nevoi, mâna experților mari din industrie, iar în cazul în care veți învăța elementele de bază ale marketingului digital și va studia unele dintre domeniile specifice în care doriți să le aprofundeze.

La finalizarea Master în Marketing Digital, veți avea o bază de cunoștințe profunde în marketing digital poate aprofunda și să se specializeze într-un singur domeniu: Web Analytics; gamification; Marketing mobil; Google AdWords pe; e-Commerce; Inbound marketing sau comunicare digitală.

spain101

Ce voi învăța?

La finalizarea Master în Marketing Digital va fi perfect capabil să:

  • Defini, planifica și controla campaniile de recrutare on-line în mod eficient.
  • Efectua media planning on-line.
  • Noțiuni de bază cel mai mult de canalul online în atragerea clienților.
  • Folosind analiza web pentru a conduce schimbarea în afaceri on-line.
  • Să definească, să implementeze și să opereze un sistem de analiză web eficient.
  • Definiți factorii cheie (KPI) si a face tablouri de bord.
  • Specializăm profesional pentru a avea mai multe oportunități de angajare într-una dintre cele mai importante pentru a alege domenii specifice: Web Analytics, Gamification, Mobile Marketing, SEO, Google AdWords, eCommerce, Inbound de marketing sau de comunicare digitală.

Pentru cei interesați?

Master în Marketing Digital și specializare oferă formare orientată în mod special următoarele profiluri:

  • Oamenii care doresc să cunoască în profunzime instrumentele și strategiile de poziționare web SEO.
  • Responsabil cu activitatea de marketing si directori care au nevoie pentru a maximiza investițiile lor online și să facă o planificare adecvată media online.
  • Antreprenorii care doresc compania lor să fie prezentă în rețea într-un mod eficient.
  • Profesioniștii media socială și management comunitar care doresc să-și extindă cunoștințele lor în tehnicile de management al traficului și de analiză web.
  • profesioniști de comunicare care doresc să ajungă din urmă pe cele mai recente tehnici în promovarea site-uri de pe Internet.
  • directori de IMM-uri și manageri care doresc să-și îmbunătățească strategia lor online pentru a completa cu strategiile de tranzacționare tradiționale.
  • Dezvoltatorii web și creatorii de conținut care doresc să-și extindă cunoștințele lor despre SEO.
  • Tinerii absolvenți care doresc să dezvolte cariera lor în lumea de pe Internet, marketing digital și a noilor tehnologii.

curriculum

Structura și materialele de Master în Marketing Digital & Analytics, Gamification, Mobile, SEO, e-Com, inbound, Branding este organizată după cum urmează:

[GROUP MATERIALE COMUNE: MARKETING DIGITAL]

Modulul 1. Planificarea Online Media

  • Publicitate în mass-media on-line evoluția și tendințele
  • Strategia de planificare on-line
  • Surse de informare și de urmărire a clientului
  • Analiza si multichannel modele de atribuire

Modulul 2. Grafica Publicitate online

  • gestionarea eficientă a publicității grafice on-line
  • rețele de publicitate, formate de publicitate și tendințe
  • publicitate de afișare cu Google Generatorul de anunțuri grafice

Modul 3. Căutare

  • Motor de cautare de publicitate, definiție, proprietăți și tendințe
  • Valori și obiective de definire în SEO si PPC
  • gestionarea eficientă a campaniilor de căutare plătite. PPC
  • Editorul AdWords
  • Solicitanții de I. Introducere SEO
  • SEO II. cercetare de cuvinte cheie
  • SEO III. linkbuilding
  • SEO IV. de marketing inbound
  • V. SEO SEO de audit

Modulul 4. Social Media

  • rețele sociale și de management al comunității
  • Construirea și menținerea unei rețele sociale
  • Campanii și social media strategie
  • Publicitatea în rețelele sociale
  • viralization conținut

Modulul 5. E-mail și Afiliere Rețele

  • E-mail campanii, definiție și proprietăți
  • Construirea și menținerea bazelor de date de contact
  • Unelte pentru campaniile de e-mail
  • Scrie e-mailuri care transformă
  • retele de afiliere

MODULUL 6. Aspecte juridice

  • Clase de legalitate. confidențialitate online
  • reglementările europene și internaționale

[MATERIALE SPECIFICE DE GRUP]

Studentul trebuie să aleagă una dintre următoarele specializări:

  • Google Analytics web
  • Studii: Master în Marketing Digital este specializata in analiza web
  • Marketing inbound
  • Studii: Master în Marketing Digital este specializata in marketing inbound
  • e-Commerce
  • Studii: Master în Marketing Digital este specializată în e-Commerce
  • gamification
  • Studii: Master în Marketing Digital este specializată în Gamification
  • Marketing mobil
  • Studii: Master în Marketing Digital este specializata in Mobile Marketing
  • Google Adwords
  • Studii: Master în Marketing Digital este specializat în Google AdWords

Proiectul final de master

Această școală oferă programe în:
  • Spanish (Spain)
Durata & Pret
Acest curs este Online
Start Date
Data începerii
Oct. 2018
Duration
Durata
750 ore
Cu normă întreagă
Price
Preţ
5,250 EUR
Locations
Spania - Barcelona, Catalonia
Data începerii : Oct. 2018
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Dates
Oct. 2018
Spania - Barcelona, Catalonia
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala