$close

Filtre

Vezi rezultatele

Compară 123 Cursuri în Studii de afaceri Curs Online

Cursuri Online Contabilitate, Bănci, responsabilitatea socială corporativă, finanțe, comerț internațional, Logistica, Marketing, Turism si e-Business toate se încadrează în categoria de Business, Economie și Administrarea. Profesioniștii care lucrează, absolvenți și persoane în căutarea pentru o schimbare de cariera intr-un domeniu de afaceri legate sunt unele dintre… Citeste mai mult

Cursuri Online Contabilitate, Bănci, responsabilitatea socială corporativă, finanțe, comerț internațional, Logistica, Marketing, Turism si e-Business toate se încadrează în categoria de Business, Economie și Administrarea. Profesioniștii care lucrează, absolvenți și persoane în căutarea pentru o schimbare de cariera intr-un domeniu de afaceri legate sunt unele dintre potențialii studenți care pot beneficia de cursuri on-line de afaceri, economie și administrație.

Unele credite de curs on-line în afaceri, economie și clase de administrare sunt transferabile la alte programe universitare sau postuniversitare, cum ar fi BBA sau MBA. Durează oriunde de la câteva zile la un an, unele cursuri on-line în Business, Economie și Administrarea sunt cu normă întreagă, alții cu jumătate de normă, dar tot ele tind să fie mai flexibil decât clasele convenționale campus pe bază datorită tehnologiei e-learning care le folosesc , care aduce sala de clasă a elevilor.Cursuri online în afaceri, economie și tehnologii utilizare Administrarea cum ar fi e-mail, conferințe satelit, partajarea de fișiere, mass-media sociale și mesagerie instant pentru a instrui, și forumuri de discuții deschise din jur, subiecte-cheie de afaceri, economie teorii și practici administrative.

Pentru oricine care este interesat în dezvoltarea profesională și dobândirea de noi calificări, valoroase, cursuri on-line din Business, Economie și Administrarea ar putea fi o opțiune excelentă. Derulați în jos pentru a citi mai mult și contactați universitățile și instituțiile de găzduire de cursuri on-line, astăzi!

Citește mai puţin
$format_list_bulleted Filtre
Sortare după:
Recomandat Cele mai recente Funcție
Universidad Austral
Rosario, Argentina

Programul de gestionare a agroindustriilor își propune să instruiască profesioniștii să ia decizii și să ofere instrumente pentru regândirea afacerii.

Programul de gestionare a agroindustriilor își propune să instruiască profesioniștii să ia decizii și să ofere instrumente pentru regândirea afacerii. -
Cursuri
Normă întreagă
Frecvență redusă
4 luni
Spaniolă
Online
 
Emeritus Institute of Management
Singapur, Singapore

Ce va face acest program pentru tine? Iată câteva dintre provocările specifice pe care le veți putea aborda mai bine după finalizarea acestui program: Descoperiți tendințele d ... +

Ce va face acest program pentru tine? Iată câteva dintre provocările specifice pe care le veți putea aborda mai bine după finalizarea acestui program: Descoperiți tendințele de furnizare a serviciilor, oportunitățile și provocările Dezvoltați o propunere de valoare și o poziționare pentru a ieși în evidență pe piața competitivă Aflați cum este folosită tehnologia pentru a oferi servicii de excelență Aplicați cadre și strategii pentru a identifica, gestiona și menține clienții prin furnizarea de servicii și excelență Identificați strategii pentru furnizarea de servicii de excelență în mod eficient din punct de vedere al costurilor Module de program Modulul 1: Captarea valorii în economiile moderne ale serviciilor Explorați provocările de scalare a mărcilor și afacerilor de servicii de succes, tendințele macro în economiile moderne de servicii, soluțiile care fac din serviciu propunerea de valoare de bază a unei afaceri și cum să analizați activitățile din afacere care ajută la captarea valorii în economia serviciilor. Modulul 2: Tehnologie în serviciu: roboți de serviciu, modele de afaceri AI și platforme Examinați modul în care tehnologia este utilizată pentru a furniza servicii, impactul modelelor de afaceri ale platformei în furnizarea de servicii, problemele și provocările cu care se confruntă ecosistemele platformei și cum să analizați avantajele și dezavantajele competitive ale afacerilor cu platforme. Modulul 3: Gestionarea loialității clienților – Roata loialității Obține o înțelegere mai profundă a profitului afacerilor din loialitatea clienților pe termen lung, distincția dintre satisfacția și loialitatea clienților, implicațiile nivelării/segmentării clienților asupra achiziției și reținerii clienților și strategiilor de menținere a loialității clienților. Modulul 4: Orientarea către client – Gestionarea strategică a reclamațiilor, recuperarea serviciilor și sistemele de feedback ale clienților Aflați cum să utilizați strategiile de asistență pentru clienți pentru a da o evoluție pozitivă plângerilor clienților, să folosiți feedback-ul clienților pentru a stimula învățarea organizațională, să ilustrați o abordare proactivă și eficientă din punct de vedere al costurilor de recuperare a serviciilor, ce să luați în considerare atunci când proiectați sistemele de feedback ale clienților și cum poate fi recuperarea serviciului folosit pentru a conduce obiectivele de afaceri. Modulul 5: Calitatea serviciului – Modelul Lacune și Reproiectarea procesului de servicii pentru clienți Explorați dimensiunile calității serviciilor care afectează loialitatea clienților, modul în care modelul Gaps este utilizat pentru a explica deficiențele de calitate a serviciilor, nivelul corect de investiție în furnizarea calității serviciilor, de ce este importantă reproiectarea procesului de servicii, instrumentele pentru reproiectarea proceselor de servicii, impactul procesului reproiectarea clienților și a personalului și cei nouă pași în reproiectarea procesului de servicii pentru clienți. Modulul 6: Trei Pathways la cele mai eficiente din punct de vedere al costurilor (strategie de cultură dublă, strategie de servicii focalizate, strategie OM și integrare) Dezvoltați-vă cunoștințele despre cele trei Pathways către excelența serviciilor rentabile, cultura dublă/focalizarea duală Pathway în furnizarea de excelență a serviciilor rentabile, fabrica de servicii concentrată Pathway în furnizarea de excelență a serviciilor rentabile și strategie de management al operațiunilor Pathway în furnizarea de servicii de excelență rentabile. Modulul 7: Producția de servicii și brandingul experienței serviciilor și construirea unei organizații de servicii de talie mondială Descoperiți cum să conduceți îmbunătățiri folosind strategii și cadre privind conducerea serviciilor și cum să identificați strategiile pentru îmbunătățirea furnizării serviciilor și potențialele capcane. Programul Facultatea Jochen Wirtz, Ph.D. Profesor de marketing și prodecan al programelor de MBA Pe lângă faptul că servește ca profesor de marketing la Universitatea Națională din Singapore, profesorul Wirtz este, de asemenea, un membru internațional al Centrului de Cercetare a Serviciului de la Universitatea Karlstad din Suedia și un bursier academic la Institutul Cornell pentru viitor sănătos de la Universitatea Cornell din New York. A fost directorul fondator al Programului Executive MBA UCLA – NUS (situat pe locul 4 la nivel global în clasamentul Financial Times EMBA 2015 și pe locul 3 în clasamentul EIU 2015) din 2002 până în 2014; un membru asociat la Saïd Business School, Universitatea din Oxford din 2008 până în 2013; și membru fondator al Academiei de predare NUS din 2009 până în 2015. Profesorul Wirtz deține un doctorat. în Marketing de Servicii de la London Business School. De atunci, cercetările sale s-au concentrat pe marketingul serviciilor și au fost publicate în aproximativ 100 de articole de reviste și reviste academice (cum ar fi Harvard Business Review), 130 de prezentări la conferințe și 40 de capitole de carte. Cele peste 10 cărți ale sale includ Services Marketing – People, Technology, Strategy (World Scientific, ediția a 9-a, 2021) și Essentials of Services Marketing (Pearson Education, ediția a treia, 2016), ambele fiind coautor cu profesorul Christopher Lovelock. Cu traduceri și adaptări pentru peste 26 de țări și regiuni și vânzări combinate de aproximativ 1.000.000 de exemplare, acestea au devenit manuale de marketing de servicii lider la nivel mondial. Exemple de industrie Prin exemple din lumea reală din mai multe industrii, veți vedea cum sunt puse în practică teoriile. Starbucks Înțelegeți cum unul dintre fondatorii Starbucks a reușit să vină cu o idee care să servească drept propunere de valoare a cafenelei. Rolls-Royce Identificați modul în care Rolls-Royce a folosit excelența în inginerie și soluțiile de service pentru a deveni un producător global competitiv. Banca ANZ Priviți pe Jamie, un agent virtual al băncii ANZ, care a servit mii de clienți de când a fost lansat. Singapore Airlines Aflați câteva dintre strategiile utilizate de Singapore Airlines pentru a fideliza clienții. Google Înțelegeți cum a stăpânit Google tehnologiile de autoservire pentru a-și menține efectivul operațional scăzut. Nike Aflați diferitele modalități de a avea o poziție de negociere mai bună în lanțul valoric și diferitele domenii în care poate fi extrasă valoare. Alte companii care sunt incluse ca exemple sau ca cazuri de utilizare în program includ BMW, Tesla, Raffles Hotel, Wise, Four Seasons Hotel, Changi Airport - Singapore, Lux Hotels & resorts, Zappos etc. Notă: Toate denumirile de mărci, produse și companii sunt mărci comerciale™ sau mărci comerciale înregistrate® ale deținătorilor respectivi. Utilizarea acestora nu implică nicio afiliere, aprobare sau asociere de niciun fel între aceștia și proprietarii programului. Călătoria de învățare a programului 56 Prelegeri video Peste 25 de exemple industriale 8 forumuri de discuții 8 sesiuni săptămânale de birou 7 sarcini 5 Studii de caz De ce să vă înscrieți în program? În economiile actuale de servicii și bazate pe cunoaștere, întreprinderile trebuie să găsească în mod constant noi modalități de a ieși în evidență. Pe această piață competitivă, aplicarea unei abordări centrate pe client pentru gestionarea și furnizarea de servicii de excelență este esențială. Cu toate acestea, acest efort necesită mai mult decât să vă bazați pe feedback-ul clienților pentru a vă prezenta ofertele de servicii. Necesită crearea de operațiuni de înaltă calitate într-un mediu de încredere, conducând la angajați motivați, care oferă servicii excepționale pentru clienți. În programul Service Leadership: Customer Value, Excellence and Cost-Effectiveness, oferit de NUS Business School, puteți obține competențele de care aveți nevoie pentru a deveni un lider de afaceri orientat spre client, capabil să ofere mai multă valoare organizației, angajaților și clienților dumneavoastră. 93% dintre clienți este probabil să facă achiziții repetate cu companii care oferă servicii excelente pentru clienți. sursa: Hubspot Research, 2021 70% să aibă o perspectivă mai favorabilă asupra mărcilor care oferă notificări proactive de servicii pentru clienți. sursa: Microsoft, 2021 26% dintre întreprinderi și profesioniști spun că valoarea satisfacției clienților este pe deplin definită și urmărită. sursa: Global Customer ExperienceQ Benchmarking Report, 2020 Pentru cine este acest program? Programul este conceput pentru profesioniști din orice mediu academic, de preferință cu 8+ ani de experiență de lucru. Programul este aplicabil în toate industriile - în special produse și servicii IT, servicii bancare și financiare, personal și recrutare, educație și consultanță - și beneficiază de cei care servesc în management tehnologic, management general, operațiuni, funcții de consultanță și nu numai. Acest program este util în special pentru profesioniștii care aspiră la: Îmbunătățiți eficiența operațională și transformați experiența clienților prin tehnologia digitală Dezvoltați modele de afaceri disruptive cu o abordare centrată pe servicii Îmbunătățiți implicarea clienților și creșteți rata de conversie prin automatizarea integrată a marketingului Valorificați experiențele clienților și angajaților pentru a atinge obiectivele de afaceri Aplicați cele mai bune practici pentru furnizarea de servicii în industrii și întreprinderi -
Cursuri
Frecvență redusă
2 luni
Engleză
Online
 
ESADE
Barcelona, Spania +2 Mai mult

Inovație strategică: deveniți director inovație. Mai mult în fiecare zi, inovația câștigă o pondere strategică în organizații și administrarea companiilor înseamnă gestionarea ... +

Inovație strategică: deveniți director inovație. Mai mult în fiecare zi, inovația câștigă o pondere strategică în organizații și administrarea companiilor înseamnă gestionarea mediilor în continuă schimbare în tehnologii și piețe. Formularea sau implementarea unei strategii de afaceri nu poate fi înțeleasă fără variabila inovație, care a fost profesionalizată și consolidată în figura directorului inovației sau a directorului inovării (CIO). -
Cursuri
Normă întreagă
8 săptămâni
Spaniolă
Online
 

Câștigă o bursă în valoare de până la 10.000,00 

Descoperă opțiunile pe care ți le poate oferi bursa noastră.
IESE Business School
Barcelona, Spania

Creșteți performanța echipei dvs. de vânzări printr-o examinare detaliată a elementelor esențiale ale procesului de vânzări. Consolidați-vă capacitatea de a dezvolta planuri s ... +

Creșteți performanța echipei dvs. de vânzări printr-o examinare detaliată a elementelor esențiale ale procesului de vânzări. Consolidați-vă capacitatea de a dezvolta planuri solide de vânzare și de a dobândi noi cadre pentru a vă ajuta echipa să-și atingă potențialul maxim. -
Cursuri
Normă întreagă
4 săptămâni
Engleză
Online
 
Online Business School
Coventry, Regatul Unit

Această introducere în Programul Fundației Universitare de nivel 3 de management este o calificare de 60 de credite (echivalentă cu un nivel A), se adresează studenților care ... +

Această introducere în Programul Fundației Universitare de nivel 3 de management este o calificare de 60 de credite (echivalentă cu un nivel A), se adresează studenților care caută să obțină o intrare în universitate sau experiență de management pentru a obține o promovare sau a-și lărgi perspectivele de angajare. Este potrivit în special pentru practicienii conducătorilor de echipă care încearcă să treacă la următorul nivel de conducere. De asemenea, va asigura o calificare la nivel de intrare pentru cei care au studiat subiecte legate de afaceri la nivelul 2 sau 3 și care doresc să dobândească abilități și competențe pentru ocuparea forței de muncă este un cadru de management. -
Cursuri
Normă întreagă
Frecvență redusă
420 - 540 ore
Engleză
Online
 
South-Eastern Finland University of Applied Sciences, XAMK
Mikkeli, Finlanda +3 Mai mult

Strategia Blue Ocean clarifică modul în care o companie poate fi un lider de piață și o marcă corporativă care dezvoltă o piață sau o industrie nouă, necunoscută și neexplorat ... +

Strategia Blue Ocean clarifică modul în care o companie poate fi un lider de piață și o marcă corporativă care dezvoltă o piață sau o industrie nouă, necunoscută și neexplorată. Creează o nouă cerere pentru clienții de pe piață și creează o relație psihologică cu aceștia. -
Cursuri
Normă întreagă
Frecvență redusă
5 - 10 ore
Engleză
Online
 
IC Institute
Beerzel, Belgia

Despre ce este acest masterclass? Ajutor, ne este dor de barca! Compania ta se luptă să obțină rezultate din transformarea ta digitală? 80% din transformările digitale nu reuș ... +

Despre ce este acest masterclass? Ajutor, ne este dor de barca! Compania ta se luptă să obțină rezultate din transformarea ta digitală? 80% din transformările digitale nu reușesc să se livreze. Există multe motive: blocat cu sistemele moștenite, blocaje în procesele de proiectare sau livrare, luare a deciziilor complexe, organizare separată În aceste cursuri de master compact, înveți cum să obții rezultate concrete de la transformarea fazei de proiectare la eficientizarea livrării IT în săptămâni, nu luni. Cursurile de master vor explica modul în care echipa dvs. poate proiecta și furniza soluții digitale centrate pe client în mod iterativ, conectând punctele dintre Design centrat pe utilizator, livrare agilă, arhitectură și soluții IT. Când? T2 2022 -
Cursuri
Frecvență redusă
Engleză
Sept 2022
Campus
 
International Career Institute
Londra, Regatul Unit

Modulul de management al afacerii ICI va ajuta să vă perfecționa abilitățile de care aveți nevoie pentru afaceri mici sau de management de mare departament de afaceri. Acesta ... +

Modulul de management al afacerii ICI va ajuta să vă perfecționa abilitățile de care aveți nevoie pentru afaceri mici sau de management de mare departament de afaceri. Acesta a fost dezvoltat de către specialiști cu o vastă experiență în industria de afaceri, a discuta o gamă largă de subiecte care vă vor ajuta să construiască o bază solidă pentru cariera ta în management. -
Cursuri
Normă întreagă
Frecvență redusă
40 - 156 săptămâni
Engleză
Online