$close

Filtre

Vezi rezultatele

Compară 34 Cursuri în Studii de design Curs Online

Cursurile pot fi urmate pentru a atinge o varietate de scopuri: Ele pot servi ca și clase de remediere sau fundamentale, pot fi urmate pentru obținerea unor competențe valoroase, sau pot fi alese pur și simplu pentru a exercita un interes.Designul este o disciplină de specialitate cu o varietate largă de aplicații. Construirea unui obiect sau proces este cheia pentru satisfacerea nevoilor c… Citeste mai mult

Cursurile pot fi urmate pentru a atinge o varietate de scopuri: Ele pot servi ca și clase de remediere sau fundamentale, pot fi urmate pentru obținerea unor competențe valoroase, sau pot fi alese pur și simplu pentru a exercita un interes.

Designul este o disciplină de specialitate cu o varietate largă de aplicații. Construirea unui obiect sau proces este cheia pentru satisfacerea nevoilor clienților. Gândirea unicată și abilitățile de cercetare, analizare și rezolvare a problemelor sunt combinate pentru a fabrica produse în mediul corporativ, educațional, guvernamental sau non-profit.  

Învățământ la distanță sau învățământul la distanță este o modalitate de a oferi educație și instruire, de multe ori în mod individual, pentru studenții care nu sunt prezenți fizic în campus.

Curs în Studii de design Online

Citește mai puţin
$format_list_bulleted Filtre
Sortare după:
  • Populare Cele mai recente Funcție
  • Populare
  • Cele mai recente
  • Funcție
Emeritus Institute of Management
Singapur, Singapore

Ce va face acest program pentru tine? Iată câteva dintre provocările specifice pe care le veți putea aborda mai bine după finalizarea acestui program: Descoperiți tendințele d ... +

Ce va face acest program pentru tine? Iată câteva dintre provocările specifice pe care le veți putea aborda mai bine după finalizarea acestui program: Descoperiți tendințele de furnizare a serviciilor, oportunitățile și provocările Dezvoltați o propunere de valoare și o poziționare pentru a ieși în evidență pe piața competitivă Aflați cum este folosită tehnologia pentru a oferi servicii de excelență Aplicați cadre și strategii pentru a identifica, gestiona și menține clienții prin furnizarea de servicii și excelență Identificați strategii pentru furnizarea de servicii de excelență în mod eficient din punct de vedere al costurilor Module de program Modulul 1: Captarea valorii în economiile moderne ale serviciilor Explorați provocările de scalare a mărcilor și afacerilor de servicii de succes, tendințele macro în economiile moderne de servicii, soluțiile care fac din serviciu propunerea de valoare de bază a unei afaceri și cum să analizați activitățile din afacere care ajută la captarea valorii în economia serviciilor. Modulul 2: Tehnologie în serviciu: roboți de serviciu, modele de afaceri AI și platforme Examinați modul în care tehnologia este utilizată pentru a furniza servicii, impactul modelelor de afaceri ale platformei în furnizarea de servicii, problemele și provocările cu care se confruntă ecosistemele platformei și cum să analizați avantajele și dezavantajele competitive ale afacerilor cu platforme. Modulul 3: Gestionarea loialității clienților – Roata loialității Obține o înțelegere mai profundă a profitului afacerilor din loialitatea clienților pe termen lung, distincția dintre satisfacția și loialitatea clienților, implicațiile nivelării/segmentării clienților asupra achiziției și reținerii clienților și strategiilor de menținere a loialității clienților. Modulul 4: Orientarea către client – Gestionarea strategică a reclamațiilor, recuperarea serviciilor și sistemele de feedback ale clienților Aflați cum să utilizați strategiile de asistență pentru clienți pentru a da o evoluție pozitivă plângerilor clienților, să folosiți feedback-ul clienților pentru a stimula învățarea organizațională, să ilustrați o abordare proactivă și eficientă din punct de vedere al costurilor de recuperare a serviciilor, ce să luați în considerare atunci când proiectați sistemele de feedback ale clienților și cum poate fi recuperarea serviciului folosit pentru a conduce obiectivele de afaceri. Modulul 5: Calitatea serviciului – Modelul Lacune și Reproiectarea procesului de servicii pentru clienți Explorați dimensiunile calității serviciilor care afectează loialitatea clienților, modul în care modelul Gaps este utilizat pentru a explica deficiențele de calitate a serviciilor, nivelul corect de investiție în furnizarea calității serviciilor, de ce este importantă reproiectarea procesului de servicii, instrumentele pentru reproiectarea proceselor de servicii, impactul procesului reproiectarea clienților și a personalului și cei nouă pași în reproiectarea procesului de servicii pentru clienți. Modulul 6: Trei Pathways la cele mai eficiente din punct de vedere al costurilor (strategie de cultură dublă, strategie de servicii focalizate, strategie OM și integrare) Dezvoltați-vă cunoștințele despre cele trei Pathways către excelența serviciilor rentabile, cultura dublă/focalizarea duală Pathway în furnizarea de excelență a serviciilor rentabile, fabrica de servicii concentrată Pathway în furnizarea de excelență a serviciilor rentabile și strategie de management al operațiunilor Pathway în furnizarea de servicii de excelență rentabile. Modulul 7: Producția de servicii și brandingul experienței serviciilor și construirea unei organizații de servicii de talie mondială Descoperiți cum să conduceți îmbunătățiri folosind strategii și cadre privind conducerea serviciilor și cum să identificați strategiile pentru îmbunătățirea furnizării serviciilor și potențialele capcane. Programul Facultatea Jochen Wirtz, Ph.D. Profesor de marketing și prodecan al programelor de MBA Pe lângă faptul că servește ca profesor de marketing la Universitatea Națională din Singapore, profesorul Wirtz este, de asemenea, un membru internațional al Centrului de Cercetare a Serviciului de la Universitatea Karlstad din Suedia și un bursier academic la Institutul Cornell pentru viitor sănătos de la Universitatea Cornell din New York. A fost directorul fondator al Programului Executive MBA UCLA – NUS (situat pe locul 4 la nivel global în clasamentul Financial Times EMBA 2015 și pe locul 3 în clasamentul EIU 2015) din 2002 până în 2014; un membru asociat la Saïd Business School, Universitatea din Oxford din 2008 până în 2013; și membru fondator al Academiei de predare NUS din 2009 până în 2015. Profesorul Wirtz deține un doctorat. în Marketing de Servicii de la London Business School. De atunci, cercetările sale s-au concentrat pe marketingul serviciilor și au fost publicate în aproximativ 100 de articole de reviste și reviste academice (cum ar fi Harvard Business Review), 130 de prezentări la conferințe și 40 de capitole de carte. Cele peste 10 cărți ale sale includ Services Marketing – People, Technology, Strategy (World Scientific, ediția a 9-a, 2021) și Essentials of Services Marketing (Pearson Education, ediția a treia, 2016), ambele fiind coautor cu profesorul Christopher Lovelock. Cu traduceri și adaptări pentru peste 26 de țări și regiuni și vânzări combinate de aproximativ 1.000.000 de exemplare, acestea au devenit manuale de marketing de servicii lider la nivel mondial. Exemple de industrie Prin exemple din lumea reală din mai multe industrii, veți vedea cum sunt puse în practică teoriile. Starbucks Înțelegeți cum unul dintre fondatorii Starbucks a reușit să vină cu o idee care să servească drept propunere de valoare a cafenelei. Rolls-Royce Identificați modul în care Rolls-Royce a folosit excelența în inginerie și soluțiile de service pentru a deveni un producător global competitiv. Banca ANZ Priviți pe Jamie, un agent virtual al băncii ANZ, care a servit mii de clienți de când a fost lansat. Singapore Airlines Aflați câteva dintre strategiile utilizate de Singapore Airlines pentru a fideliza clienții. Google Înțelegeți cum a stăpânit Google tehnologiile de autoservire pentru a-și menține efectivul operațional scăzut. Nike Aflați diferitele modalități de a avea o poziție de negociere mai bună în lanțul valoric și diferitele domenii în care poate fi extrasă valoare. Alte companii care sunt incluse ca exemple sau ca cazuri de utilizare în program includ BMW, Tesla, Raffles Hotel, Wise, Four Seasons Hotel, Changi Airport - Singapore, Lux Hotels & resorts, Zappos etc. Notă: Toate denumirile de mărci, produse și companii sunt mărci comerciale™ sau mărci comerciale înregistrate® ale deținătorilor respectivi. Utilizarea acestora nu implică nicio afiliere, aprobare sau asociere de niciun fel între aceștia și proprietarii programului. Călătoria de învățare a programului 56 Prelegeri video Peste 25 de exemple industriale 8 forumuri de discuții 8 sesiuni săptămânale de birou 7 sarcini 5 Studii de caz De ce să vă înscrieți în program? În economiile actuale de servicii și bazate pe cunoaștere, întreprinderile trebuie să găsească în mod constant noi modalități de a ieși în evidență. Pe această piață competitivă, aplicarea unei abordări centrate pe client pentru gestionarea și furnizarea de servicii de excelență este esențială. Cu toate acestea, acest efort necesită mai mult decât să vă bazați pe feedback-ul clienților pentru a vă prezenta ofertele de servicii. Necesită crearea de operațiuni de înaltă calitate într-un mediu de încredere, conducând la angajați motivați, care oferă servicii excepționale pentru clienți. În programul Service Leadership: Customer Value, Excellence and Cost-Effectiveness, oferit de NUS Business School, puteți obține competențele de care aveți nevoie pentru a deveni un lider de afaceri orientat spre client, capabil să ofere mai multă valoare organizației, angajaților și clienților dumneavoastră. 93% dintre clienți este probabil să facă achiziții repetate cu companii care oferă servicii excelente pentru clienți. sursa: Hubspot Research, 2021 70% să aibă o perspectivă mai favorabilă asupra mărcilor care oferă notificări proactive de servicii pentru clienți. sursa: Microsoft, 2021 26% dintre întreprinderi și profesioniști spun că valoarea satisfacției clienților este pe deplin definită și urmărită. sursa: Global Customer ExperienceQ Benchmarking Report, 2020 Pentru cine este acest program? Programul este conceput pentru profesioniști din orice mediu academic, de preferință cu 8+ ani de experiență de lucru. Programul este aplicabil în toate industriile - în special produse și servicii IT, servicii bancare și financiare, personal și recrutare, educație și consultanță - și beneficiază de cei care servesc în management tehnologic, management general, operațiuni, funcții de consultanță și nu numai. Acest program este util în special pentru profesioniștii care aspiră la: Îmbunătățiți eficiența operațională și transformați experiența clienților prin tehnologia digitală Dezvoltați modele de afaceri disruptive cu o abordare centrată pe servicii Îmbunătățiți implicarea clienților și creșteți rata de conversie prin automatizarea integrată a marketingului Valorificați experiențele clienților și angajaților pentru a atinge obiectivele de afaceri Aplicați cele mai bune practici pentru furnizarea de servicii în industrii și întreprinderi -
Cursuri
Frecvență redusă
2 luni
Engleză
21 Dec 2021
17 Dec 2021
Online
 
FutureLearn
Sydney, Australia

Lansați-vă cariera în proiectarea experienței utilizatorului (UX) dezvoltându-vă abilitățile și cunoștințele principiilor UX.

Lansați-vă cariera în proiectarea experienței utilizatorului (UX) dezvoltându-vă abilitățile și cunoștințele principiilor UX. -
Cursuri
Frecvență redusă
12 săptămâni
Engleză
Online
 
Shillington Education
Manchester, Regatul Unit

Shillington este o școală de proiectare globală creată de profesioniștii de astăzi pentru a ajuta elevii să înalțe și să schimbe cariera. Cu campusurile din New York, Londra, ... +

Shillington este o școală de proiectare globală creată de profesioniștii de astăzi pentru a ajuta elevii să înalțe și să schimbe cariera. Cu campusurile din New York, Londra, Manchester, Sydney, Melbourne și Brisbane - cursul intens, rapid, învață abilitățile necesare pentru a reuși ca designer. Curricula inovatoare încurajează experimentarea, gândirea creativă și rezolvarea problemelor - toate legate de documente de proiectare din lumea reală. Shillington tratează studenții ca designeri încă din prima zi, acoperind principiile designului, teoria culorilor și elementele de bază ale tipografiei. Studenții Shillington absolventă cu un portofoliu de proiectare profesională și abilități relevante pentru industrie, urmând să lucreze pentru studiouri creative de top, marci mari sau lansând propriile lor afaceri - toate în termen de 3 luni cu normă întreagă sau 9 luni part-time (personal sau online ). -
Cursuri Cursuri
Normă întreagă
Frecvență redusă
3 - 9 luni
Engleză
Campus
Online
 

Câștigă o bursă în valoare de până la 10.000,00 

Descoperă opțiunile pe care ți le poate oferi bursa noastră.
International Career Institute
Londra, Regatul Unit

ICI vă oferă posibilitatea de a învăța decorațiuni interioare și design convenabil și rapid. Mai important, veți învăța toate abilitățile necesare pentru a deveni de succes în ... +

ICI vă oferă posibilitatea de a învăța decorațiuni interioare și design convenabil și rapid. Mai important, veți învăța toate abilitățile necesare pentru a deveni de succes în domeniu, deoarece cursul nostru este dezvoltat cu profesioniști foarte apreciate în industrie. -
Cursuri
Normă întreagă
Frecvență redusă
40 - 156 săptămâni
Engleză
Online
 
School of Sustainability
Milano, Italia

Un curs certificat de SOS pentru cei care doresc să dobândească abilitățile practice necesare pentru a deveni recunoscut în utilizarea modelării 3D și a software-ului de proie ... +

Un curs certificat de SOS pentru cei care doresc să dobândească abilitățile practice necesare pentru a deveni recunoscut în utilizarea modelării 3D și a software-ului de proiectare parametrică. -
Cursuri
Normă întreagă
Engleză
Online
 
South-Eastern Finland University of Applied Sciences, XAMK
Mikkeli, Finlanda +3 Mai mult

Acest curs ne învață ce este vizualizarea arhitecturală, cum poate oferi noi idei pentru construirea și comercializarea proiectelor și clădirilor și avantajele companiilor. Ob ... +

Acest curs ne învață ce este vizualizarea arhitecturală, cum poate oferi noi idei pentru construirea și comercializarea proiectelor și clădirilor și avantajele companiilor. Obțineți cunoștințe solide și directe de tehnologii și instrumente actualizate, care sunt adoptate pe scară largă în industrie. -
Cursuri
Normă întreagă
Frecvență redusă
2 - 3 ore
Engleză
Aug 2022
Online
 
STAR Studium ArchitecturAe Florence Design School
Florenţa, Italia

Treziți-vă la frumusețe. Un nou concept de școală de design interior și de mobilier. Caracteristica acestor cursuri este că teoria academică este combinată cu practica pe site ... +

Treziți-vă la frumusețe. Un nou concept de școală de design interior și de mobilier. Caracteristica acestor cursuri este că teoria academică este combinată cu practica pe site-urile de locuri de muncă reale. Un nou concept al școlii de design. Caracteristica acestor cursuri este că teoria este combinată cu practica pe site-urile de locuri de muncă reale. -
Cursuri Cursuri
Normă întreagă
Frecvență redusă
12 săptămâni
Engleză, Italiană
Oct 2022
Campus
Online
 
Noroff School of Technology and Digital Media
Oslo, Norvegia +2 Mai mult

Acest program de doi ani de educație vă oferă abilități pentru munca practică în principalele domenii de dezvoltare de produse interactive și dinamice. Programul acoperă atât ... +

Acest program de doi ani de educație vă oferă abilități pentru munca practică în principalele domenii de dezvoltare de produse interactive și dinamice. Programul acoperă atât abilități de proiectare, cât și abilități de programare tehnică. -
Cursuri
Normă întreagă
Frecvență redusă
2 - 4 ani
Engleză
Online
 
The Design Ecademy - Online Design Courses

Cursuri de design interior - Alăturați-vă cursurilor online de design interior. Tutoriale video, online 24/7

Cursuri de design interior - Alăturați-vă cursurilor online de design interior. Tutoriale video, online 24/7 -
Cursuri
Normă întreagă
Frecvență redusă
6 săptămâni
Engleză
Online
 
Copenhagen Institute of Interaction Design
San Jose, Costa Rica

Aflați cum să integrați o mentalitate și o practică de includere în procesul de proiectare. Proiectarea incluzivă este procesul de proiectare pentru diversitatea nevoilor și e ... +

Aflați cum să integrați o mentalitate și o practică de includere în procesul de proiectare. Proiectarea incluzivă este procesul de proiectare pentru diversitatea nevoilor și experiențelor oamenilor. Începe prin a înțelege dimensiuni multiple ale diversității - cum ar fi genul, etnia, capacitatea fizică, fundalul socio-economic și nu numai - pentru a lua în considerare perspective diferite pe parcursul procesului de proiectare. -
Cursuri
Normă întreagă
5 zile
Engleză
Online
 

University of Fashion - Online Fashion Design School

La Universitatea de modă, veți plăti mult mai puțin pentru acces fiecare Moda subiect în Apasa aici pentru a afla mai multe Ce este crearea de modele? În timp ce Draping este ... +

La Universitatea de modă, veți plăti mult mai puțin pentru acces fiecare Moda subiect în Apasa aici pentru a afla mai multe Ce este crearea de modele? În timp ce Draping este metoda tridimensională de creare a desenelor, modelarea este metoda de două dimensiuni. Este, de asemenea, o contribuție critică în procesul de fabricație pentru desenele dumneavoastră. . -
Cursuri
Normă întreagă
Frecvență redusă
Engleză
Online
 
Instituto Superior de Negocios Internacionales de Barcelona (ISNIB)
Barcelona, Spania

Specialist în proiectarea vitrinelor. ISNIB (Instituto Superior de Negocios Internacionales de Barcelona), cu sediul în orașul european cel mai bine promovat, în institute și ... +

Specialist în proiectarea vitrinelor. ISNIB (Instituto Superior de Negocios Internacionales de Barcelona), cu sediul în orașul european cel mai bine promovat, în institute și școli de afaceri; este o instituție cu vocație internațională și un punct de referință în pregătirea executivă 100% online. -
Cursuri
Normă întreagă
75 ore
Spaniolă
Iun 2022
Online
 
LCI Barcelona
Barcelona, Spania

În cadrul cursului online de proiectare grafică și dispunere, elevul își va dezvolta abilitățile în domeniul procesării digitale a imaginilor și ilustrației vectoriale, precum ... +

În cadrul cursului online de proiectare grafică și dispunere, elevul își va dezvolta abilitățile în domeniul procesării digitale a imaginilor și ilustrației vectoriale, precum și a aspectului în formate online și offline. -
Cursuri
Normă întreagă
64 ore
Spaniolă
Online
 
Interaction Design Foundation

Dacă doriți să vă alăturați unuia dintre cele mai rapide domenii în design, atunci nu căutați mai departe - acesta este cursul pentru voi. Prin acoperirea intrărilor și ieșiri ... +

Dacă doriți să vă alăturați unuia dintre cele mai rapide domenii în design, atunci nu căutați mai departe - acesta este cursul pentru voi. Prin acoperirea intrărilor și ieșirilor rolului și prin aruncarea ușilor larg deschise către lumea interesantă a designului UX, "deveniți un designer UX de la zero" va face lucrurile chiar la început; va oferi o "resetare tare" pentru a vă arăta cum să vă îmbarcați o nouă carieră în designul UX. -
Cursuri
Normă întreagă
Frecvență redusă
Engleză
Online
 
MADIN USAL
Salamanca, Spania

Curs special: Principii de Design Interior On-Line.

Curs special: Principii de Design Interior On-Line. -
Cursuri
Frecvență redusă
20 ore
Spaniolă
Online