$close

Filtre

Vezi rezultatele

Vezi 937 Cursuri Online

Lucreazi momentan, dar vrei să îți continui educația? Își dorești să poți studia un subiect care nu este oferit la nici o universitate sau colegiu de lângă tine? Nu ai timp să participi la ore în campus, dar totuși dorești să obți o diplomă? Caută cursuri online și obține o diplomă online cu ajutorul învățământului online și la distanță! Pe această pagină poți cău… Citeste mai mult

Lucreazi momentan, dar vrei să îți continui educația? Își dorești să poți studia un subiect care nu este oferit la nici o universitate sau colegiu de lângă tine? Nu ai timp să participi la ore în campus, dar totuși dorești să obți o diplomă? Caută cursuri online și obține o diplomă online cu ajutorul învățământului online și la distanță! Pe această pagină poți căuta studii online, clase online, cursuri online și oportunități de e-learning oferite de universități și colegii din întreaga lume!

Învățământu online îți oferă avantaje precum un orar propriu, tehnologii moderne de învățare, obținerea cunoștințelor relevante indiferent unde ești în lume, și în plus vei economisi timp și bani. Învățământul online și de tip e-learning din ziua de azi au devenit o formă importantă de învățământ post-secundar. În Statele Unite, de exemplu, aproximativ 44% din studenții post-secundari au urmat unele sau toate cursurile online în anul 2009.

Așa că fă primul pas și caută chiar acum programul online pe care îl dorești! Te așteaptă oportunitatea pentru o educație bună, și nici măcar nu trebuie să pleci de acasa pentru a o obține.

Citește mai puţin
$format_list_bulleted Filtre
Sortare după:
Recomandat Cele mai recente Funcție
MBP School of Coaches: The Master for football coaches in Barcelona
Barcelona, Spania

ÎNVĂȚAȚI TOATE IDELE CHEIE A MBP ÎN TERMENI DE DE CE, CE, CÂND ȘI CUM SĂ ÎNTREȚINAȚI TINERII JUCĂTORI.

ÎNVĂȚAȚI TOATE IDELE CHEIE A MBP ÎN TERMENI DE DE CE, CE, CÂND ȘI CUM SĂ ÎNTREȚINAȚI TINERII JUCĂTORI. -
Cursuri
Normă întreagă
Frecvență redusă
30 săptămâni
Spaniolă
Online
 
University of West Alabama Online
Livingston, Statele Unite ale Americii

Aflați mai multe despre cum să vă angajați cel mai bine în metode de consiliere informate pentru a vă implica cu studenți din toate mediile, prin intermediul specialistului în ... +

Aflați mai multe despre cum să vă angajați cel mai bine în metode de consiliere informate pentru a vă implica cu studenți din toate mediile, prin intermediul specialistului în consiliere al Universității din West Alabama. În cadrul programului, veți acoperi subiecte precum leadership, cercetare educațională, consiliere pentru familie, consiliere pentru adolescenți, consiliere pentru abuzul de substanțe și multe altele. -
Cursuri
Normă întreagă
Frecvență redusă
Engleză
Online
 
Universidad Austral
Pilar, Argentina

Acest program permite învățarea Standardelor Internaționale de Raportare Financiară (IFRS), precum și evaluarea cunoștințelor dobândite. În acest fel, cei care obțin certifica ... +

Acest program permite învățarea Standardelor Internaționale de Raportare Financiară (IFRS), precum și evaluarea cunoștințelor dobândite. În acest fel, cei care obțin certificarea internațională ICAEW își vor demonstra cunoștințele și înțelegerea IFRS printr-un test independent și de prestigiu internațional. -
Cursuri
Normă întreagă
Frecvență redusă
13 zile
Spaniolă
Online
 

Câștigă o bursă în valoare de până la 10.000,00 

Descoperă opțiunile pe care ți le poate oferi bursa noastră.
Emeritus Institute of Management
Singapur, Singapore

Ce va face acest program pentru tine? Iată câteva dintre provocările specifice pe care le veți putea aborda mai bine după finalizarea acestui program: Descoperiți tendințele d ... +

Ce va face acest program pentru tine? Iată câteva dintre provocările specifice pe care le veți putea aborda mai bine după finalizarea acestui program: Descoperiți tendințele de furnizare a serviciilor, oportunitățile și provocările Dezvoltați o propunere de valoare și o poziționare pentru a ieși în evidență pe piața competitivă Aflați cum este folosită tehnologia pentru a oferi servicii de excelență Aplicați cadre și strategii pentru a identifica, gestiona și menține clienții prin furnizarea de servicii și excelență Identificați strategii pentru furnizarea de servicii de excelență în mod eficient din punct de vedere al costurilor Module de program Modulul 1: Captarea valorii în economiile moderne ale serviciilor Explorați provocările de scalare a mărcilor și afacerilor de servicii de succes, tendințele macro în economiile moderne de servicii, soluțiile care fac din serviciu propunerea de valoare de bază a unei afaceri și cum să analizați activitățile din afacere care ajută la captarea valorii în economia serviciilor. Modulul 2: Tehnologie în serviciu: roboți de serviciu, modele de afaceri AI și platforme Examinați modul în care tehnologia este utilizată pentru a furniza servicii, impactul modelelor de afaceri ale platformei în furnizarea de servicii, problemele și provocările cu care se confruntă ecosistemele platformei și cum să analizați avantajele și dezavantajele competitive ale afacerilor cu platforme. Modulul 3: Gestionarea loialității clienților – Roata loialității Obține o înțelegere mai profundă a profitului afacerilor din loialitatea clienților pe termen lung, distincția dintre satisfacția și loialitatea clienților, implicațiile nivelării/segmentării clienților asupra achiziției și reținerii clienților și strategiilor de menținere a loialității clienților. Modulul 4: Orientarea către client – Gestionarea strategică a reclamațiilor, recuperarea serviciilor și sistemele de feedback ale clienților Aflați cum să utilizați strategiile de asistență pentru clienți pentru a da o evoluție pozitivă plângerilor clienților, să folosiți feedback-ul clienților pentru a stimula învățarea organizațională, să ilustrați o abordare proactivă și eficientă din punct de vedere al costurilor de recuperare a serviciilor, ce să luați în considerare atunci când proiectați sistemele de feedback ale clienților și cum poate fi recuperarea serviciului folosit pentru a conduce obiectivele de afaceri. Modulul 5: Calitatea serviciului – Modelul Lacune și Reproiectarea procesului de servicii pentru clienți Explorați dimensiunile calității serviciilor care afectează loialitatea clienților, modul în care modelul Gaps este utilizat pentru a explica deficiențele de calitate a serviciilor, nivelul corect de investiție în furnizarea calității serviciilor, de ce este importantă reproiectarea procesului de servicii, instrumentele pentru reproiectarea proceselor de servicii, impactul procesului reproiectarea clienților și a personalului și cei nouă pași în reproiectarea procesului de servicii pentru clienți. Modulul 6: Trei Pathways la cele mai eficiente din punct de vedere al costurilor (strategie de cultură dublă, strategie de servicii focalizate, strategie OM și integrare) Dezvoltați-vă cunoștințele despre cele trei Pathways către excelența serviciilor rentabile, cultura dublă/focalizarea duală Pathway în furnizarea de excelență a serviciilor rentabile, fabrica de servicii concentrată Pathway în furnizarea de excelență a serviciilor rentabile și strategie de management al operațiunilor Pathway în furnizarea de servicii de excelență rentabile. Modulul 7: Producția de servicii și brandingul experienței serviciilor și construirea unei organizații de servicii de talie mondială Descoperiți cum să conduceți îmbunătățiri folosind strategii și cadre privind conducerea serviciilor și cum să identificați strategiile pentru îmbunătățirea furnizării serviciilor și potențialele capcane. Programul Facultatea Jochen Wirtz, Ph.D. Profesor de marketing și prodecan al programelor de MBA Pe lângă faptul că servește ca profesor de marketing la Universitatea Națională din Singapore, profesorul Wirtz este, de asemenea, un membru internațional al Centrului de Cercetare a Serviciului de la Universitatea Karlstad din Suedia și un bursier academic la Institutul Cornell pentru viitor sănătos de la Universitatea Cornell din New York. A fost directorul fondator al Programului Executive MBA UCLA – NUS (situat pe locul 4 la nivel global în clasamentul Financial Times EMBA 2015 și pe locul 3 în clasamentul EIU 2015) din 2002 până în 2014; un membru asociat la Saïd Business School, Universitatea din Oxford din 2008 până în 2013; și membru fondator al Academiei de predare NUS din 2009 până în 2015. Profesorul Wirtz deține un doctorat. în Marketing de Servicii de la London Business School. De atunci, cercetările sale s-au concentrat pe marketingul serviciilor și au fost publicate în aproximativ 100 de articole de reviste și reviste academice (cum ar fi Harvard Business Review), 130 de prezentări la conferințe și 40 de capitole de carte. Cele peste 10 cărți ale sale includ Services Marketing – People, Technology, Strategy (World Scientific, ediția a 9-a, 2021) și Essentials of Services Marketing (Pearson Education, ediția a treia, 2016), ambele fiind coautor cu profesorul Christopher Lovelock. Cu traduceri și adaptări pentru peste 26 de țări și regiuni și vânzări combinate de aproximativ 1.000.000 de exemplare, acestea au devenit manuale de marketing de servicii lider la nivel mondial. Exemple de industrie Prin exemple din lumea reală din mai multe industrii, veți vedea cum sunt puse în practică teoriile. Starbucks Înțelegeți cum unul dintre fondatorii Starbucks a reușit să vină cu o idee care să servească drept propunere de valoare a cafenelei. Rolls-Royce Identificați modul în care Rolls-Royce a folosit excelența în inginerie și soluțiile de service pentru a deveni un producător global competitiv. Banca ANZ Priviți pe Jamie, un agent virtual al băncii ANZ, care a servit mii de clienți de când a fost lansat. Singapore Airlines Aflați câteva dintre strategiile utilizate de Singapore Airlines pentru a fideliza clienții. Google Înțelegeți cum a stăpânit Google tehnologiile de autoservire pentru a-și menține efectivul operațional scăzut. Nike Aflați diferitele modalități de a avea o poziție de negociere mai bună în lanțul valoric și diferitele domenii în care poate fi extrasă valoare. Alte companii care sunt incluse ca exemple sau ca cazuri de utilizare în program includ BMW, Tesla, Raffles Hotel, Wise, Four Seasons Hotel, Changi Airport - Singapore, Lux Hotels & resorts, Zappos etc. Notă: Toate denumirile de mărci, produse și companii sunt mărci comerciale™ sau mărci comerciale înregistrate® ale deținătorilor respectivi. Utilizarea acestora nu implică nicio afiliere, aprobare sau asociere de niciun fel între aceștia și proprietarii programului. Călătoria de învățare a programului 56 Prelegeri video Peste 25 de exemple industriale 8 forumuri de discuții 8 sesiuni săptămânale de birou 7 sarcini 5 Studii de caz De ce să vă înscrieți în program? În economiile actuale de servicii și bazate pe cunoaștere, întreprinderile trebuie să găsească în mod constant noi modalități de a ieși în evidență. Pe această piață competitivă, aplicarea unei abordări centrate pe client pentru gestionarea și furnizarea de servicii de excelență este esențială. Cu toate acestea, acest efort necesită mai mult decât să vă bazați pe feedback-ul clienților pentru a vă prezenta ofertele de servicii. Necesită crearea de operațiuni de înaltă calitate într-un mediu de încredere, conducând la angajați motivați, care oferă servicii excepționale pentru clienți. În programul Service Leadership: Customer Value, Excellence and Cost-Effectiveness, oferit de NUS Business School, puteți obține competențele de care aveți nevoie pentru a deveni un lider de afaceri orientat spre client, capabil să ofere mai multă valoare organizației, angajaților și clienților dumneavoastră. 93% dintre clienți este probabil să facă achiziții repetate cu companii care oferă servicii excelente pentru clienți. sursa: Hubspot Research, 2021 70% să aibă o perspectivă mai favorabilă asupra mărcilor care oferă notificări proactive de servicii pentru clienți. sursa: Microsoft, 2021 26% dintre întreprinderi și profesioniști spun că valoarea satisfacției clienților este pe deplin definită și urmărită. sursa: Global Customer ExperienceQ Benchmarking Report, 2020 Pentru cine este acest program? Programul este conceput pentru profesioniști din orice mediu academic, de preferință cu 8+ ani de experiență de lucru. Programul este aplicabil în toate industriile - în special produse și servicii IT, servicii bancare și financiare, personal și recrutare, educație și consultanță - și beneficiază de cei care servesc în management tehnologic, management general, operațiuni, funcții de consultanță și nu numai. Acest program este util în special pentru profesioniștii care aspiră la: Îmbunătățiți eficiența operațională și transformați experiența clienților prin tehnologia digitală Dezvoltați modele de afaceri disruptive cu o abordare centrată pe servicii Îmbunătățiți implicarea clienților și creșteți rata de conversie prin automatizarea integrată a marketingului Valorificați experiențele clienților și angajaților pentru a atinge obiectivele de afaceri Aplicați cele mai bune practici pentru furnizarea de servicii în industrii și întreprinderi -
Cursuri
Frecvență redusă
2 luni
Engleză
Online
 
ESADE
Barcelona, Spania +2 Mai mult

Inovație strategică: deveniți director inovație. Mai mult în fiecare zi, inovația câștigă o pondere strategică în organizații și administrarea companiilor înseamnă gestionarea ... +

Inovație strategică: deveniți director inovație. Mai mult în fiecare zi, inovația câștigă o pondere strategică în organizații și administrarea companiilor înseamnă gestionarea mediilor în continuă schimbare în tehnologii și piețe. Formularea sau implementarea unei strategii de afaceri nu poate fi înțeleasă fără variabila inovație, care a fost profesionalizată și consolidată în figura directorului inovației sau a directorului inovării (CIO). -
Cursuri
Normă întreagă
8 săptămâni
Spaniolă
Online
 
Nottingham Trent University Online
Nottingham, Regatul Unit

Pasul următor, noua dvs. promoție, progresul în carieră. Puneți-vă amprenta asupra mediului construit studiind un curs de 8 săptămâni de dezvoltare profesională continuă (CPD) ... +

Pasul următor, noua dvs. promoție, progresul în carieră. Puneți-vă amprenta asupra mediului construit studiind un curs de 8 săptămâni de dezvoltare profesională continuă (CPD) în managementul proiectelor de construcții. Apelați la o universitate modernă, orientată spre viitor, cu o reputație globală pentru capacitatea de angajare a absolvenților. Beneficiați de o reputație mondială pentru excelență în predare și cercetare și învățați să înțelegeți sistemele și procesele necesare pentru rezultatele de succes ale managementului proiectelor de construcții. În doar 8 săptămâni de studiu, veți dezvolta abilitățile de specialitate de care aveți nevoie pentru a lua decizii calculate și a rupe noi limite. Mai mult, pentru că este 100% online, puteți realiza toate acestea fără a vă pune în așteptare angajamentele existente. -
Cursuri
Frecvență redusă
8 săptămâni
Engleză
Online
 
IESE Business School
Barcelona, Spania

Creșteți performanța echipei dvs. de vânzări printr-o examinare detaliată a elementelor esențiale ale procesului de vânzări. Consolidați-vă capacitatea de a dezvolta planuri s ... +

Creșteți performanța echipei dvs. de vânzări printr-o examinare detaliată a elementelor esențiale ale procesului de vânzări. Consolidați-vă capacitatea de a dezvolta planuri solide de vânzare și de a dobândi noi cadre pentru a vă ajuta echipa să-și atingă potențialul maxim. -
Cursuri
Normă întreagă
4 săptămâni
Engleză
Online
 
University of Birmingham Online
Marea Britanie online, Regatul Unit

Educația online a crescut dramatic în ultimii ani, iar mediile de învățare din multe sectoare și industrii încorporează acum atât medii digitale, cât și fizice. Cursurile scur ... +

Educația online a crescut dramatic în ultimii ani, iar mediile de învățare din multe sectoare și industrii încorporează acum atât medii digitale, cât și fizice. Cursurile scurte de 8 săptămâni de proiectare pentru medii de învățare sunt o cale rapidă pentru profesioniștii dornici să se concentreze asupra unui aspect particular al designului de instruire și învățare - o piață care va continua să crească în anii următori. -
Cursuri
Frecvență redusă
30 luni
Engleză
Oct 2022
Online