$close

Filtre

Vezi rezultatele

Vizualizează Studii de Curs în Conceperea de servicii Online în Singapore 2022

Urmarea cursurilor individuale îi poate ajuta pe studenți să își urmeze obiectivele pe termen lung fără a fi blocați într-un program formal de studiu. Această flexibilitate poate contribui la o mai bună adaptare la angajamentele de carieră și de familie, permițând studenților în același timp să își atingă obiectivele. Cei care decid să studieze de servicii de proiectare a af… Citeste mai mult

Urmarea cursurilor individuale îi poate ajuta pe studenți să își urmeze obiectivele pe termen lung fără a fi blocați într-un program formal de studiu. Această flexibilitate poate contribui la o mai bună adaptare la angajamentele de carieră și de familie, permițând studenților în același timp să își atingă obiectivele.

Cei care decid să studieze de servicii de proiectare a afla de multe ori despre logistica, psihologia, principiile de organizare și teoria designului. Scopul final este de a crea servicii care satisfac consumatorii și de îmbunătățire a eficienței organizației 's.

Confruntarea cu universități publice este departe de a fi o opțiune optimă. Școlile private oferă asistență mult mai bine în experiența de învățare la distanță. Mai multe universitate on-line atrage profesori și studenți de la distanțe mari din întreaga lume. Acest lucru crește foarte mult diversitatea într-o sală de clasă de învățare la distanță și produce conversație provocator printre cei din comunitățile extrem de divergente, regiuni și culturi îndepărtate.

Singapore (新加坡) este un oraș-stat din Asia de Sud-Est. Fondat ca o colonie britanică de comercializare in 1819, de la proclamarea independenței a devenit unul din lume "țările cele mai prospere s și se mândrește cu lumea 's cel mai aglomerat port. Singapore are șase universități din țară și sunt în general bine-privit și atrage schimb de studenți din întreaga lume.

Contactează Școli Direct de Top Studii de Curs în Conceperea de servicii Online în Singapore 2022

Citește mai puţin
$format_list_bulleted Filtre
Sortare după:
  • Populare Cele mai recente Funcție
  • Populare
  • Cele mai recente
  • Funcție
Emeritus Institute of Management
Singapur, Singapore

Ce va face acest program pentru tine? Iată câteva dintre provocările specifice pe care le veți putea aborda mai bine după finalizarea acestui program: Descoperiți tendințele d ... +

Ce va face acest program pentru tine? Iată câteva dintre provocările specifice pe care le veți putea aborda mai bine după finalizarea acestui program: Descoperiți tendințele de furnizare a serviciilor, oportunitățile și provocările Dezvoltați o propunere de valoare și o poziționare pentru a ieși în evidență pe piața competitivă Aflați cum este folosită tehnologia pentru a oferi servicii de excelență Aplicați cadre și strategii pentru a identifica, gestiona și menține clienții prin furnizarea de servicii și excelență Identificați strategii pentru furnizarea de servicii de excelență în mod eficient din punct de vedere al costurilor Module de program Modulul 1: Captarea valorii în economiile moderne ale serviciilor Explorați provocările de scalare a mărcilor și afacerilor de servicii de succes, tendințele macro în economiile moderne de servicii, soluțiile care fac din serviciu propunerea de valoare de bază a unei afaceri și cum să analizați activitățile din afacere care ajută la captarea valorii în economia serviciilor. Modulul 2: Tehnologie în serviciu: roboți de serviciu, modele de afaceri AI și platforme Examinați modul în care tehnologia este utilizată pentru a furniza servicii, impactul modelelor de afaceri ale platformei în furnizarea de servicii, problemele și provocările cu care se confruntă ecosistemele platformei și cum să analizați avantajele și dezavantajele competitive ale afacerilor cu platforme. Modulul 3: Gestionarea loialității clienților – Roata loialității Obține o înțelegere mai profundă a profitului afacerilor din loialitatea clienților pe termen lung, distincția dintre satisfacția și loialitatea clienților, implicațiile nivelării/segmentării clienților asupra achiziției și reținerii clienților și strategiilor de menținere a loialității clienților. Modulul 4: Orientarea către client – Gestionarea strategică a reclamațiilor, recuperarea serviciilor și sistemele de feedback ale clienților Aflați cum să utilizați strategiile de asistență pentru clienți pentru a da o evoluție pozitivă plângerilor clienților, să folosiți feedback-ul clienților pentru a stimula învățarea organizațională, să ilustrați o abordare proactivă și eficientă din punct de vedere al costurilor de recuperare a serviciilor, ce să luați în considerare atunci când proiectați sistemele de feedback ale clienților și cum poate fi recuperarea serviciului folosit pentru a conduce obiectivele de afaceri. Modulul 5: Calitatea serviciului – Modelul Lacune și Reproiectarea procesului de servicii pentru clienți Explorați dimensiunile calității serviciilor care afectează loialitatea clienților, modul în care modelul Gaps este utilizat pentru a explica deficiențele de calitate a serviciilor, nivelul corect de investiție în furnizarea calității serviciilor, de ce este importantă reproiectarea procesului de servicii, instrumentele pentru reproiectarea proceselor de servicii, impactul procesului reproiectarea clienților și a personalului și cei nouă pași în reproiectarea procesului de servicii pentru clienți. Modulul 6: Trei Pathways la cele mai eficiente din punct de vedere al costurilor (strategie de cultură dublă, strategie de servicii focalizate, strategie OM și integrare) Dezvoltați-vă cunoștințele despre cele trei Pathways către excelența serviciilor rentabile, cultura dublă/focalizarea duală Pathway în furnizarea de excelență a serviciilor rentabile, fabrica de servicii concentrată Pathway în furnizarea de excelență a serviciilor rentabile și strategie de management al operațiunilor Pathway în furnizarea de servicii de excelență rentabile. Modulul 7: Producția de servicii și brandingul experienței serviciilor și construirea unei organizații de servicii de talie mondială Descoperiți cum să conduceți îmbunătățiri folosind strategii și cadre privind conducerea serviciilor și cum să identificați strategiile pentru îmbunătățirea furnizării serviciilor și potențialele capcane. Programul Facultatea Jochen Wirtz, Ph.D. Profesor de marketing și prodecan al programelor de MBA Pe lângă faptul că servește ca profesor de marketing la Universitatea Națională din Singapore, profesorul Wirtz este, de asemenea, un membru internațional al Centrului de Cercetare a Serviciului de la Universitatea Karlstad din Suedia și un bursier academic la Institutul Cornell pentru viitor sănătos de la Universitatea Cornell din New York. A fost directorul fondator al Programului Executive MBA UCLA – NUS (situat pe locul 4 la nivel global în clasamentul Financial Times EMBA 2015 și pe locul 3 în clasamentul EIU 2015) din 2002 până în 2014; un membru asociat la Saïd Business School, Universitatea din Oxford din 2008 până în 2013; și membru fondator al Academiei de predare NUS din 2009 până în 2015. Profesorul Wirtz deține un doctorat. în Marketing de Servicii de la London Business School. De atunci, cercetările sale s-au concentrat pe marketingul serviciilor și au fost publicate în aproximativ 100 de articole de reviste și reviste academice (cum ar fi Harvard Business Review), 130 de prezentări la conferințe și 40 de capitole de carte. Cele peste 10 cărți ale sale includ Services Marketing – People, Technology, Strategy (World Scientific, ediția a 9-a, 2021) și Essentials of Services Marketing (Pearson Education, ediția a treia, 2016), ambele fiind coautor cu profesorul Christopher Lovelock. Cu traduceri și adaptări pentru peste 26 de țări și regiuni și vânzări combinate de aproximativ 1.000.000 de exemplare, acestea au devenit manuale de marketing de servicii lider la nivel mondial. Exemple de industrie Prin exemple din lumea reală din mai multe industrii, veți vedea cum sunt puse în practică teoriile. Starbucks Înțelegeți cum unul dintre fondatorii Starbucks a reușit să vină cu o idee care să servească drept propunere de valoare a cafenelei. Rolls-Royce Identificați modul în care Rolls-Royce a folosit excelența în inginerie și soluțiile de service pentru a deveni un producător global competitiv. Banca ANZ Priviți pe Jamie, un agent virtual al băncii ANZ, care a servit mii de clienți de când a fost lansat. Singapore Airlines Aflați câteva dintre strategiile utilizate de Singapore Airlines pentru a fideliza clienții. Google Înțelegeți cum a stăpânit Google tehnologiile de autoservire pentru a-și menține efectivul operațional scăzut. Nike Aflați diferitele modalități de a avea o poziție de negociere mai bună în lanțul valoric și diferitele domenii în care poate fi extrasă valoare. Alte companii care sunt incluse ca exemple sau ca cazuri de utilizare în program includ BMW, Tesla, Raffles Hotel, Wise, Four Seasons Hotel, Changi Airport - Singapore, Lux Hotels & resorts, Zappos etc. Notă: Toate denumirile de mărci, produse și companii sunt mărci comerciale™ sau mărci comerciale înregistrate® ale deținătorilor respectivi. Utilizarea acestora nu implică nicio afiliere, aprobare sau asociere de niciun fel între aceștia și proprietarii programului. Călătoria de învățare a programului 56 Prelegeri video Peste 25 de exemple industriale 8 forumuri de discuții 8 sesiuni săptămânale de birou 7 sarcini 5 Studii de caz De ce să vă înscrieți în program? În economiile actuale de servicii și bazate pe cunoaștere, întreprinderile trebuie să găsească în mod constant noi modalități de a ieși în evidență. Pe această piață competitivă, aplicarea unei abordări centrate pe client pentru gestionarea și furnizarea de servicii de excelență este esențială. Cu toate acestea, acest efort necesită mai mult decât să vă bazați pe feedback-ul clienților pentru a vă prezenta ofertele de servicii. Necesită crearea de operațiuni de înaltă calitate într-un mediu de încredere, conducând la angajați motivați, care oferă servicii excepționale pentru clienți. În programul Service Leadership: Customer Value, Excellence and Cost-Effectiveness, oferit de NUS Business School, puteți obține competențele de care aveți nevoie pentru a deveni un lider de afaceri orientat spre client, capabil să ofere mai multă valoare organizației, angajaților și clienților dumneavoastră. 93% dintre clienți este probabil să facă achiziții repetate cu companii care oferă servicii excelente pentru clienți. sursa: Hubspot Research, 2021 70% să aibă o perspectivă mai favorabilă asupra mărcilor care oferă notificări proactive de servicii pentru clienți. sursa: Microsoft, 2021 26% dintre întreprinderi și profesioniști spun că valoarea satisfacției clienților este pe deplin definită și urmărită. sursa: Global Customer ExperienceQ Benchmarking Report, 2020 Pentru cine este acest program? Programul este conceput pentru profesioniști din orice mediu academic, de preferință cu 8+ ani de experiență de lucru. Programul este aplicabil în toate industriile - în special produse și servicii IT, servicii bancare și financiare, personal și recrutare, educație și consultanță - și beneficiază de cei care servesc în management tehnologic, management general, operațiuni, funcții de consultanță și nu numai. Acest program este util în special pentru profesioniștii care aspiră la: Îmbunătățiți eficiența operațională și transformați experiența clienților prin tehnologia digitală Dezvoltați modele de afaceri disruptive cu o abordare centrată pe servicii Îmbunătățiți implicarea clienților și creșteți rata de conversie prin automatizarea integrată a marketingului Valorificați experiențele clienților și angajaților pentru a atinge obiectivele de afaceri Aplicați cele mai bune practici pentru furnizarea de servicii în industrii și întreprinderi -
Cursuri
Frecvență redusă
2 luni
Engleză
21 Dec 2021
17 Dec 2021
Online