Curs scurt online de strategii de negociere
Yale School of Management
Informatie cheie
Locația campusului
New Haven, Statele Unite ale Americii
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
6 weeks
Ritm
Part time
Taxe de școlarizare
USD 2.800
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
Stăpânește arta negocierii în colaborare pentru a crește valoarea pentru toate părțile de negociere
Pe măsură ce tehnologia și automatizarea continuă să transforme natura muncii, abilitățile interpersonale devin din ce în ce mai relevante ca modalitate de a adăuga un avantaj competitiv în afaceri. Abilitatea de a negocia cu succes într-un mod care oferă valoare pentru toate părțile stabilește un ton de colaborare pentru soluționarea viitoare a conflictelor și este o modalitate de impact de a te evidenția ca lider în organizația ta.
Negocierea de colaborare plasează oamenii în centrul oricărui acord, înțelegere sau mediere. Acest lucru ajută la asigurarea faptului că toate părțile implicate simt că au un sentiment de control și că rezultatul este o situație de câștig-câștig. De asemenea, promovează transparența și încrederea, separă oamenii de problemă și încurajează responsabilitatea comună pentru rezultatul final.
Conducătorul programului și lectorul Yale SOM Dr. Daylian Cain vă va ajuta să vă dezvoltați propriul stil unic de negociere, care poate fi aplicat atât în situații profesionale, cât și personale. Obțineți o înțelegere teoretică a ceea ce constituie o interacțiune eficientă prin explorarea greșelilor comune pe care le fac oamenii și discutând studii de caz din lumea reală. Punctul focal al acestui program este dezvoltarea abilităților practice de negociere prin sesiuni live cu colegi participanți, care vă vor pregăti pentru a fi un lider eficient într-o lume caracterizată de o complexitate crescândă.
O educație online care te diferențiază
Acest program online de Yale School of Management Executive Education este oferit în colaborare cu furnizorul de educație online GetSmarter. Alăturați-vă unei comunități în creștere de profesioniști la nivel mondial care au beneficiat deja de oportunitatea de a:
- Alăturați-vă grupului exclusiv Yale School of Management Executive Education de pe LinkedIn după finalizarea cu succes a programului.
- Experimentați o abordare flexibilă, dar structurată a educației online, pe măsură ce învățați după programul dvs.
- Obțineți un certificat oficial de participare de la Yale School of Management Executive Education.
De ce să alegeți GetSmarter?
GetSmarter, dezvoltat de 2U, este un expert în învățarea online cu peste 10 ani de experiență în dezvoltarea de cursuri scurte online premium de la cele mai importante universități și instituții din lume. Suntem alimentați de 2U pentru a vă sprijini să vă deblocați potențialul printr-o învățare care vă va schimba viața, cu o experiență captivantă și de mare atingere.
Oferim cursuri conduse de piață care echipează profesioniștii care lucrează cu experiența necesară pentru a îmbunătăți calificarea, a recalifica sau a începe o carieră complet nouă. Printr-o abordare bazată pe date, analizăm cerințele viitoare de competențe și ne asigurăm că toate cursurile răspund acestei nevoi. Ne asigurăm că universitățile și instituțiile de top sunt ghidurile dvs. experți, iar oamenii, tehnologia și resursele noastre sunt motorul dvs. - împreună putem să ne alimentăm mai mult decât doar educația, vă alimentăm potențialul.
Vizitați pagina cursului pentru a afla mai multe despre datele viitoare ale sesiunilor, prețul programului și multe altele:
Studenți ideali
Acest curs este pentru tine?
Acest program este conceput pentru profesioniștii din mediul de afaceri care urmăresc să-și îmbunătățească abilitățile de negociere, comunicare strategică, rezolvare a conflictelor și management, precum și să-și îmbunătățească capacitatea de a încheia tranzacții și de a înțelege mai bine cum să rezolve probleme precum divulgarea. Profesioniștii precum proprietarii de afaceri, directorii, directorii și managerii care trebuie să negocieze contracte și acorduri, cum ar fi oferte de locuri de muncă, promoții, achiziții de active sau alocări de resurse vor beneficia de instrumentele și tehnicile acoperite pe parcursul acestui program. Cei care ocupă roluri precum managementul produselor, vânzările și marketingul, dezvoltarea afacerilor, managementul contractelor și achizițiile vor găsi o valoare deosebită în acest program. Liderii aspiranți, managerii de echipe și de proiect și specialiști precum avocații și contabilii pot folosi, de asemenea, tehnicile pentru a gestiona eficient relațiile cu părțile interesate și cu clienții.
Rezultatul programului
Vei pleca cu:
- Abilitatea de a crea și de a maximiza valoare pentru toate părțile prin aplicarea unui stil de negociere colaborativă.
- Abilități practice de negociere dezvoltate prin explorarea diferitelor strategii și capcane comune, discutând studii de caz din lumea reală și participând la sesiuni live cu colegii participanți.
- O înțelegere a punctelor forte de negociere stabilite prin autoanaliză, precum și un document de pregătire personalizat pe care să îl utilizați în scenariile viitoare.
- Perspective experți asupra valorii profesionale a negocierilor de colaborare de la stimați profesori din Yale SOM și lideri de gândire.*
*După finalizarea cu succes a programului dvs., vă veți alătura și grupului exclusiv de absolvenți Executive Education Yale School of Management
Curriculum
Pe durata acestui program online, vă veți parcurge următoarele module:
- Modulul 1: Valoarea angajării în negocieri
Aflați cum să adăugați valoare unei înțelegeri folosind negocierea. - Modulul 2: Practici de a pune întrebări pentru o negociere eficientă
Stabiliți ce vrea partenerul dvs. de negociere, de ce și în ce ordine. - Modulul 3: Înțelegerea și extinderea plăcintei
Aflați despre instrumentele și conceptele care vă permit să maximizați valoarea în colaborare. - Modulul 4: Asigurarea unei oferte mai bune pentru ambele părți
Angajați-vă în cea de-a doua negociere cu un partener pentru a încerca să ajungeți la o înțelegere post-decontare. - Modulul 5: Crearea valorii transformând un adversar într-un partener
Determinați cum poate fi creată și revendicată valoarea prin tehnici de negociere colaborativă. - Modulul 6: Dezvoltarea strategiei de negociere personalizată
Elaborați propriul document de pregătire pentru a-l utiliza în negocierile viitoare.
Gestionează-ți timpul
Modelul de învățare GetSmarter este conceput pentru a vă ajuta, ca profesionist, să vă îmbunătățiți abilitățile fără a compromite responsabilitățile profesionale și familiale. Activitatea cursului este împărțită în module săptămânale, ușor de gestionat, cu termene limită incrementale, concepute pentru a vă ajuta să vă ritmați pe durata cursului și să vă permită spațiul pentru picioare pentru a funcționa atunci când vi se potrivește cel mai bine.
La începutul fiecărui modul, vi se va prezenta conținutul cursului și temele necesare pentru finalizare. De asemenea, aveți acces la consilierul dvs. de succes, care vă va ajuta să vă gestionați timpul și să vă sprijine cu orice întrebări administrative sau tehnice pe care le aveți.