Curs în strategia de inovare: provocarea suspecților obișnuiți

FutureLearn

Descrierea programului

Citește Descrierea Oficială

Curs în strategia de inovare: provocarea suspecților obișnuiți

FutureLearn

Întâlnirea cu provocările actuale ale afacerilor și ale lumii necesită depășirea gândirii care a creat provocările în primul rând. Aici este utilă o bună strategie de inovare. În acest curs, vă veți dezvolta cunoștințele despre provocările inovației deschise, inovării în management, inovării pe platformă și inovării pe piață emergente și veți învăța cum să le îndepliniți cu o abordare pe termen lung. Folosind chestionare, cele mai noi cunoștințe teoretice, cazuri despre afaceri de pionierat și dezbateri provocatoare cu experți de vârf, vă veți consolida cunoștințele de inovare.

Ce subiecte vei acoperi?

Săptămâna 1: Ce este strategia de inovare?

  • Definirea strategiei de inovare
  • Trecerea la inovarea deschisă
  • Studiu de caz: Procter

Săptămâna 2: Angajați în cele mai strategice tipuri de inovare?

  • Piramida inovării
  • Cele cinci tipuri de inovare
  • Studiu de caz: Alphabet (Google)

Săptămâna 3: Puteți trece de la un produs la o strategie de platformă?

  • Trecerea de la strategia de produs la strategia platformei
  • Blocurile de inovare ale platformei
  • Studiu de caz: industria jocurilor video

Săptămâna 4: Este avansată încă avansată și emergentă încă în curs de dezvoltare?

  • Accelerarea rapidă a ritmului de inovare pe piețele emergente
  • Tipurile de inovare pe care firmele emergente le utilizează pentru a le contesta
  • Avantajele comparative și dezavantajele firmelor emergente și avansate de pe piața de inovare globală
  • Studii de caz: GE în China și Huawei în Europa

Ce veți obține?

Până la sfârșitul cursului, vei putea să ...

  • Rezumați ce strategie de inovare este și nu este.
  • Dezbateți presupunerea larg răspândită, dar din ce în ce mai depășită, că R
  • Descrieți mecanismele-cheie ale inovației deschise.
  • Aplicați mecanismele cheie ale inovației deschise organizațiilor în contextul dvs. local.
  • Comparați diferite tipuri de inovații într-un cadru strategic.
  • Dezbateți presupunerea că inovația tehnologică / radicală este apexul strategiei de inovare.
  • Explicați faptul că cele mai importante companii din lume adoptă o strategie de platformă și nu strategia de produs asumată în mod obișnuit, predată în cursurile tradiționale de management.
  • Descrieți blocurile de bază ale unei strategii de platformă.
  • Aplicați cele trei mișcări strategice care permit unei organizații de platformă să "câștige".
  • Descrieți importanța economiilor emergente în ceea ce privește capacitatea lor de inovare, mai degrabă decât potențialul lor de piață pe scară largă
  • Descrieți avantajele și dezavantajele comparative ale firmelor emergente și avansate de pe piața de inovare globală.
Această școală oferă programe în:
  • Engleză
FutureLearn

Ultima actualizare January 16, 2018
Durata & Pret
Acest curs este Online
Start Date
Data începerii
Ian. 2019
Duration
Durata
4 săptămâni
Cu jumătate de normă
Price
Preţ
Gratuit
Locations
Regatul Unit - UK Online
Data începerii : Ian. 2019
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Dates
Ian. 2019
Regatul Unit - UK Online
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala