close

Filtre

Vezi rezultatele

Caută 2 Programe de Certificat în Administrare organizațională Program de Certificat Online

Certificatele sunt unități de studiu care îi ajută pe studenți să obțină competențele și instruirea de care au nevoie pentru cariere în anumite domenii. Multe colegii și universități oferă programe de certificat, iar unele din ele pot fi terminate în doar un an de studiu.

Certificat în Administrare organizațională Online

Alte opțiuni în cadrul acestui domeniu de studiu: 
format_list_bulleted Filtre
edX
Cambridge, Statele Unite ale Americii

Aflați cum colaborarea este un instrument pentru succes. Nevoia de a implementa colaborarea în organizații este baza fundamentală a acestui program de certificare profesională ... +

Aflați cum colaborarea este un instrument pentru succes. Nevoia de a implementa colaborarea în organizații este baza fundamentală a acestui program de certificare profesională, care urmărește să optimizeze rețeaua valorică a celor care o aplică și să genereze beneficii semnificative pentru partenerii de piață. Colaborarea implică mai multe domenii ale unei organizații, pe lângă logistică. -
Certificat
Normă întreagă
Frecvență redusă
3 luni
Spaniolă
Online
 
Algonquin College
Ottawa, Canada

Acest program de un an Ontario Certificat Colegiu pregătește studenții pentru o carieră în administrarea de birou de sprijin. Elevii dezvoltă abilități de birou, învață proced ... +

Acest program de un an Ontario Certificat Colegiu pregătește studenții pentru o carieră în administrarea de birou de sprijin. Elevii dezvoltă abilități de birou, învață proceduri administrative și studiază aplicații informatice folosind Microsoft Office și alte pachete software. -
Certificat
Normă întreagă
Engleză
Online
 

Sfat! Dacă reprezentați o școală și doriți să adăugați programele dumneavoastră la listările noastre, contactează-ne aici