$close

Filtre

Vezi rezultatele

Vezi Programe de Certificat în Știința datelor Online în Singapore 2022/2023

Un certificat este un obiectiv educațional pentru mulți studenți care doresc să își îmbunătățească vizibilitatea în rândul solicitanților de locuri de muncă. Certificatele le pot oferi studenților competențe mai bune și experiență în mai multe discipline diferite precum afaceri, finanțe, ospitalitate, conducere și management.Învățământul la distanță este o metodă de… Citeste mai mult

Un certificat este un obiectiv educațional pentru mulți studenți care doresc să își îmbunătățească vizibilitatea în rândul solicitanților de locuri de muncă. Certificatele le pot oferi studenților competențe mai bune și experiență în mai multe discipline diferite precum afaceri, finanțe, ospitalitate, conducere și management.

Învățământul la distanță este o metodă de a oferi educație pentru studenții care nu sunt prezenți fizic în campus. Diferite studii au arătat că programele de învățământ la distanță poate fi la fel de eficient și eficace ca programele de clasă convenționale, uneori, chiar mai bine!

Singapore, oficial Republica Singapore, este o insulă sud-estul Asiei oraș-stat de pe vârful de sud a peninsulei Malay, 137 km nord de ecuator. Un număr de universități străine, școli de Business, institute de specialitate au de configurare, de asemenea, campusurile lor din Asia, în Singapore. Singapore este una dintre cele mai sigure mari orașe din lume, cu aproape orice măsură.

Citește mai puţin
Alte opțiuni în cadrul acestui domeniu de studiu: 
$format_list_bulleted Filtre
Sortare după:
Recomandat Cele mai recente Funcție
Emeritus Institute of Management
Singapur, Singapore

Aplicați înainte de 16 noiembrie 2021 pentru a beneficia de o reducere de 150 USD la taxa de program. Utilizați codul SMU150EBTA în timpul plății. Ce va face acest program pen ... +

Aplicați înainte de 16 noiembrie 2021 pentru a beneficia de o reducere de 150 USD la taxa de program. Utilizați codul SMU150EBTA în timpul plății. Ce va face acest program pentru tine? După finalizarea cu succes a programului, participanții vor fi capabili să: Creați și implementați strategii de afaceri folosind știința datelor. Luați decizii bazate pe date pentru a rezolva problemele de afaceri folosind informații despre date. Demonstrați cum analiza poate fi combinată cu experimente pentru a face recomandări bazate pe date pentru creșterea afacerii. Explicați provocările și riscurile cheie în proiectele de știință a datelor. Evaluați strategia de date a unei organizații și recomandați modalități de a obține un avantaj competitiv durabil. Analizați nevoile organizaționale și conduceți îmbunătățirea afacerii prin tendințele viitoare ale științei datelor. Module de program Programul cuprinde 8 module. Fiecare modul este condus de un expert al facultății SMU cu experiență de teren specifică subiectelor de știință și analiză a datelor discutate. Modulul 1: Utilizarea datelor ca avantaj competitiv Aflați terminologiile cheie ale științei datelor, diferitele niveluri de analiză a datelor și semnificația lor pentru luarea deciziilor, caracteristicile și perspectivele de date pentru a obține un avantaj competitiv durabil și aplicațiile analizei datelor și rolul acesteia în crearea de noi oportunități de afaceri. Modulul 2: Analiza datelor în acțiune Descoperiți abordarea analitică adecvată pentru a rezolva o problemă de afaceri, dacă organizația dvs. este bazată pe date, tendințele în date și obținerea de informații aferente pentru a îmbunătăți performanța afacerii, impactul pe care strategiile omnicanal ale unei organizații îl au asupra vânzărilor și cum să identificați datele/informațiile adecvate. Modulul 3: Statistici de bază pentru analiza datelor Obțineți o înțelegere mai profundă a comparației seturilor de date independente pentru a obține informații și a modului de aplicare a procesului decizional strategic folosind tehnicile menționate. Modulul 4: Analiza predictivă Aflați elementele de bază ale regresiei pentru a analiza puterea/impactul variabilelor, cum să preziceți impactul variabilei folosind potrivirea optimă a modelului și efectele de regresie, cum să construiți un model de regresie logistică pentru a testa și prezice rezultatele așteptate și cum să aplicați analize predictive pentru a organiza evenimente pentru a avansa punctele forte și a contracara amenințările. Modulul 5: Experimente de teren și cauzalitate Explorează corelația și cauzalitatea și semnificația lor pentru îmbunătățirea performanței afacerii, experimentarea problemelor de afaceri pentru a face inferențe eficiente; Testare multivariată, A/B și Bandit cu arme multiple; și eficiența utilizării designului experimental pentru a face recomandări bazate pe date pentru creșterea afacerii. Modulul 6: Modele de învățare automată pentru analiza datelor Dezvoltați-vă cunoștințele despre învățarea automată și rolul acesteia în stimularea productivității organizaționale, modul în care algoritmii de învățare automată pot fi aplicați pentru a obține acuratețe analitică optimă, aspectele de creare a programelor ale rețelelor neuronale și ale învățării profunde și modul în care analitica poate fi combinată cu experimente pentru a produce eficient strategii de afaceri. Modulul 7: Abordarea provocărilor și riscurilor cheie în proiectele de știință a datelor Aflați provocările cheie pentru proiectele de știință a datelor și soluțiile acestora, Cadrul Delta și Modelul Delta Plus, riscurile la nivel de proiect și exemple de proiecte de știință a datelor eșuate și cum să preziceți succesul proiectului dvs. de date mari folosind tehnica DATA. Modulul 8: Știința datelor și viitorul Scufundați-vă în factorii determinanți, rezultatele așteptate și facilitatorii tehnologici pentru Industria 4.0; componentele pentru succesul AI care pot fi valorificate pentru a consolida capacitățile organizaționale; provocări în implementarea IA în sisteme; și cum să evaluezi călătoria de transformare digitală a unei organizații și să susții un avantaj competitiv. Studii de caz The Weather Company: Crearea de aplicații pentru consumatori care valorifică Big Data Provocarea lui Iuiga: Merită Omni-Channel? 3M trece la concentrarea pe client folosind un depozit de date global Experimente de publicitate la RestaurantGrades Prezicerea ratei clienților la QWE Inc Transformarea digitală a Grupului Certis Simulări Cursanții vor obține experiență practică în rularea diferitelor metodologii de analiză a datelor și, de asemenea, acces gratuit la XLSTAT timp de un an împreună cu acest program. Simulare de analiză a datelor: luarea deciziilor strategice Simulare de marketing digital: Atribuire media la ExerciseMinder Programul Facultatea Sandeep R. Chandukala, Ph.D. Profesor asociat de Marketing Sandeep este profesor asociat de marketing. Înainte de a se alătura SMU, Sandeep a lucrat la 3M, iar înainte de asta a lucrat ca Jr Faculty Fellow la Kelley School of Business de la Universitatea Indiana. Are un doctorat. în Marketing (cu o specializare în statistică) de la Universitatea de Stat din Ohio, MS (MAS) un MBA de la Universitatea Texas din Dallas și un MS (Inginerie computerizată) de la Universitatea din Minnesota. Interesele de cercetare ale profesorului asociat Chandukala sunt legate de dezvoltarea modelelor cantitative ale comportamentului consumatorilor folosind date industriale. Cercetarea sa se concentrează în primul rând pe analiza retailului. Mai exact, înțelegerea și măsurarea impactului promoțiilor, reclamei și al produselor noi și propunerea de noi abordări pentru segmentarea pieței folosind metode Bayesian și Markov Chain Monte Carlo (MCMC). Cercetările sale au apărut în Marketing Science, Journal of Marketing, Journal of Retailing, Marketing Letters și Customer Needs and Solutions. Profesorul asociat Chandukala a primit o bursă de cercetare Lee Kong Chian în 2016-17 și a fost, de asemenea, pe Lista de onoare pentru predare a decanului pentru predarea postuniversitară în 2018. Michelle Cheong, Ph.D. profesor de sisteme informatice (educatie); Decan asociat, Educație profesională postuniversitară SCIS; Director, Doctor în Inginerie Profesorul Cheong a ocupat o varietate de funcții academice la SMU din 2005, inclusiv ca lector, profesor asistent și profesor asociat de sisteme informaționale. Pe lângă rolul ei actual de profesor de sisteme informatice, profesorul Cheong deține și funcții administrative la SMU, fiind decan asociat al Educației profesionale postuniversitare SIS și director de doctor în inginerie. Interesele de cercetare ale profesorului Cheong includ analiza datelor și a deciziilor, modelarea foilor de calcul și pedagogia, precum și analiza învățării și extragerea textului. În 2018, a fost distinsă cu Premiul de excelență în predare SMU - Programe profesionale postuniversitare de către Centrul de excelență în predare SMU. Munca profesorului Cheong a fost prezentată într-un număr de articole de reviste, cărți și capitole de carte, lucrări și lucrări ale conferințelor și articole de reviste. Cea mai recentă lucrare a ei cu privire la impactul formării peer helper la SMU a fost publicată de International Journal of Evidence-Based Coaching and Mentoring. Călătoria de învățare a programului Peste 90 de prelegeri video 32 sarcini Peste 10 exemple de industrie 6 forumuri de discuții 6 Studii de caz 2 Simulări De ce să vă înscrieți la Data Science & Analytics pentru decizii strategice? Întreprinderile din întreaga lume își schimbă atenția către obiectivele bazate pe date și luarea deciziilor. De fapt, International Data Corporation raportează că datele la nivel mondial vor crește cu 61% până la 175 zettabytes până în 2025. Deci, de ce este știința datelor atât de importantă? Deoarece permite organizațiilor să proceseze și să interpreteze eficient datele care pot fi folosite pentru a lua decizii de afaceri informate și pentru a stimula creșterea, optimizarea și performanța. În programul online Data Science & Analytics for Strategic Decisions, oferit de Universitatea de Management din Singapore, puteți învăța cum să procesați și să înțelegeți datele care pot fi folosite pentru a lua decizii mai bune și mai inteligente în cadrul organizației dvs. Sursa: IDC, 2021 22% este creșterea așteptată a angajării specialiștilor de date până în 2030 - mult mai rapid decât media pentru toate ocupațiile. sursa: US Bureau of Labor Statistics, 2021 95% dintre companii menționează nevoia de a gestiona datele nestructurate ca fiind o problemă pentru afacerea lor. sursa: Sharespost, 2019 Pentru cine este acest program? Programul este conceput atât pentru profesioniști din tehnologie, cât și pentru profesioniști non-tech, cu 6 – 20+ ani de experiență de lucru relevantă—Nu este necesară codificarea; cu toate acestea, o cunoaștere de bază a Excel ar fi benefică. Industriile și funcțiile care pot beneficia includ: Industrii: IT, comerț electronic, software de calculator, finanțe, marketing și publicitate, servicii bancare, management educațional și consultanță în management Functii: Funcții de inginerie, programare, tehnologie, management general, marketing, finanțe, operațiuni și resurse umane Acest program este util în special pentru profesioniștii care aspiră la: Tranziția într-un rol de management superior centrat pe date Adunați expertiză analitică pentru a vă ocupa de responsabilități mai mari Utilizați modele predictive pentru a construi strategii eficiente care abordează problemele cheie ale operațiunilor comerciale și ale calității produselor Deveniți un lider pentru creșterea durabilă a afacerii Conduceți deținerea completă a sarcinilor cheie de afaceri și înțelegeți implicațiile strategice subiacente -
Certificat
Frecvență redusă
2 luni
Engleză
Online