Read the Official Description

Prezentare generală

Proiectat pentru a dezvolta cunoștințele și abilitățile necesare pentru a trece prin procesul de creativitate și inovare și pentru a lua noi idei pe piața comercială, acest program oferă o examinare intensivă a sferei de cerințe a inovației din lumea reală și a dezvoltării produsului, fie că este vorba despre un obiect tangibil, sau serviciu.

Pe parcursul acestui program, învățați să vă gândiți la proiectarea de produse, servicii sau procese noi sau actualizate, logistica implementării acestor idei și cum să faceți totul în mediul corporativ sau în spațiul antreprenorial. Lăsați acest program echipat cu abilitățile și expertiza necesară pentru a funcționa în echipe eficiente și în medii creative de dezvoltare a produselor și serviciilor.

Care ar trebui să participe

  • Managerii de dezvoltare a produselor
  • Managerii de software
  • Ingineri
  • Supervizori de prima linie
  • Manageri de proiect
  • Antreprenorii și "întreprinzătorii"
  • Directori de marketing
  • R
  • Publicul internațional sa ocupat de gândirea designului american

Carieră Insight

Rezumatul ocupațional pentru managerii din Statele Unite.

  • Locuri de munca: 419,060 (2016)
  • Creșterea prognozată: 6,10% (2017-2027)
  • Salariu anual: $ 76k - $ 138k (25-a 75-a Percentilă)

Beneficiile programului

  • După finalizarea acestui program, elevii vor putea:
  • Formați planurile de a implementa produse, servicii sau procese noi sau actualizate sau de a produce noi dispozitive, inclusiv planurile de a merge pe piață
  • Proiectați produse, servicii sau procese noi sau actualizate pentru a satisface nevoile nesatisfăcute
  • Creați un plan care să utilizeze strategii și tactici antreprenoriale pentru a promova angajarea într-o organizație axată pe dezvoltarea de noi produse, servicii sau procese
  • Analizați viabilitatea unui produs nou sau inovație și identificați eventualele provocări care ar putea apărea atunci când aduceți pe piață
  • Utilizați prototipuri rapide / sisteme de gândire pentru a rafina produse, servicii și procese noi sau actualizate sau pentru a repeta ideile sau proprietățile existente
  • Definirea clienților și a altor elemente constitutive relevante și utilizarea abordărilor de segmentare pentru a prioritiza și a determina diferențele dintre nevoile, nevoile primite sau nesatisfăcute
  • Examinați modul în care clienții percep produse și servicii competitive
  • Explicați rațiunea pentru planul de design și marketing al produsului, serviciului sau procesului nou sau actualizat
  • Identificați clienții, caracteristicile produsului sau serviciului, inclusiv strategiile de stabilire a prețurilor, de promovare și distribuție pentru a merge pe piață

Programul cursului

Cursuri necesare

  • Introducere în inovație și creativitate (2,5 unități)
  • Gestionarea proiectelor de dezvoltare (2,5 unități)
  • Pitching Strategic, Networking și Marketing (2,5 unități)
  • Echipe de dezvoltare principală (2,5 unități)

De asemenea, de interes

  • Design Thinking Sprint: un atelier interactiv (3,5 unități)
Program taught in:
Engleză

See 17 more programs offered by University of California, Irvine - Division of Continuing Education »

Last updated July 6, 2018
Acest curs este Online
Start Date
Open Enrollment
Duration
6 - 12 luni
Part time
La zi
Price
2,250 USD
cost mediu
By locations
By date
Start Date
Open Enrollment
Application deadline

Open Enrollment