Read the Official Description

Curs Rezumat

Dacă alegem să le îmbrățișăm sau nu putem fi întrerupte de apelurile lor, centrele de apel sunt un element de afaceri care este aici pentru a rămâne. Acest curs va ajuta agenții centrului să învețe să profite la maximum de munca lor prin telefon, inclusiv înțelegerea celor mai bune modalități de ascultare și de auz. Fiecare interacțiune cu telefonul are elemente de vânzări și abilități de servicii pentru clienți, pe care le vom explora în detaliu în cadrul acestui atelier energizant și practic de trei zile.

Ce învață elevii

  • Nuanțele limbajului corpului și abilitățile verbale.
  • Modalități de transmitere a știrilor proaste și de a spune nu.
  • Căi eficiente de negociere.
  • Importanța creării și livrării de mesaje semnificative.
  • Instrumente pentru a facilita comunicarea.
  • Valoarea personalizării interacțiunilor și dezvoltarea relațiilor.
  • Tehnici vocale care sporesc abilitatea de vorbire si comunicare.
  • Tehnici pentru gestionarea stresului.

Ce este inclus

  • Tehnici de comunicare verbală
  • Solicitând întrebările corecte și spunând nu
  • Luarea de mesaje și utilizarea eficientă a mesageriei vocale
  • Exerciții vocale
  • Apeluri calde și calde, inclusiv elaborarea unui scenariu
  • Mergând deasupra și dincolo de momentele de impact
  • Manipularea obiecțiilor și închiderea vânzării
  • Tehnici de negociere
  • Sfaturi pentru provocarea apelanților
  • Etichetă telefon și preluarea apelului
  • Stress busting
  • Centrul de apeluri
Program taught in:
Engleză

See 14 more programs offered by Churchill Square Training And Development »

Acest curs este Online
Start Date
Open Enrollment
Duration
3 zilele
La zi
Price
39 GBP
By locations
By date
Start Date
Open Enrollment
Application deadline

Open Enrollment

Location
Application deadline
End Date