Bcom managementul afacerilor (on-line)

The Da Vinci Institute

Descrierea programului

Citește Descrierea Oficială

Bcom managementul afacerilor (on-line)

The Da Vinci Institute

Bachelor of Commerce grad (Business Management), are ca scop dezvoltarea managerilor care au nevoie să înțeleagă importanța transformării socio-economice pentru Africa de Sud.

CERERE

Gradul este BCom special conceput pentru a oferi potențialilor candidați oportunitatea de a realiza adevăratul potențial de:

  • Pregătindu-i să își desfășoare munca în mod eficient într-un mediu organizațional moderne;
  • Oferindu-le oportunități de dezvoltare personală în timp ce acestea îndeplinesc cerințele în domeniul managementului afacerilor;
  • Sublinierea integrarea sistemelor, tehnologie, inovare și concepte de dezvoltare oameni în performanța individuală în cadrul unei organizații; și
  • Dezvoltându-le să înțeleagă mai bine rolul lor în mediul organizațional și de a îmbunătăți capacitatea lor de a contribui la gestionarea unui sistem.

SCOP

Persoanele care obțin această calificare vor putea:

  • Să definească și să aplice o varietate de teorii de dezvoltare a managementului într-un cadru al sistemelor de gândire;
  • Descrie cunoștințele și abilitățile necesare pentru a informa gestionarea durabilă și practicile de dezvoltare organizațională;
  • Comunica idei, concepte și aplicarea practică a teoriilor legate de dezvoltarea managementului; și
  • Aplica tehnologie, inovare, oameni și sisteme de gândire concepte pentru a transforma indivizi, organizații și / sau comunități.

Descriptorii de nivel

Prin inscrierea pe BCom studenții de calificare ar trebui să dezvolte capacitatea de a:

  • Identifice propriile nevoi de învățare;
  • Evaluează progresul lor de învățare;
  • Inițiați procesele și acțiunile de învățare adecvate; și
  • I ajute pe alții pentru a identifica nevoile de învățare.

În cadrul acestui mediu, care include aplicarea învățării, elevii trebuie să traducă înțelegerea teoretică a materialului BCom corespunzător în aplicațiile demonstrate la locul de muncă și pot face următoarele în termeni de:

  • Domeniul de cunoaștere în privința căruia un cursant poate demonstra cunoașterea integrată a domeniilor centrale ale unuia sau mai multor domenii, discipline sau practici, inclusiv înțelegerea și capacitatea de a aplica și evalua termenii-cheie, conceptele, faptele, principiile , regulile și teoriile acelui domeniu, disciplină sau practică; cunoașterea detaliată a unui domeniu sau a domeniilor de specializare și modul în care aceste cunoștințe se referă la alte domenii, discipline sau practici; / Li>
  • Alfabetizare de cunoștințe, pentru care un elev este capabil să demonstreze o înțelegere a cunoașterii ca atacate și capacitatea de a evalua tipurile de cunoștințe și explicații tipice în cadrul zonei de studiu sau practică;
  • Metoda și procedura, pentru care un elev este capabil să demonstreze o înțelegere a unei game de metode de anchetă într - un domeniu, disciplină sau practică, precum și adecvarea lor la investigații specifice; precum și capacitatea de a selecta și aplica o serie de metode de rezolvare a problemelor sau de a introduce o schimbare în cadrul unei practici;
  • Rezolvarea problemelor, pentru care un elev este în măsură să demonstreze capacitatea de a identifica, analiza, evalua, critic reflecta asupra și abordarea problemelor complexe, aplicarea soluțiilor bazate pe dovezi și argumente bazate pe teorie;
  • Etică și practica profesională, pentru care un elev este în măsură să demonstreze capacitatea de a lua decizii și să acționeze etic și profesional, precum și capacitatea de a justifica aceste decizii și acțiuni bazându -se pe valori etice adecvate și abordări într - un mediu sprijinit;
  • Accesarea, prelucrarea și gestionarea informațiilor, pentru care un elev este în măsură să demonstreze capacitatea de a dezvolta procese adecvate de colectare a informațiilor pentru un anumit context sau de utilizare; și capacitatea de a valida in mod independent sursele de informare și să evalueze și să gestioneze informația;
  • Producerea și comunicarea de informații, cu privire la care un elev este în măsură să demonstreze capacitatea de a dezvolta și de a comunica ideile și opiniile sale în argumente bine formate, folosind corespunzătoare academice, profesionale, sau discursul ocupațional;
  • Context și sisteme, pentru care un elev este în măsură să demonstreze capacitatea de a gestiona procesele în contexte necunoscute și variabile, recunoscând faptul că rezolvarea problemelor este contextul și sistemul legat, și nu are loc în mod izolat;
  • Managementul învățării, pentru care un elev este în măsură să demonstreze capacitatea de a identifica, evalua și să răspundă nevoilor sale de învățare într - o manieră auto - dirijată, și pentru a facilita procesele de învățare prin colaborare; și
  • Responsabilitate, cu privire la care un elev este în măsură să demonstreze capacitatea de a prelua întreaga responsabilitate pentru munca sa, procesul de luare a deciziilor și utilizarea resurselor, precum și răspunderea limitată pentru deciziile și acțiunile altora în contexte variate sau prost definite.

Este esențial ca acești descriptori de nivel poate fi aplicat integral la locul de muncă. Pe parcursul procesului de învățare, teorii sunt relativ standardizate și de multe ori procesele standard sunt urmate, cu relații nou internalizate care conduc la criterii de evaluare a auto-dezvoltate. Studentul lucrează sub supravegherea mai puțin și își asumă responsabilitatea pentru a ajuta pe alții să învețe. Rezolvarea problemelor este liniară și folosește teorii bine definite, dar procesele de soluție poate diferi, îmbrățișând schimbare. Sistemele standard sunt îmbunătățite și criticate.

Toate Bachelor de calificare Comerț pot fi aplicate pentru a se potrivi nevoilor în funcție de munca clientului pentru a îmbunătăți performanța de afaceri. Exemplele includ aplicate Specializate:

  • aviaţie
  • Risc operațional
  • Lanț de Aprovizionare
  • Relații publice
  • stat de plată
  • Cu amănuntul
  • bancar
  • Sport Coaching

CRITERII DE ADMITERE

Cerința de intrare minimă este un Certificat de Înmatriculare sau un Certificat Național Senior cu scutire, precum și combinațiile corespunzătoare de subiecte și nivelurile de realizare, așa cum sunt definite în politica ministrului (Cerințe minime de admitere pentru programe de diplomă, diplomă și licență, care necesită un certificat național, Gazeta, vol. 482, nr. 27961, 18 august 2005).

Această școală oferă programe în:
  • Engleză
Durata & Pret
Acest curs este
Online
Bazat în Campus
Start Date
Data începerii
Feb. 2019
Price
Preţ
165,000 ZAR
Anul 1: 41 160,00. Anul 2: 52 091.00. Anul 3: 66 315.00.
Locations
Africa de Sud - Edenvale, Gauteng
Data începerii : Feb. 2019
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Dates
Feb. 2019
Africa de Sud - Edenvale, Gauteng
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala