$close

Filtre

Vezi rezultatele

Vizualizează Licențe în Științe (BSc-uri) în Studii de marketing Online in Italia 2022

Un program de Licență în Științe este perfect pentru studenții care vor să își îmbunătățească cunoștințele practice și experiența de lucru. Un BSc le poate oferi studenților oportunități personale și profesionale mai bune.Profesioniștii în afaceri cu o educație în marketing și comunicare pot deschide noi oportunități pentru carierele lor. Ei își pot folosi abilităț… Citeste mai mult

Un program de Licență în Științe este perfect pentru studenții care vor să își îmbunătățească cunoștințele practice și experiența de lucru. Un BSc le poate oferi studenților oportunități personale și profesionale mai bune.

Profesioniștii în afaceri cu o educație în marketing și comunicare pot deschide noi oportunități pentru carierele lor. Ei își pot folosi abilitățile pentru a oferi consultanță în legătură cu studiile de consum sau pot gestiona un grup de marketing în cadrul companiei lor.

Italia, oficial Republica Italiană, este o republică parlamentară unitară în cadrul Uniunii Europene, situată în sudul Europei. La nord, se învecinează cu Franța, Elveția, Austria, Slovenia și-a lungul Alpi.

Contactează Școlile Cele Mai Bune Studii de BSc în Studii de marketing Online in Italia 2022

Citește mai puţin
Alte opțiuni în cadrul acestui domeniu de studiu: 
$format_list_bulleted Filtre
Sortare după:
  • Populare Cele mai recente Funcție
  • Populare
  • Cele mai recente
  • Funcție
Selinus University of Science and Literature – Bachelor Programs
Bologna, Italia +1 Mai mult

Acest program subliniază strategiile și conceptele de marketing recente și inovatoare care ne ajută să rămânem în contact cu clienții. Se concentrează pe problemele cheie cu c ... +

Acest program subliniază strategiile și conceptele de marketing recente și inovatoare care ne ajută să rămânem în contact cu clienții. Se concentrează pe problemele cheie cu care se confruntă întreprinderile astăzi, inclusiv metode de a învinge concurenții, anticipa tendințele viitoare, îmbunătățirea publicității și vânzărilor, fidelizarea clienților și beneficiile de pe piața Internetului. Actualizările privind cele mai recente modele de negociere, strategiile de marketing actuale și abordările inovatoare ale cercetării calitative permit informații despre aprecierea clienților și alte subiecte actuale, cum ar fi marketingul direct, internetul etc. -
BSc
Normă întreagă
Engleză, Italiană
Online