$close

Filtre

Vezi rezultatele

Vezi toate Licențe în Științe în Marketing Online in Italia 2022

Un program de Licență în Științe durează patru ani și poate fi urmat la colegii și universități. Obținerea unei diplome universitare precum cea de BSc îi poate ajuta pe studenți să își îmbunătățească experiența de muncă și cunoștințele de care au nevoie pentru a-și găsi un job calificat care oferă o compensare bună.Programele de marketing le pot oferi studenților abi… Citeste mai mult

Un program de Licență în Științe durează patru ani și poate fi urmat la colegii și universități. Obținerea unei diplome universitare precum cea de BSc îi poate ajuta pe studenți să își îmbunătățească experiența de muncă și cunoștințele de care au nevoie pentru a-și găsi un job calificat care oferă o compensare bună.

Programele de marketing le pot oferi studenților abilitățile și cunoștințele specifice asociate cu identificarea audienței țintă, crearea strategiilor de stabilire a prețurilor, dezvoltarea de servicii și produse și implementarea metodelor de publicitate pentru a ajunge la consumatorii corespunzători.

Oficial cunoscut sub numele de Republica Italiană, țara se găsește în sudul Europei. Limba oficială este limba italiană și de capital cultural bogat este Roma. Multe dintre cele mai vechi universități lume se află în Italia, în special la Universitatea din Bologna (fondată în 1088). Există trei școli Absolvent superioare, cu "Universitatea statutul ", trei institute cu statut de colegii de doctorat, care funcționează la universitar și nivelul post-universitar.

Contactează Școli Cea Mai Bună Programe de BSc în Marketing Online in Italia 2022

Citește mai puţin
$format_list_bulleted Filtre
Sortare după:
  • Populare Cele mai recente Funcție
  • Populare
  • Cele mai recente
  • Funcție
Selinus University of Science and Literature – Bachelor Programs
Bologna, Italia +1 Mai mult

Acest program subliniază strategiile și conceptele de marketing recente și inovatoare care ne ajută să rămânem în contact cu clienții. Se concentrează pe problemele cheie cu c ... +

Acest program subliniază strategiile și conceptele de marketing recente și inovatoare care ne ajută să rămânem în contact cu clienții. Se concentrează pe problemele cheie cu care se confruntă întreprinderile astăzi, inclusiv metode de a învinge concurenții, anticipa tendințele viitoare, îmbunătățirea publicității și vânzărilor, fidelizarea clienților și beneficiile de pe piața Internetului. Actualizările privind cele mai recente modele de negociere, strategiile de marketing actuale și abordările inovatoare ale cercetării calitative permit informații despre aprecierea clienților și alte subiecte actuale, cum ar fi marketingul direct, internetul etc. -
BSc
Normă întreagă
Engleză, Italiană
Online