Absolvent al Comunicării și al Noului Jurnalism

Generalități

Programul de descriere

Strategii, tactici de comunicare și într-o lume hipercomunicativă.

Comunicare, rețea, publicare: trei practici care sunt cruciale pentru viață, dezvoltare și succes în lumea noastră de hiper-comunicare. O lume în care valoarea, imaginea și poziția fiecăruia dintre noi, în special în domeniul profesional, este determinată de cât de corect și eficient practicăm arta și tehnica comunicării, a rețelei și a publicării, formulând strategii de comunicare și implementând tactici, noul și în continuă schimbare Media.

Programul de studii postuniversitare în comunicare și jurnalism nou al Universității deschise din Cipru răspunde acestei nevoi foarte imperative de cunoaștere și eficacitate în mass-media și de dezvoltare a comunicării strategice și tactice, combinând adâncimea teoretică cu formarea practică necesară.

Scopul său principal este de a oferi cunoștințe semnificative și valoroase în comunicare, rețea și publicare - versiunea îmbogățită, adică versiunea noului jurnalism. Mediul fundamental este educația media și strategiile, tactica și metodele de comunicare, care acoperă toate fațetele a ceea ce numim comunicare umană, atât la scară micro, cât și macro.

Rezultatul este formarea profesională, abilitarea și avansarea elevului, oferindu-i noi oportunități și perspective pe piață și la locul de muncă, precum și în toate domeniile existenței sale sociale.

Îl urmăresc pentru că îmi place privilegiile și beneficiile unice ale învățării la distanță moderne, recunoscute și valide, cum ar fi:

  • Pot studia și participa flexibil pe platforma de programe în orice moment din timpul liber, precum și la apelurile telefonice programate - la cerere - seara sau sâmbătă sau duminica.
  • Numai pentru examenele finale, pot alege, în funcție de locul în care locuiesc, între centrele de testare din Atena, Salonic, Heraklion, Creta și Nicosia sau Limassol.
  • Îmi studiez limba.
  • Unitatea mea tematică costă doar 675,00 € .

Notă importantă: Diploma de comunicare PPC și New Jurnalism este recunoscută de DOATAP, este acordată ca o calificare suplimentară și este recunoscută la locul de muncă atât în ​​învățământul primar, cât și în cel secundar, deoarece este considerat relevant pentru îndatoririle de predare ale celor care participă la acestea.

În același timp, ca student / student al PPC, fie profesional, fie ca altfel, îmi întăresc poziția în lumea modernă ca fiind:

  • Înțeleg principiile de bază ale noilor forme de comunicare și jurnalism.
  • Câștig o înțelegere valoroasă despre noi instrumente și mijloace media.
  • Sunt instruit să raportez în mod corect, dar și pentru a fundamenta ceea ce publică sau transmite.
  • Învăț să comunica, să difuzeze și să publice mai metodic, mai rapid și mai reușit.
  • Înțeleg valoarea și adoptă noul rol al unui întreprinzător "antreprenor" care lucrează în mod autonom pe piața muncii și mărește potențialul meu profesional.
  • Am cucerit capacitatea de a formula strategii și tactici adecvate și eficiente care să contribuie la succesul obiectivelor mele în orice domeniu social de acțiune (micro sau macro)

Cui îi este adresată

Programul este deschis tuturor celor care:

  • Ei percep și recunosc valoarea comunicării eficiente, a rețelelor și a publicării.
  • Ei caută să cunoască și să utilizeze mai bine noile și evoluțiile media.
  • Ei înțeleg importanța planificării metodice a comunicațiilor strategice și tactice indiferent de domeniul și domeniul de acțiune și de interacțiune.
  • Ei vor să-și îmbunătățească capacitatea de a raționa, de a convinge și de a-și comunica în mod eficient mesajul.

Mai precis, Comunicarea PPC și Noul Jurnalism reprezintă un instrument necesar pentru profesioniștii din sectorul public sau privat care caută:

  • Să dobândească noi cunoștințe și abilități în domenii și noi mijloace de comunicare, networking și publicare, consolidând poziția lor și realizând o creștere profesională mai rapidă.
  • Să stăpânească arta de a modela strategii și tactici relevante în toate domeniile activității lor, adică ca lucrători, supervizori, părinți, cetățeni etc.
  • Înțelegeți și învățați să lucrați cu conceptul modern de antreprenor-antreprenor și specialist în comunicare, networking și publicare.
  • Consolidarea prezenței, imaginii și identității organizațiilor pe care le reprezintă și a produselor / serviciilor pe care le administrează.

În consecință, PPA este deosebit de benefic pentru consultanții în comunicare, jurnaliștii, managerii de comunicare, directorii de marketing, managerii de marcă, agenții de publicitate, PR-urile, managerii social media, profesorii și profesorii care doresc să fie instruiți în strategiile de comunicare și media. Deși, în același timp, poate fi un mijloc de îmbunătățire a vieții sociale și profesionale a oricărui cetățean conștient, indiferent de profesie.

Structura programului

AAP are două direcții: Comunicarea și Noua Jurnalism .

Primul an universitar de studiu este un curs comun în ambele direcții și sunt oferite patru teme obligatorii: A. Lumea contemporană: Tratatul politic , B. Lumea contemporană: Tratatul social (obligatoriu) , C. Înțelegerea mass-media: Știri și D. Înțelegerea mass-media: Impacturile în timp ce aprofundează metodologia de cercetare și familiaritatea de bază cu mass-media și social media.

Cel de-al doilea an universitar îmbină acțiunile comune cu cele selectate. Studentul postuniversitar al MSS participă la două cursuri obligatorii în ambele direcții. orientare practică și doi adolescenți. orientare practică, selecție. În același timp, este familiarizat atât cu noile tehnologii media noi, cât și cu tehnologiile sociale media, precum și cu cele care se așteaptă să apară în viitorul apropiat .

Designul

Pentru finalizarea MSS, studentul absolvent trebuie să fie examinat cu succes în 8 unități tematice pe direcție: Șase. monitorizarea obligatorie a conținutului de cercetare, teoretic și practic și două sau teza de masterat.

Regia: CONTACT Regia: Jurnalism nou
Regia: Jurnalism nou
Teme obligatorii de monitorizare comună:
EDM511: Lumea modernă: Tratatul politic (semestrul de iarnă)
ΕΔΜ521: Lumea modernă: Tratatul social (semestrul de primăvară)
ΕΔΜ521: Lumea modernă: Tratatul social (semestrul de primăvară)
EDM522: Înțelegerea mass-media: impactul (semestrul de primăvară)
Al doilea an de studiu
Teme de monitorizare obligatorie:
EDM611: Teoriile de bază ale comunicării (semestrul de iarnă) EDM613: Cadrul și arta noului jurnalism (semestrul de iarnă)
EDM621: Comunicare strategică (semestrul de primăvară) ΕΔΜ623: Provocările digitale ale noului jurnalism (semestrul de primăvară)
Două teme de selecție:
EDM612: Strategii creative în comunicarea digitală (semestrul de iarnă, opțional) EDM614: Poveste digitală (selecția semestrului de iarnă)
EDM622: Marketing și comunicare (selectarea semestrului de primăvară) EDM624: Producția de conținut digital (selecția semestrului de primăvară)

sau

EMN 701: "Teza de masterat" în două semestre

Pentru studenții postuniversitari existenți, puteți găsi informații despre corespondența dintre programul precedent și cel nou.

Cursul II, gradul II

Cu proiectul inovator "A doua direcție, a doua diplomă", APKY și PPC "Comunicarea și noua jurnalism" îi permit absolvenților, studenților existenți și viitori să obțină un al doilea grad postuniversitar de comunicare și jurnalism.

Conducând drumul în lumea academică a Ciprului și Greciei, LCP și acest anumit MPA oferă oportunitatea studenților care au finalizat cu succes un program postuniversitar unic (Comunicare sau Jurnalism) să participe la cele patru prelegeri semestrale, lungi de semestru. și obțineți un al doilea grad. Concentrându-se pe o pregătire profesională înaltă a studenților, programul postuniversitar aspiră să ofere toate calificările academice absolvenților săi, astfel încât, la intrarea pe piața muncii, să aibă cunoștințe cuprinzătoare în ambele domenii și un avantaj comparativ puternic.

Calea de predare

Utilizând pe deplin capacitățile tehnologice ale învățământului la distanță, ignorând importanța contactului personal în educația convențională și înțelegerea programului de învățare ocupat de-a lungul vieții al elevilor, comunicarea PPC

Predarea este susținută și de materiale electronice on-line (lecturi etc.) și de activități didactice orientate spre asimilarea eficientă a bibliografiei și familiarizarea cu capacitățile de social media pentru o comunicare flexibilă și eficientă.

În același timp, diferența de contact fizic dintre studenți și profesori, din păcate absentă din învățământul la distanță, în afară de întâlnirile on-line menționate mai sus, este acoperită și de reîntoarcerea anuală, reuniunea de trei zile a studenților - profesori la începutul învățământului a anului în care se schimbă opinii cu privire la aspectele legate de subiectele cognitive ale MSS, în timp ce elevii și profesorii au ocazia de a-și prezenta și discuta gândurile, având ca scop înțelegerea și încurajarea reciprocă comunicarea și cooperarea tuturor celor implicați.

În cele din urmă, experiența didactică este completată de ucenicile practice ale studenților. Transferul de cunoștințe trece și prin organizarea de acțiuni paralele în PPA, precum publicarea de articole și lucrări academice în volume colective, cărți, site-ul www.dimosiografia.com și jurnalismul de jurnalism (în colaborare cu Columbia Journalism Review) , organizarea de ateliere și discuții deschise și participarea la conferințe și concursuri academice unde elevii participă activ la producție, organizare și comunicare. De asemenea, MPA oferă oportunități, precum continuarea cercetării studenților și participarea la proiecte bazate pe piață la Advanced Media Institute , Applied Research in Communication and Journalism, cu scopul de a-i familiariza pe jurnalist și jurnalist cu viața lor profesională de zi cu zi. consilier în comunicare și contacte cu studenții cu potențiali angajatori și colegi.

Condiții de participare la program

Mai exact, pentru comunicarea PPC și noua jurnalism și pentru urmărirea ei reușită, părțile interesate ar trebui să aibă în mod necesar :

  • Diplomă de licență în AE indiferent de direcție.
  • Foarte buna cunoastere a limbii engleze, iar elevii vor fi necesare pentru a avea acces și literatura științifică în limba engleză.
  • Cunoștințe foarte bune despre navigarea pe PC și pe Internet.
  • Familie de bază cu mass - media și social media .
  • Calculator portabil cu conexiune la internet, căști și microfon, deoarece vor participa activ la teleconferințe.
  • Smartphone, deoarece acestea vor fi invitate să o folosească ca parte a procesului de instruire.

Unități europene de credit - ECTS (faceți clic aici pentru informații)

Facilitatea de creditare care utilizează comunicarea PPC și noua jurnalism este Sistemul european de transfer și acumulare de credite (ECTS). Studentul trebuie să acumuleze 120 ECTS . Fiecare VHS corespunde unui număr de 15 ECTS , în timp ce un ECTS corespunde cu 25 până la 30 de ore de muncă.

aplicații

Aplicațiile pot fi trimise electronic numai prin intermediul site-ului web FSSY la următorul link: https://applications.ouc.ac.cy/admissions?sap-language=EN

Ultima actualizare Mart 2020

Despre facultate

As the second public University, established in 2002, the Open University Cyprus (OUC) aims to fill an important gap in the Cypriot higher education system, offering accredited distance learning degre ... Citeste mai mult

As the second public University, established in 2002, the Open University Cyprus (OUC) aims to fill an important gap in the Cypriot higher education system, offering accredited distance learning degrees at all levels (undergraduate, master and doctoral). Building on its origins as the country’s only University dedicated to distance education, OUC is growing quickly in academic stature and overall reputation. Today’s challenging realities have widened OUC’s horizons, helping to bring Cyprus near towards its strategic goal: to be established as a regional educational and research center and hub for international scholars and students alike in the Eastern Mediterranean basin. Citește mai puţin