Strategii, tactici de comunicare și într-o lume hipercomunicativă.

Comunicați, rețeaua, publicați: trei practici care sunt esențiale pentru viața, avansarea și succesul în lumea noastră supercomunicătoare. O lume în care valoarea, imaginea și poziția fiecăruia dintre noi, în special în domeniul profesional, este determinată de cât de bine și eficient practică arta și tehnica de comunicare, de rețea și de publicare, de modelarea strategiilor de comunicare și a tacticii de implementare, media noi și mereu în schimbare.

Programul de studii postuniversitare în comunicare și jurnalism nou al Universității deschise din Cipru răspunde acestei nevoi foarte imperative de cunoaștere și eficacitate în mass-media și de dezvoltare a comunicării strategice și tactice, combinând adâncimea teoretică cu formarea practică necesară.

Obiectivul său principal este de a oferi cunoștințe semnificative și valoroase în comunicare, în rețea și în publicare - versiunea îmbogățită a noului jurnalism. Mediul fundamental este pregătirea și strategiile mediatice, tacticile și metodele de comunicare, care se raportează la toate manifestările fenomenului pe care noi îl numim comunicare umană, atât la scară micro și macro.

Rezultatul dorit este formarea profesională, împuternicirea și dezvoltarea elevului, oferindu-i noi oportunități și perspective pe piața și locul de muncă, precum și în toate domeniile existenței sale sociale.

Îl urmăresc pentru că îmi place privilegiile și beneficiile unice ale învățării la distanță moderne, recunoscute și valide, cum ar fi:

  • Pot să studiez și să particip cu flexibilitate în platforma programului, întotdeauna în timpul liber, precum și în întâlnirile specificate care au loc - după consultare - seara sau sâmbăta sau duminica.
  • Numai pentru examenele finale, pot alege, în funcție de locul în care locuiesc, între centrele de testare din Atena, Salonic, Heraklion, Creta și Nicosia sau Limassol.
  • Îmi studiez limba.
  • Unitatea mea tematică costă doar 675,00 € . Trebuie remarcat faptul că o sumă suplimentară de 10% este dedusă din această sumă ca deducere pentru anul universitar 2017-2018. este mai mică.

Notă importantă: Diploma de comunicare PPC și New Jurnalism este recunoscută de DOATAP, este acordată ca o calificare suplimentară și este recunoscută la locul de muncă atât în ​​învățământul primar, cât și în cel secundar, deoarece este considerat relevant pentru îndatoririle de predare ale celor care participă la acestea.

În același timp, ca student / student al PPC, fie profesional, fie ca altfel, îmi întăresc poziția în lumea modernă ca fiind:

  • Înțeleg principiile de bază ale noilor forme de comunicare și jurnalism.
  • Câștig o înțelegere valoroasă despre noi instrumente și mijloace media.
  • Sunt instruit să raportez în mod corect, dar și pentru a fundamenta ceea ce publică sau transmite.
  • Învăț să comunica, să difuzeze și să publice mai metodic, mai rapid și mai reușit.
  • Înțeleg valoarea și adoptă noul rol al unui întreprinzător "antreprenor" care lucrează în mod autonom pe piața muncii și mărește potențialul meu profesional.
  • Am cucerit capacitatea de a formula strategii și tactici adecvate și eficiente care să contribuie la succesul obiectivelor mele în orice domeniu social de acțiune (micro sau macro)

Cui îi este adresată

Programul este deschis tuturor celor care:

  • Ei percep și recunosc valoarea comunicării eficiente, a rețelelor și a publicării.
  • Ei caută să cunoască și să utilizeze mai bine noile și evoluțiile media.
  • Ei înțeleg importanța planificării metodice a comunicațiilor strategice și tactice indiferent de domeniul și domeniul de acțiune și de interacțiune.
  • Ei vor să-și îmbunătățească capacitatea de a raționa, de a convinge și de a-și comunica în mod eficient mesajul.

Mai precis, Comunicarea PPC și Noul Jurnalism reprezintă un instrument necesar pentru profesioniștii din sectorul public sau privat care caută:

  • Să dobândească noi cunoștințe și abilități în domenii și noi mijloace de comunicare, networking și publicare, consolidând poziția lor și realizând o creștere profesională mai rapidă.
  • Să stăpânească arta de a modela strategii și tactici relevante în toate domeniile activității lor, adică ca lucrători, supervizori, părinți, cetățeni etc.
  • Înțelegeți și învățați să lucrați cu conceptul modern de antreprenor-antreprenor și specialist în comunicare, networking și publicare.
  • Consolidarea prezenței, imaginii și identității organizațiilor pe care le reprezintă și a produselor / serviciilor pe care le administrează.

În consecință, PPA este deosebit de benefic pentru consultanții în comunicare, jurnaliștii, managerii de comunicare, directorii de marketing, managerii de marcă, agenții de publicitate, PR-urile, managerii social media, profesorii și profesorii care doresc să fie instruiți în strategiile de comunicare și media. Deși, în același timp, poate fi un mijloc de îmbunătățire a vieții sociale și profesionale a oricărui cetățean conștient, indiferent de profesie.

Structura programului

AAP are două direcții: Comunicarea și Noua Jurnalism .

Primul an universitar de studii este o urmărire comună în ambele direcții și sunt oferite patru module tematice obligatorii: A. Lumea contemporană: Tratatul politic , B. Lumea modernă: Tratatul social (obligatoriu) Înțelegerea mass-media: Raportarea și D. Înțelegerea mass-mediei: Efectele cu o aprofundare a metodologiei cercetării și familiarizarea de bază cu mass-media și rețelele sociale.

Cel de-al doilea an universitar îmbină acțiunile comune cu cele selectate. Studentul postuniversitar al MSS participă la două cursuri obligatorii în ambele direcții. orientare practică și doi adolescenți. orientare practică, selecție. În același timp, este familiarizat atât cu noile tehnologii media noi, cât și cu tehnologiile sociale media, precum și cu cele care se așteaptă să apară în viitorul apropiat .

Designul

Pentru finalizarea MSS, studentul absolvent trebuie să fie examinat cu succes în 8 unități tematice pe direcție: Șase. monitorizarea obligatorie a conținutului de cercetare, teoretic și practic și două sau teza de masterat.

Direcție: CONTACT


EMN 701: "Teza de masterat" în două semestre

Pentru studenții postuniversitari existenți, puteți găsi informații despre corespondența dintre programul precedent și cel nou.

Cursul II, gradul IICu proiectul inovator "A doua direcție, a doua diplomă", APKY și PPC "Comunicarea și noua jurnalism" îi permit absolvenților, studenților existenți și viitori să obțină un al doilea grad postuniversitar de comunicare și jurnalism.

Conducerea în lumea academică a Ciprului și a Greciei APKY și MSS special oferă șansa studenților care au absolvit cu succes un program postuniversitar (Comunicare sau Jurnalism) să participe la cele patru secțiuni tematice de șase luni ale celui de-al doilea curs , și să obțină un al doilea grad. Concentrându-se pe pregătirea profesională ridicată a studenților, programul postuniversitar aspiră să furnizeze absolvenților săi toate resursele academice, astfel încât, pe piața muncii, aceștia au dobândit cunoștințe cuprinzătoare în ambele domenii și un avantaj comparativ puternic.

Calea de predareUtilizând pe deplin capacitățile tehnologice ale învățământului la distanță, ignorând importanța contactului personal în educația convențională și înțelegerea programului de învățare ocupat de-a lungul vieții al elevilor, comunicarea PPC

Predarea este susținută și de materiale electronice on-line (lecturi etc.) și de activități didactice orientate spre asimilarea eficientă a bibliografiei și familiarizarea cu capacitățile de social media pentru o comunicare flexibilă și eficientă.

În același timp, diferența de contact fizic dintre studenți și profesori, din păcate absentă din învățământul la distanță, în afară de întâlnirile on-line menționate mai sus, este acoperită și de reîntoarcerea anuală, reuniunea de trei zile a studenților - profesori la începutul învățământului a anului în care se schimbă opinii cu privire la aspectele legate de subiectele cognitive ale MSS, în timp ce elevii și profesorii au ocazia de a-și prezenta și discuta gândurile, având ca scop înțelegerea și încurajarea reciprocă comunicarea și cooperarea tuturor celor implicați.

În cele din urmă, experiența de predare este completată de ucenicia practică a studenților. Transmiterea cunoștințelor trece și prin organizarea de acțiuni paralele în PPA, cum ar fi publicarea de articole și lucrări academice în volume colective, cărți, pe site-ul www.dimosiografia.com și jurnalism (în colaborare cu revista Columbia Journalism Review) , organizând întâlniri și discuții deschise și participând la conferințe și concursuri academice în care studenții se implică activ în producție, organizare și comunicare. De asemenea, PPA oferă oportunități, cum ar fi continuarea cercetării studenților și participarea la proiecte bazate pe piață la Institutul Advanced Media , Cercetare Aplicată în Comunicare și Jurnalism, având ca scop familiarizarea cu rutina zilnică a jurnalistului și consultant de comunicare și crearea contactelor studenților cu viitorii angajatori și colegi.

Condiții de participare la programMai exact, pentru comunicarea PPC și noua jurnalism și pentru urmărirea ei reușită, părțile interesate ar trebui să aibă în mod necesar :

  • Diplomă de licență în AE indiferent de direcție.
  • Foarte buna cunoastere a limbii engleze, iar elevii vor fi necesare pentru a avea acces și literatura științifică în limba engleză.
  • Cunoștințe foarte bune despre navigarea pe PC și pe Internet.
  • Familie de bază cu mass - media și social media .
  • Calculator portabil cu conexiune la internet, căști și microfon, deoarece vor participa activ la teleconferințe.
  • Smartphone, deoarece acestea vor fi invitate să o folosească ca parte a procesului de instruire.

Unitățile Europene de Credit - ECTS (click aici pentru informații)Facilitatea de creditare care utilizează comunicarea PPC și noua jurnalism este Sistemul european de transfer și acumulare de credite (ECTS). Studentul trebuie să acumuleze 120 ECTS . Fiecare VHS corespunde unui număr de 15 ECTS , în timp ce un ECTS corespunde cu 25 până la 30 de ore de muncă.

aplicațiiO nouă perioadă de candidatură pentru anul universitar 2017-2018 începe la 6 iulie și se încheie la 5 septembrie 2017 la ora 11:00. . Aplicațiile se depun electronic numai prin intermediul site-ului APIKY la următorul link: https://applications.ouc.ac.cy/admissions?sap-language=EL

Program predat în:
  • Greacă

Vezi 22 mai multe cursuri de la Open University Of Cyprus »

Acest curs este Bazat în Campus
Duration
2 anii
Part time
La zi
Price
5,400 EUR
Prin unitatea subiectului
După locații
După dată
Termen limită de aplicare
Location
Termen limită de aplicare
End Date