Abilități avansate de formare în domeniul apelurilor - CPD

John Academy

Descrierea programului

Citește Descrierea Oficială

Abilități avansate de formare în domeniul apelurilor - CPD

John Academy

Pentru cine e cursul?

  • Agenții de call center sau reprezentanții serviciului de relații cu clienții care trebuie să dobândească abilități pentru profesia lor.
  • Oamenii care sunt interesați de trainingul pentru serviciile de relații cu clienții.

Cerință de intrare:

  • Acest curs este disponibil tuturor elevilor, din toate mediile academice.
  • O bună înțelegere a limbii engleze, a matematicii și a TIC sunt necesare pentru a participa la acest curs.

Evaluare:

  • La sfârșitul cursului, vi se va solicita să participați la un test online cu răspunsuri multiple. Testul dvs. va fi evaluat automat și imediat, astfel încât să știți instantaneu dacă ați reușit.
  • Înainte de ședința pentru examenul final, veți avea ocazia să vă testați cunoștințele cu un examen martor.

Certificare:

  • După ce ați trecut cu succes testul, veți putea obține un certificat de realizare acreditat. Cu toate acestea, puteți obține un certificat de absolvire a cursului, după absolvirea cursului, fără să fiți înscris pentru test. Certificatele pot fi obținute fie în format tipărit, cu costul de 39 de lire sterline, fie în format PDF, la prețul de 24 de lire sterline.

De ce să ne alegeți?

  • Affordable, angajarea
  • Tutorial videoclipuri / materiale de la industria de experți de lider;
  • Studiu într-o platformă de învățare on-line prietenoasă și prietenoasă;
  • Sisteme de examinare eficiente pentru evaluarea și rezultatul instant;
  • Regatul Unit
  • Accesați conținutul cursului de pe mobil, tabletă sau desktop de oriunde;
  • Beneficiul aplicării cardului NUS Extra Discount;
  • Suport 24/7 pentru studenți prin e-mail.

Carieră:

Cursul de formare avansată pentru centre de asistență telefonică este o calificare utilă pentru a fi posedabilă și ar fi benefică pentru următoarele cariere:

  • Asistent Administrativ
  • Agenții Call Center
  • Reprezentant al Serviciului Clienți
  • Asistent online
  • Asistent telefonic.

CURRICULUMUL CURSULUI

Centrul de apeluri și elementele de bază ale serviciilor pentru clienți

  • Modulul 1 - Noțiuni de bază
  • Modulul doi - Bazele (I)
  • Modulul trei - Bazele (II)
  • Modulul patru - eticheta telefonului
  • Modulul 5 - Instrumente
  • Modulul șase - Vorbind ca o stea
  • Modulul șapte - Tipuri de întrebări
  • Modulul opt - Marcajul pe banc
  • Modul Nouă - Setarea obiectivelor
  • Modulul zece - pași importanți
  • Modulul unsprezece - Închidere
  • Modulul 12 - Înfășurarea în sus
  • Call center

Eticheta telefonului

  • Modulul 1 - Noțiuni de bază
  • Modulul doi - Aspecte ale etichetei telefonice
  • Modulul trei - Utilizarea limbii de telefon corespunzătoare
  • Modulul patru - Eliminați distorsiunile telefonului
  • Modulul cinci - Apeluri de intrare
  • Modulul șase - Apeluri de ieșire
  • Modulul șapte - manipularea apelurilor rușinoase sau supărătoare
  • Modulul opt - gestionarea apelurilor interoffice
  • Modulul Nouă - gestionarea mesajelor vocale
  • Modulul 10 - Metode de instruire a angajaților
  • Modul Eleven - corectarea etichetei de telefon slabe
  • Modulul 12 - Înfășurarea în sus
Această școală oferă programe în:
  • Engleză


Ultima actualizare January 17, 2018
Durata & Pret
Acest curs este Online
Start Date
Data începerii
Înscriere Deschisă
Duration
Durata
Cu jumătate de normă
Cu normă întreagă
Price
Preţ
17 GBP
Locations
Regatul Unit - London, England
Data începerii : Înscriere Deschisă
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Dates
Înscriere Deschisă
Regatul Unit - London, England
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala