Masterat în managementul afacerilor și tehnologii digitale
International Telematic University UNINETTUNO
Informatie cheie
Locația campusului
Rome, Italia
Limbi Străine
Engleză, Italiană
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
2 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 2.200 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* pe an
Introducere
Cursul de studii secundare în Managementul Afacerilor și Tehnologii Digitale urmărește formarea profesioniștilor de nivel înalt care sunt capabili să utilizeze principalele instrumente oferite de tehnologiile digitale în managementul afacerilor.
Pe piețe din ce în ce mai globalizate și competitive, companiile au nevoie de noi competențe, capabile să utilizeze tehnologiile digitale pentru a îmbunătăți eficiența, eficacitatea și competitivitatea instalațiilor lor.
Cursul de ciclul al doilea în managementul afacerilor și tehnologii digitale este destinat formării specialiștilor în management și control al companiilor, specialiștilor din zonele comerciale ale companiilor care operează în sectorul tehnologiilor informației și comunicațiilor (TIC) și consultanților din domeniul economiei afacerilor și al noilor tehnologii.
În rezumat, cursul de ciclul al doilea în managementul afacerilor și tehnologii digitale dezvoltă un profesionist înalt calificat, cu abilități manageriale și tehnologice, cu o înțelegere economică și juridică a aspectelor inovatoare legate de TIC. Este un profesionist care poate lucra în medii extrem de competitive și în companii private și publice, unde tehnologiile digitale sunt un factor strategic în ceea ce privește competitivitatea.
Cursul de ciclul al doilea în managementul afacerilor și tehnologii digitale este organizat în conformitate cu modelul psihopedagogic consolidat definit de International Telematic University UNINETTUNO și durează doi ani. În primul an, sunt furnizate următoarele abilități specializate: modele teoretice legate de economia inovației, managementul corporativ cu o atenție deosebită la utilizarea TIC, strategii de marketing, aplicarea modelelor de comerț electronic pentru promovare și comunicare, concepte juridice legate de la relația dintre tehnologiile digitale și disciplina muncii. Pentru a completa cadrul competențelor pe care absolventul ar trebui să le dețină pentru a ocupa funcții de conducere, chiar și în întreprinderile care operează pe piețele globale, sunt furnizate și elemente de contabilitate internațională. În cele din urmă, abilitățile din primul an sunt completate prin achiziționarea de cunoștințe legate de sistemele de procesare a informațiilor, de asemenea, cu abordări statistice și de utilizarea tehnologiilor digitale în gestionarea afacerilor.
Modulele au vizat consolidarea competențelor în domeniul managementului inovativ al afacerilor, legate de sectorul public și aplicația de e-guvernare, cu accent special pe noile tehnologii și pe analiza cadrului de reglementare pentru sectoarele afectate de revoluția digitală (telecomunicații industria în primul rând) sunt furnizate în al doilea an. Cursul se încheie cu un studiu aprofundat al tehnologiilor web avansate.
Rezultate așteptate de învățare
Cunoștințe și înțelegere
Modulele incluse în secțiunea de afaceri completează cunoștințele și abilitățile de înțelegere dezvoltate în cursul de trei ani în economie și managementul afacerilor în ceea ce privește managementul afacerii, organizarea și contabilitatea. În special, studentul va putea propune schimbări și modificări, precum și soluții inovatoare legate de tehnologiile digitale în ceea ce privește strategiile de gestionare a afacerii, contabilitate, gestionarea stocurilor, tiparele organizaționale, relațiile externe, gestionarea aprovizionării cu materii prime, distribuția și canalele de vânzare, tehnici de marketing și noi mijloace de comunicare și toate acestea în ceea ce privește sectorul privat și public.
Aplicarea cunoștințelor și înțelegerii
Studentul care își va finaliza ciclul de licență în managementul afacerilor și tehnologii digitale poate avea grijă în mod eficient de gestionarea automatizată a datelor companiei, a tehnicilor de comerț electronic mobil și social, adică să utilizeze tehnologii informatice pentru promovarea și comercializarea online a produse și servicii, de gestionare a lanțului de aprovizionare (gestionare integrată a comenzilor, expediere, facturare, ciclu de plată bazat pe tehnologii digitale), de producție digitală, care este adoptarea de tehnologii digitale avansate care susțin procesele de producție de afaceri, de logistică inteligentă, și anume adoptarea de tehnologii digitale pentru gestionarea stocurilor,
Galerie
Rezultatul programului
Rezultate așteptate de învățare
Cunoștințe și înțelegere
Modulele incluse în secțiunea de afaceri completează cunoștințele și abilitățile de înțelegere dezvoltate în cursul de trei ani în economie și managementul afacerilor în ceea ce privește managementul afacerii, organizarea și contabilitatea. În special, studentul va putea propune schimbări și modificări, precum și soluții inovatoare legate de tehnologiile digitale în ceea ce privește strategiile de gestionare a afacerii, contabilitate, gestionarea stocurilor, tiparele organizaționale, relațiile externe, gestionarea aprovizionării cu materii prime, distribuția și canalele de vânzare, tehnici de marketing și noi mijloace de comunicare și toate acestea în ceea ce privește sectorul privat și public.
Aplicarea cunoștințelor și înțelegerii
Studentul care își va finaliza ciclul de licență în managementul afacerilor și tehnologii digitale poate avea grijă în mod eficient de gestionarea automatizată a datelor companiei, a tehnicilor de comerț electronic mobil și social, adică să utilizeze tehnologii informatice pentru promovarea și comercializarea online a produse și servicii, de gestionare a lanțului de aprovizionare (gestionare integrată a comenzilor, expediere, facturare, ciclu de plată bazat pe tehnologii digitale), de producție digitală, care este adoptarea de tehnologii digitale avansate care susțin procesele de producție de afaceri, de logistică inteligentă, și anume adoptarea de tehnologii digitale pentru gestionarea stocurilor,