Master în management comercial și de vânzări
UNIR
Informatie cheie
Selectați locația
Locația campusului
Logroño, Spania
Limbi Străine
Spaniolă
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
1 an
Ritm
Part time
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
Zona comercială a companiilor este unul dintre cele mai valoroase departamente, motiv pentru care companiile solicită profesioniști calificați.
Cu acest master veți putea să vă aprofundați în domeniile vânzărilor, vânzărilor și marketingului, învățând cum funcționează noile piețe și cum se comportă noii consumatori.
În plus, vei afla despre noi strategii de marketing și te vei antrena pentru a obține noi abilități comerciale și de vânzări folosind software-ul Hubspot CRM și simulatorul de afaceri și decizional SimBrand, toate cu o metodologie eminamente practică prin metoda cazului de la Harvard.
UNIR vă oferă diploma în „Leading People” din programul Harvard ManageMentor pentru a vă completa masterul și diverse workshop-uri și masterclass-uri predate de profesioniști și experți în fiecare materie.
Obiectivele Maestrului
Master în management comercial și de vânzări de la UNIR specializat în dezvoltarea de strategii comerciale pentru a satisface așteptările de vânzări într-un mediu global și în schimbare.
Mai precis, veți putea să vă adânciți în aspecte precum managementul comercial și de marketing , sistemele informaționale, comunicarea cuprinzătoare în relațiile cu clienții, importanța gestionării echipelor de vânzări, noile tendințe în vânzări în raport cu cu tehnologii și comerț electronic, sau abilități comerciale și de vânzări.
Consolidați-vă Masterul cu Specialitatea în Marketing Digital al UNIR și diferențiați-vă profilul dobândind abilități și cunoștințe în dezvoltarea strategiilor digitale ale companiei
Informații generale
- Durata: 1 an academic
- Examene online sau față în față: la sfârșitul fiecărui semestru
- Credite ECTS: 60
- Metodologie: educație 100% online
- Cursuri online live
- Tutor personal
metodologie
Învățați cursuri online
Oferim studenților posibilitatea de a participa la cursuri online live în fiecare zi. În timpul acestor sesiuni, elevii vor putea interacționa cu profesorul și își vor rezolva întrebările în timp real, împărtășind cunoștințe și experiențe. Ritmul de antrenament este adaptat, pe cât posibil, la nevoile fiecărui grup de studenți. A nu participa la o clasă live nu înseamnă a lipsi. Toate sesiunile pot fi vizualizate cu întârziere, de câte ori doriți. Astfel, elevii care nu pot urma cursul în direct nu sunt răniți.
Resurse didactice
UNIR virtual UNIR oferă o mare varietate de conținut pentru a pregăti fiecare subiect. Aceste materiale sunt organizate într-un mod care facilitează învățarea agilă și eficientă. În acest fel, este posibil să accesați subiectele care dezvoltă conținutul programului, ideile cheie ale fiecărui subiect (pregătite de personalul didactic al subiectului), material audiovizual complementar, activități, lecturi și test de evaluare.
În plus, veți avea acces la cursuri de master pe teme specifice și veți putea participa la forumuri, chat-uri și bloguri în care interacționați cu profesori și colegi, extinzând cunoștințele și rezolvând eventualele îndoieli.
Tutor personal
La UNIR , fiecare student are un tutor personal din prima zi, întotdeauna disponibil prin telefon sau e-mail. Rolul tutorelui este fundamental în traiectoria fiecărui student, deoarece este cea mai mare legătură cu universitatea și punctul său de referință în timpul procesului de formare.
Tutorii oferă o atenție personalizată prin monitorizarea constantă a fiecărui elev.
- Rezolvați îndoieli cu privire la procedurile academice, procedurile sau îndoielile specifice cu privire la subiecte.
- Ajută la planificarea studiului pentru a folosi mai bine timpul.
- Recomandați ce resurse didactice ale platformei să utilizați în fiecare caz.
- El este implicat în studiile studenților pentru a-i ajuta să treacă fiecare disciplină.
Sistemul de evaluare
Pentru a evalua nivelul de realizare a obiectivelor obținute în Master, este necesar să se evalueze competențele dobândite în timpul studiului. Evaluarea finală a învățării se realizează luând în considerare nota obținută în următoarele puncte.
- Evaluare continuă (rezolvarea cazurilor practice, participarea la forumuri, dezbateri și alte mijloace de colaborare și test de evaluare).
- Examen final online sau față în față.
- Teza de doctorat
Curriculum
Curriculum
Primul semestru 30 ECTS
- Management comercial și de marketing (6 ECTS)
- Sisteme informaționale pentru luarea deciziilor în afaceri (6 ECTS)
- Managementul relațiilor cu clienții (6 ECTS)
- Strategie cuprinzătoare de comunicare comercială (6 ECTS)
- Managementul forței de vânzări (6 ECTS)
Al doilea semestru 30 ECTS
- Comerț electronic: Inbound Marketing (6 ECTS)
- Competențe comerciale și de vânzări (6 ECTS)
- Stagii externe (6 ECTS)
- Teză finală de master (12 ECTS)
Program (12 ECTS)
Plan de marketing (6 ECTS)
- Introducere în planul de marketing digital
- Analiza situației actuale. Pași și instrumente
- Cercetare de piata
- Stabilirea obiectivelor
- Selectarea strategiilor de marketing digital
- Dezvoltarea tacticilor de marketing
- Prognoza, monitorizarea si controlul planului de marketing digital
Inbound Marketing și SEO (6 ECTS)
- Introducere în inbound marketing
- Plan strategic de inbound marketing
- Pâlnia de conversie: TOFU, MOFU și BOFU
- Optimizarea motoarelor de căutare (SEO)
- Marketingul conținutului
- marketing prin e-mail
- Automatizare de marketing
Rezultatul programului
Ce vei invata
- Vei stapani instrumentele oferite de noile tehnologii pentru a-ti extinde portofoliul de clienti, a stabili o relatie mai directa cu acestia, a imbunatati reputatia companiei si a obtine astfel randamentele asteptate.
- Veți dezvolta planificarea strategiei de afaceri
- Veți putea să proiectați campanii de publicitate și să gestionați rețelele sociale
- Vei ști să faci studii de piață
Galerie
Studenți ideali
Profil recomandat
Oricine are vocație pentru Marketing Online, Internet și E-Commerce
Oportunități de carieră
oportunităţi de carieră
- Director comercial
- Director general de vânzări
- Director național de vânzări
- Director Export
- Director de expansiune
- Director regional
- Supervizor sau executiv de cont
- Șef de vânzări
- Agent
- Manager de marketing comercial
- Key Account Manager
- Responsabil de marketing.