Master în comunicare și marketing politic
UNIR
Informatie cheie
Selectați locația
Locația campusului
Logroño, Spania
Limbi Străine
Spaniolă
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
1 an
Ritm
Part time
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
Aflați cele mai inovatoare tehnici pentru a dezvolta și implementa planuri strategice de marketing și comunicare electorală
Acest Master Oficial vă pregătește să funcționați în diverse domenii ale mediului politic, dobândind un profil versatil care vă va permite să acționați în calitate de purtător de cuvânt, director de relații cu mass-media, șef de personal, presă sau protocol și consilier de imagine și comunicare.
Veți învăța să stabiliți obiective analizând schimbările politice și instituționale și modelele de comportament electoral, precum și oferind soluțiile de marketing adecvate.
Acest Maestru vă oferă cunoștințele necesare pentru a studia comportamentul electoral și a direcționa comercializarea unui partid politic sau a unui candidat. De asemenea, te învață să coordonezi și să planifici campaniile electorale și să stăpânești instrumente esențiale precum rețelele sociale, neuromarketingul sau segmentarea datelor.
obiective
- Proiectați o strategie pentru construcția mărcii politice care încorporează utilizarea noilor medii și a diferitelor suporturi vizuale.
- Profitați de instrumentele 2.0 și gestionați corect în mediul digital pentru a îmbunătăți gestionarea politicii pe internet și rețelele sociale .
- Cunoașteți și dezvoltați cele mai adecvate acțiuni de marketing politic în fiecare caz pentru a promova o instituție, un partid politic sau un candidat.
- Analizați comportamentul electoral și extrageți consecințe pentru gestionarea comunicării și a marketingului politic.
- Interpretează datele rezultate din principalele metode de cercetare calitativă (interviuri aprofundate și focus grupuri) și cantitative (anchete, analize descriptive, bivariate și multivariate).
- Aplicați cele mai bune instrumente și strategii pentru a gestiona imaginea oricărei instituții, partid politic sau candidat pentru a-și îmbunătăți reputația .
- Gestionați și răspundeți la o situație de criză .
- Adânciți conceptele de soft power, globalizare, activiști cibernetici și grupuri de presiune .
- Interpretează particularitățile fiecăreia dintre cele mai frecvente situații de comunicare din sfera politică: conferințe de presă, discursuri, interviuri și dezbateri și aplică cele mai adecvate resurse în fiecare dintre ele.
- Organizați și gestionați evenimente atât în sfera instituțională, politică și electorală.
Informații generale
- Durata: 1 an academic
- Examene față în față: la sfârșitul fiecărui semestru
- Credite ECTS: 60
- Metodologie: educație 100% online
- Cursuri online live
- Tutor personal
metodologie
Învățați cursuri online
Oferim studenților posibilitatea de a participa la cursuri online live în fiecare zi. În timpul acestor sesiuni, elevii vor putea interacționa cu profesorul și își vor rezolva întrebările în timp real, împărtășind cunoștințe și experiențe. Ritmul de antrenament este adaptat, pe cât posibil, la nevoile fiecărui grup de studenți. A nu participa la o clasă live nu înseamnă a lipsi. Toate sesiunile pot fi vizualizate cu întârziere, de câte ori doriți. Astfel, elevii care nu pot urma cursul în direct nu sunt răniți.
Resurse didactice
UNIR virtual UNIR oferă o mare varietate de conținut pentru a pregăti fiecare subiect. Aceste materiale sunt organizate într-un mod care facilitează învățarea agilă și eficientă. În acest fel, este posibil să accesați subiectele care dezvoltă conținutul programului, ideile cheie ale fiecărui subiect (pregătite de personalul didactic al subiectului), material audiovizual complementar, activități, lecturi și test de evaluare.
În plus, veți avea acces la cursuri de master pe teme specifice și veți putea participa la forumuri, chat-uri și bloguri în care interacționați cu profesori și colegi, extinzând cunoștințele și rezolvând eventualele îndoieli.
Tutor personal
La UNIR , fiecare student are un tutor personal din prima zi, întotdeauna disponibil prin telefon sau e-mail. Rolul tutorelui este fundamental în traiectoria fiecărui student, deoarece este cea mai mare legătură cu universitatea și punctul său de referință în timpul procesului de formare.
Tutorii oferă o atenție personalizată prin monitorizarea constantă a fiecărui elev.
- Rezolvați îndoieli cu privire la procedurile academice, procedurile sau îndoielile specifice cu privire la subiecte.
- Ajută la planificarea studiului pentru a folosi mai bine timpul.
- Recomandați ce resurse didactice ale platformei să utilizați în fiecare caz.
- El este implicat în studiile studenților pentru a-i ajuta să treacă fiecare disciplină.
Sistemul de evaluare
Pentru a evalua nivelul de realizare a obiectivelor obținute în Master, este necesar să se evalueze competențele dobândite în timpul studiului. Evaluarea finală a învățării se realizează luând în considerare nota obținută în următoarele puncte.
- Evaluare continuă (rezolvarea cazurilor practice, participarea la forumuri, dezbateri și alte mijloace de colaborare și test de evaluare).
- Examinare față-în-față finală.
- Teza de doctorat
Curriculum
Curriculum
primul semestru
- Analiza actorilor și contextul comunicării și marketingului politic (6 ECTS)
- Metodologii de cercetare aplicate comunicării și marketingului politic (6 ECTS)
- Tehnici de comunicare, retorică și leadership aplicate politicii (6 ECTS)
- Instrumente de marketing politic (6 ECTS)
- Comunicare și marketing instituțional și guvernamental (6 ECTS)
al doilea mandat
- Comunicare și marketing politic și electoral (6 ECTS)
- Consultanță în comunicare și marketing politic (6 ECTS)
- Stagii externe (6 ECTS)
- Teză finală de master (12 ECTS)
Galerie
Oportunități de carieră
perspectivele de carieră
Masterul în Comunicare Politică și Marketing vă pregătește să vă dezvoltați cariera ca:
- Purtător de cuvânt
- Director de relații cu mass-media
- Șef de personal
- Consultant imagine si comunicare
- Analist politic
- Șef de presă
- Analiști de cercetare a opiniei publice
- Consultant marketing și comunicare politică
În următoarele domenii profesionale:
- Instituții și administrații publice, cum ar fi primării, companii publice, consilii, guverne regionale, instituții de stat
- Partidele politice și alte organizații, în special ONG-uri sau sindicate
- Firme de consultanta si consultanta politica
- Agenții de comunicare politică și marketing
- Cabinete de comunicații