Master în Tehnologie Educațională și Competențe Digitale
UNIR
Informatie cheie
Selectați locația
Locația campusului
Logroño, Spania
Limbi Străine
Spaniolă
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
1 an
Ritm
Part time
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
Obțineți masterat în TIC online aplicat la educație cu UNIR
Masteratul în Tehnologii Educaționale și Competențe Digitale este prima diplomă de master oficial cu un subiect de neurotehnologie care cunoaște efectul pe care TIC îl are asupra procesului de învățare. Cu Master în TIC online aplicat la educație, veți dobândi competențe digitale ale secolului XXI.
Veți descoperi o viziune inovatoare a educației din perspectiva noilor tehnologii în domeniul educației și al resurselor digitale avangardiste, astfel încât elevii să învețe într-un mod eficient. În plus, veți primi un kit practic de robotică "Sphero mini" pentru a urma subiectul "Programare și robotică pentru profesori", care vă va ajuta să profitați la maximum de program.
Cu această diplomă de master online veți obține competențele digitale necesare pentru a oferi o predare adecvată educației secolului XXI și pentru a vă adapta profilul la nivelul avansat stabilit în cadrul comun al competențelor digitale publicat de INTEF.
Singura diplomă de Master oficial universitar care vă permite de asemenea să fiți certificat în Google pentru Educație.
În Master în TIC online aplicat la Educație, puteți aborda diferitele domenii de competență și puteți explora modul în care, de exemplu, robotica educațională dezvoltă creativitatea, rezolvă securitatea pe Internet și păstrează identitatea studenților dvs. sau cum ne pot ajuta rețelele sociale pentru a dezvolta inteligența emoțională.
Informații generale
- Credite: 60 ECTS
- Durata: 1 an academic
- Metodologie: la distanță, 100% online
- Examene: Participare la sfârșitul fiecărui semestru
- Accesul la doctorat: Acest master oficial permite încorporarea în programele oficiale de doctorat
metodologie
Metoda de studiu UNIR este flexibilă, personalizată și eficientă. Metodologia se bazează pe cursuri online live și pe profesori individuali pentru a oferi cea mai bună pregătire.
Modelul pedagogic UNIR este eficient deoarece se bazează pe o metodologie complet online, astfel încât fiecare student să poată studia în propriul ritm:
- Cursuri live online: sunt organizate cursuri în fiecare zi a săptămânii dimineața și după-amiaza, astfel încât să puteți participa la cursuri atunci când este mai bine pentru dvs.
- Clasele online în amânare: dacă nu ați putut participa la o cursă sau ați rămas cu întrebări, puteți accesa toate clasele dvs. în termen de amânare. Le puteți vedea ori de câte ori doriți și de câte ori aveți nevoie.
- Pregătire personală: În prima zi veți primi un tutore personal. Veți fi în contact cu el prin telefon și prin e-mail. El vă va sprijini în fiecare zi și va rezolva orice îndoială care ar putea apărea.
- Campusul virtual: Tot ce trebuie să studiezi la UNIR este în campus: clase, profesori, colegi de clasă, bibliotecă, resurse didactice, orare, chat, forumuri și multe altele.
- Resurse de predare: veți avea acces la diferite resurse de învățare pentru a vă completa formarea: citiri complementare, diagrame cu idei cheie, test de autoevaluare etc.
Sistemul de evaluare
Pentru a cunoaște nivelul de realizare a obiectivelor generale și specifice definite în masteratul online, este necesar să se evalueze competențele dobândite în timpul studierii acestora.
Evaluarea învățării se realizează ținând cont de calificarea obținută în următoarele puncte:
- Evaluarea continuă (reprezintă 40% din nota finală): Toate activitățile clasificate ca fiind obligatorii fac parte din evaluarea continuă, printre care se numără lucrări, lecturi, forumuri, asistență la cursuri etc.
- Examinarea directă (reprezintă 60% din nota finală): Este o condiție necesară pentru promovarea examenului pentru a trece subiectul
- Proiectul final de masterat: Proiectul Masteratului Final va fi subiectul monitorizării continue de către directorul proiectului Final Master, care va fi cel care acordă în final aprobarea finală. Evaluarea finală va corespunde unei comisii formate din trei profesori din aria de cunoștințe. Comisia va evalua nu numai proiectul, ci și apărarea orală a acestuia. Acesta va fi evaluat după cum urmează:
- Structura: Participați la structura și organizarea Proiectului Masteratului Final. 20%
- Expoziție: Valoarea clarității expoziției, precum și scrierea și capacitatea de sinteză, analiză și răspuns. 30%
- Conținut: Memoria lucrării și restul documentației tehnice vor fi luate ca referință pentru a verifica validitatea expoziției. Capacitatea sintezei și citirea ei ușoară vor fi evaluate. Se va evalua corectitudinea și claritatea expresiei, atât scrisă, cât și grafică. 50%
Curriculum
Curriculum
Primul Modul 30 ECTS
- De la date (date mari) la informații (internet)
- Protecția datelor și confidențialitatea în mediul digital
- Instrumente de lucru colaborativ
- Rețelele sociale în educație
- Creare de conținut, învățare mobilă și gamification în sala de clasă
Modulul II 30 ECTS
- Programare și robotică pentru profesori
- Antreprenoriat, inovație și creativitate digitală
- Neurotehnologie educațională
- Teza finală de master (TFM)
Rezultatul programului
profilul absolvent
Absolvenții Masterului Universitar în Tehnologia Educației și Competențe Digitale vor fi dezvoltate următoarele competențe după promovarea Masterului și care le vor permite:
- Cunoașteți în profunzime și integrați abilitățile digitale pentru utilizarea pedagogică a tehnologiei.
- Predare, inclusiv utilizarea tehnologiei în diferite procese, cu spirit critic și știind când, cum și pentru ce să folosească TIC.
- Distingeți suportul tehnologic adecvat în fiecare situație de învățare.
- Transformați sălile de clasă în spații de învățare în care sunt împărtășite cunoștințe de la egal la egal.
- Îmbunătățirea proceselor de comunicare în comunitatea educațională folosind TIC.
Galerie
Oportunități de carieră
oportunităţi de carieră
La sfârșitul Masterului, studenții vor putea fi:
- Profesori de conținut multimedia
- Designeri de resurse și conținut educațional pentru platforme de învățare.
- Coordonatori și/sau evaluatori de programe în medii virtuale pentru predare.
- Responsabil pentru departamentul TIC în școli.
- Formatori ai personalului academic și studenților în utilizarea corectă a noilor tehnologii.