Master of Science în Sisteme de Informații și Inovare Digitală
Neapolis University Pafos Distance Learning
Informatie cheie
Locația campusului
Online Cyprus
Limbi Străine
Engleză,
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
3 semesters
Ritm
Part time
Taxe de școlarizare
EUR 10.000 / per year
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Oct 2024
Introducere
Programul este acreditat de Agenția pentru Asigurarea Calității și Acreditarea Ciprului în Învățământul Superior (CYQAA)
Masterul în sisteme informaționale și inovație digitală este un program inovator și multidisciplinar cu obiectivul de a integra cunoștințele despre proiectarea și dezvoltarea sistemelor informatice cu tehnologiile perturbatoare ale inovației digitale. Exemple de astfel de tehnologii perturbatoare sunt Big Data, Internetul obiectelor, Inteligența artificială, Blockchain și Robotica.
În zilele noastre, tehnologia are un impact masiv asupra operațiunilor comerciale. Formula succesului în afaceri este simplă: stimulați inovația cu tehnologia informației. Realizarea provocărilor pe care le prezintă tehnologia este cheia pentru a-ți reuși obiectivele de afaceri, a păstra și a crește numărul clienților tăi în acest proces. Prin urmare, este extrem de important să se integreze noile tehnologii în afaceri. În zilele noastre, o mulțime de firme acordă prioritate inovării ca cheie a strategiei lor de afaceri. Prin urmare, este esențial pentru întreprinderi și directorii lor să înțeleagă tehnologia, să își dezvolte competența tehnică, să implementeze tehnologii care contează pentru ei și să câștige un avantaj în gestionarea organizației lor.
Masterul în sisteme informaționale și inovare digitală are ca scop educația postuniversitară și specializarea științifică în sistemele informaționale și inovarea digitală, vizând cunoștințe mai profesionale și o educație mai largă a studenților cu un interes specific în acest subiect. Se adresează în primul rând absolvenților în informatică, inginerie computerizată și studii economice.
Avantajele programului
- Prestigiul internațional și recunoașterea Universității Neapolis din Pafos.
- Personal academic excelent, cu o puternică expertiză în materiile predate.
- Colaborări internaționale cu multe universități.
- Utilizarea tehnologiei și resurselor avansate.
- Calibru academic ridicat al personalului didactic.
- Taxe de școlarizare competitive.
Admitere
Curriculum
Structura programului
Durata acestor studii este de trei semestre. Înscrierile pentru MSc în Sisteme Informaționale și Inovare Digitală au loc în septembrie și februarie/martie ale fiecărui an universitar. Fiecare curs durează un semestru academic. Toți studenții înscriși la MSc în Sisteme Informaționale și Inovare Digitală, fie în semestrul de iarnă, fie în semestrul de primăvară, pot alege cursurile oferite în semestrele relevante. Pentru a-și finaliza cu succes studiile, studenții trebuie să acumuleze un total de 90 de credite (ECTS).
În conformitate cu anunțurile relevante făcute de către Agenția de Asigurare a Calității și Acreditare în Învățământul Superior, studenții au posibilitatea de a-și finaliza studiile postuniversitare în două semestre academice (12 luni), atâta timp cât încep susținerea Tezei de Master în timpul primului sau al doilea semestru al studiilor lor, inclusiv perioada de vară. În acest caz, finalizarea Tezei de Master poate fi prelungită în perioada verii, pentru una sau două luni. În orice caz, totalul ECTS rămâne 90.
În general, scopul MSc în Sisteme Informaționale și Inovare Digitală este de a oferi fiecărui student, fie cu experiență în afaceri, fie în informatică, o înțelegere cuprinzătoare a modului de utilizare a tehnologiilor digitale pentru a îmbunătăți afacerile în economia digitală de astăzi și pentru a explora managementul. și aspectele de inovare ale tehnologiilor informaționale. Companiile se dezvoltă mai mult pe baza noilor tehnologii, creând o nevoie critică de profesioniști care aduc abilități atât în afaceri, cât și în tehnologie. Scopul final al acestui Master în Sisteme Informaționale și Inovare Digitală este de a reduce decalajul dintre afaceri și tehnologie, oferind absolvenților noștri un avantaj distinct pe piață.
Pentru a obține diploma de master, studenții sunt, de asemenea, obligați să susțină o teză de master. Propunerea de cercetare este înaintată de către student, care poate solicita unuia dintre tutori în calitate de supervizor. Teza poate fi depusă până la un an universitar după finalizarea cu succes a celui de-al doilea semestru de studiu. Teza ar trebui să fie relevantă pentru conținutul studiilor studentului postuniversitar și trebuie să fie originală.
Programa
Masterul în Sisteme Informaționale și Inovare Digitală este structurat după cum urmează:
Semestrul 1
- DIS507 Tehnologii perturbatoare
- DMBA583 Inovație digitală și antreprenoriat
- DMETH600 Metodologia cercetării
- DIS503 Management de proiect IT
Semestrul 2
- DIS508 Big Data și Analytics
- DIS501 Analiza și proiectarea sistemelor informaționale
- DIS502 Programare pentru rezolvarea problemelor
Selectarea unui curs opțional din:
- DIS504 Securitatea informațiilor
- DMDB505 Marketing digital
- DIS505 Dezvoltare de aplicații mobile
Semestrul 3
- DIS510 Disertație Obligatorie
Metode de predare, învățare și evaluare
Pe parcursul anului universitar, pentru fiecare dintre cursuri, sesiunile de formare se desfășoară după cum urmează: șase (6) întâlniri de două ore cu lectorul pentru fiecare curs, care este responsabil de informarea, îndrumarea, consilierea și evaluarea studenților. Aceste întâlniri vizează în primul rând sprijinirea generală a studenților, precum și elaborarea, aprofundarea și dezvoltarea a tot ceea ce studenții studiază. Prezența elevului la aceste întâlniri nu este obligatorie. Cu toate acestea, experiența de până acum a arătat că participarea elevului la acestea contribuie la o înțelegere mai deplină a materiei și, în plus, crește probabilitatea unei performanțe mai pozitive a elevilor, atât la evaluările intermediare, cât și la examenele finale.
Fiecare curs este evaluat prin finalizarea unei evaluări la jumătatea perioadei, care este menționată în mod explicit în programa de studii și în ghidurile de studiu (eseuri, critici de literatură, manuscris de articole pentru jurnalul studentesc al universității etc.) în timpul semestrului și examenele finale la sfârșit. semestrului în locații adecvate identificate în timp, în funcție de distribuția geografică a studenților. În cazul în care un student nu participă la examen sau nu a susținut examenul semestrial de iarnă sau de primăvară, el sau ea are dreptul de a repeta examenul.
Evaluarea la jumătatea perioadei poate lua diverse forme, așa cum este descris mai devreme, cum ar fi eseuri, articole de cercetare, prezentări, critici de literatură, recenzii de cărți etc., în timpul semestrului și corespunde la 40% din nota finală, în timp ce examenul final este de 60%. Pentru ca studentul să reușească un curs, el/ea trebuie să ia atât nota finală, cât și evaluarea intermediară o notă de cel puțin 50%. Interactivitatea și evaluarea formativă fac parte din metodologia de învățare și predare.
În al treilea semestru studenții își finalizează dizertația care corespunde la 30 ECTS. Lungimea tezei depinde de tip. În cazul unei teze bibliografice, aceasta nu poate fi mai mică de 12.000 de cuvinte și mai mare de 15.000 de cuvinte. Bibliografia, anexele și rezumatul nu sunt incluse. După depunere, conducătorul transmite un raport scris și motivat, cu acordul studentului, membrilor comisiei. Sprijinul pentru teză se face public sau printr-o videoconferință electronică în fața unei comisii de trei membri.