Master of Science în Marketing Digital
Neapolis University Pafos Distance Learning
Informatie cheie
Locația campusului
Online Cyprus
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
3 semesters
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 10.000 / per year
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
Masterul în marketing digital își propune să promoveze profesionalismul studenților într-o lume în care organizațiile și întreprinderile se confruntă cu probleme complexe atunci când, în același timp, își propune să promoveze gândirea critică și de vârf a studenților în provocările moderne și în tendințele de cercetare ale marketingului digital. Domeniul marketingului digital evoluează rapid, împreună cu nevoia pieței de profesioniști echipați cu un set de instrumente de gestionare a cunoștințelor contemporan. În această măsură, Masterul în Marketing Digital își propune să ofere studenților instrumente și tehnici de analiză critică și gândire la un grad ridicat de standarde profesionale. Mai mult, MSc în marketing digital își propune să avanseze abilitățile de cercetare ale studenților către aplicarea lor în situații din viața reală.
Mai precis, MSc în Digital Marketing își propune, combinând atât cunoștințe teoretice, cât și abordări practice pentru:
- Îndrumați studenții prin schimbările viitoare și pregătiți-i pentru a putea genera creștere într-un peisaj de marketing perturbat continuu de noile tehnologii,
- Oferiți studenților o perspectivă digitală asupra marketingului și informații despre modul de utilizare a canalelor digitale emergente în strategiile de marketing,
- Oferiți studenților o evaluare amplă în trei domenii principale: a) fundamentele marketingului, b) metodele de marketing digital și c) inovația și antreprenoriatul;
- Dotarea studenților cu instrumente analitice și de cercetare pentru a întreprinde cercetări riguroase și a aplica proiecte de cercetare în situații din viața reală,
- Dezvoltați profesioniști la un nivel înalt de standarde profesionale în domeniul contemporan al marketingului digital.
Admitere
Curriculum
Metode de predare, învățare și evaluare
Metodologia de predare a masterului implică o combinație de prelegeri, tutoriale, seminarii, examene, proiecte, prezentări, sarcini, aplicații de studiu de caz și cercetare independentă. În plus, este conceput pentru a oferi o experiență academică care depășește cea din sala de clasă tradițională, în care fluxul de informații este în primul rând de la instructor la student. Intenția Masterului în Marketing Digital este ca fiecare participant să contribuie la educarea întregii clase prin participarea activă la procedura de învățare. Masteratul în marketing digital urmează o strategie centrată pe student, bazată pe un amestec de diferite tehnici de învățare activă, care urmăresc să încorporeze scenarii din viața reală în nucleul activităților masterului și, în același timp, printr-o strategie orientată spre cercetare, MSc în digital. Marketingul urmărește să doteze studenții cu abilități de cercetare aplicată. Este esențial pentru studenții înscriși la MSc în marketing digital să învețe prin predare activă și învățarea unui amestec de tehnici care combină aspectele din viața reală și de cercetare pentru a crea profesioniști cu un grad ridicat de standarde profesionale. În această măsură, abordarea noastră centrată pe elev este implementată prin sarcini interactive și evaluări formative (nenotate), care sunt programate și mapate la fiecare programă. Mai mult, călătoria de învățare este îmbogățită cu jocuri de simulare prin pachete de simulare cunoscute și Neapolis Experiential Studying Tasks-NEST, care oferă posibilitatea unor sarcini concepute în colaborare cu companii pe baza nevoilor lor reale.
Fiecare curs este evaluat prin temă(e) la jumătatea perioadei în timpul semestrului și examinarea la sfârșitul semestrului. În cazul în care un student nu a participat la examen sau nu a participat la un semestru de toamnă sau de primăvară, el/ea are dreptul să susțină un nou test la sfârșitul anului universitar.
30% sau 40% din nota finală a studenților la fiecare curs corespunde performanței acestora la evaluarea intermediară și alte activități interactive notate, în timp ce 60% sau 70% – respectiv la evaluarea intermediară – corespunde performanței acestora la examenele finale. Pentru a obține o notă de trecere la un curs, studenții trebuie să obțină o notă de trecere (de ex 50% sau mai mult) în toate componentele evaluării.
Teza nu poate fi mai scurtă de 13.000 de cuvinte și mai lungă de 15.000 de cuvinte, inclusiv bibliografia și rezumatul. După transmitere, supraveghetorul principal întocmește un raport scris și motivat cu acordul său pentru sprijinul public. Susținerea disertației se face public sau prin videoconferință electronică în fața unei comisii de trei membri.
Structura programului
În conformitate cu anunțurile relevante făcute de către Agenția de Asigurare a Calității și Acreditare în Învățământul Superior, studenții au posibilitatea de a-și finaliza studiile postuniversitare în două semestre academice (12 luni), atâta timp cât încep susținerea Tezei de Master în timpul primului sau al doilea semestru al studiilor lor, inclusiv perioada de vară. În acest caz, finalizarea Tezei de Master poate fi prelungită în perioada verii, pentru una sau două luni. În orice caz, totalul ECTS rămâne 90.
Durata: 1,5 ani (3 semestre academice)
Programa
Masterul în marketing digital este structurat după cum urmează:
Semestrul 1
- DM515 Marketing digital obligatoriu
- MBA500 Metode de cercetare și analiză a datelor Obligatoriu
- MBA561 Management de marketing și comunicare în afaceri Obligatoriu
- DM504 e- Comportamentul consumatorului
Semestrul 2
- DM505 Strategii de comunicare digitală și social media Obligatoriu
- DM508 Big Data și Marketing Analytics Obligatoriu
- MBA584 Antreprenoriat și Inovare Obligatorie
- IS507 Tehnologii perturbatoare
Semestrul 3
- Disertație DIS600
Rezultatul programului
Rezultatele învăţării
După finalizarea Masterului în Marketing Digital, absolvenții sunt de așteptat să fie capabili să:
- PLO1: Evaluați și discutați în mod critic concepte și teorii legate de domeniul marketingului digital.
- PLO2: Demonstrați abilități de analiză critică în probleme complexe din viața reală din sfera marketingului digital.
- PLO3: Evaluați în mod critic deciziile luate de organizații și companii în ceea ce privește crearea strategiilor de marketing digital.
- PLO4: Evaluați în mod critic cercetările în domeniul marketingului digital și discutați despre tendințele și conceptele recente ale cercetării.
- PLO5: Gândește analitic și aplică instrumente de cercetare în proiectarea și întreprinderea de cercetări riguroase și independente în domeniul marketingului digital.
- PLO6: Demonstrați abilități avansate în analiza și utilizarea eficientă a datelor de cercetare, a datelor mari și a informațiilor calitative și cantitative pentru a oferi soluții la probleme complexe de afaceri.
- PLO7: Dezvoltați profesionalismul și conștientizarea critică a standardelor profesionale caracterizate de etos, creativitate și auto-gestionare.
- PLO8: Lucrați în mod eficient în grupuri, colaborați și construiți relații profesionale cu diverse audiențe.
- PLO9: Evaluați și utilizați în mod critic informațiile dintr-o gamă largă de surse și comunicați-le în mod eficient utilizând o varietate de medii cu conștientizare și responsabilitate profesională a problemelor de securitate ale mediului digital.
- PLO10: Demonstrați abilități în evaluarea critică și aplicarea tehnologiilor digitale și web în marketing digital în situații reale.