Master of Business Administration
Atlantic International University Masters Programs
Informatie cheie
Locația campusului
Honolulu, Statele Unite ale Americii
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
Contactează şcoala
Ritm
Contactează şcoala
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2024
Introducere
Programul Master of Business Administration (MBA) este conceput pentru a avansa dezvoltarea profesională a managerilor cu experiență și a profesioniștilor din arena afacerilor prin extinderea cunoștințelor lor de management și dotarea acestora cu abilități largi de cercetare și gestionare a proceselor, permițându-le să aducă o contribuție cheie la conducerea câmpurile lor alese. Diploma de master în administrarea afacerilor este destinată celor care încearcă să contribuie la îmbunătățirea performanței generale a unei organizații în lumea de afaceri extrem de competitivă de astăzi.
Galerie
Admitere
Curriculum
Cursuri de bază și subiecte în administrarea afacerilor:
- LED 102 de probleme în leadership (3 credite)
- BSA 300 de formare cooperativă în afaceri (3 credite)
- BSA 400 Business Administration (3 credite)
- FIN 402 Advanced Finance (3 credite)
- FIN 408 Managementul investițiilor (3 credite)
- FIN 411 Banii și bancar (3 credite)
- MBA 301 Corporate Strategy (3 credite)
- MBA 303 Strategia de operațiuni (3 credite)
- MBA 305 Management Strategic al Tehnologiei Informației (3 Credite)
- MBA 307 Analiza deciziei (3 credite)
- MBA 402 care conduce prin schimbare (3 credite)
- MBA 406 Diagnostic organizațional (3 credite)
- MGT 303 Decizie managerială (3 credite)
- MGT 305 Economie managerială (3 credite)
- MGT 307 Contabilitate managerială (3 credite)
- MGT 309 Gestionarea persoanelor și organizațiilor (3 credite)
- MGT 311 Managementul Informațiilor (3 Credite)
- MGT 313 Managementul operațiunilor (3 credite)
- MKT 402 Advance Marketing (3 credite)
- Concursul și strategia MKT 404 (3 credite)
- MKT 406 Emerging Issues in Marketing (3 credite)
- MKT 408 Branding de produse (3 credite)
- Teza de masterat (6)
Cursuri de orientare Prima fază:
- AUC 401 "Comunicare și investigație" (rezumat cuprinzător) (2 credite)
- AUC 402 "Teoria organizației" (Portofoliu). (1 credit)
- Chestionarul AUC 404 "Evaluare academică" (1 credit)
- AUC 405 "Învățarea experimentală" (Autobiografie). (1 credit)
- Evaluarea profesională AUC 406 (1 credit)
- AUC 408 "Fundamentul cunoașterii" Graficul de integrare (1 credit)
- AUC 409 "Dezvoltarea studiilor universitare" Garanția gradului academic (2 credite)
Cursuri de orientare Etapa a doua:
- ARED 410 conexiuni ascunse (lectură și rezumat) (1 credit)
- AREF 422 Referințe și bibliografie (cred)
- ACUR 400 Proiectare Curriculum sau Propunere de Curs (1 la 3 credite)
- AUC 420 Seminar Dezvoltare culturală (experiență practică) (1 credit)
- AUC 425 Seminar de Dezvoltare Internațională. (Publicații) (1 credit)
- AUC 421 Seminar Rezumat administrativ (rezumat carte) (1 credit)