MSc International Fashion Marketing
The University of Manchester Worldwide China Centre
Informatie cheie
Selectați locația
Locația campusului
Online
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Amestecat, Învățământ la Distanță
Durata
2 years
Ritm
Part time
Taxe de școlarizare
GBP 19.500 *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2024
* se poate plăti în patru rate
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Pe măsură ce industria modei evoluează, este mai mare nevoie ca profesioniștii din domeniul modei să aibă o teoretică puternică și aplicată pentru a înțelege mediul contemporan de afaceri în modă. Acest curs se va potrivi nevoilor dumneavoastră, fie că doriți să vă îmbunătățiți abilitățile, să vă mutați în industria modei sau să aplicați pentru o poziție mai înaltă.
Cursul nostru unic de master online în marketing internațional de modă se bazează pe punctele forte stabilite ale calificărilor noastre de lungă durată, recunoscute la nivel internațional, în modă și textile. Combină excelența academică cu abilitățile de dezvoltare care sunt esențiale pentru o carieră în industria modei globale și vă va permite să lucrați și să studiați simultan.
Ca absolvent de succes, vei avea cunoștințele și abilitățile necesare pentru a te echipa pentru o carieră grozavă în modă și retail. Absolvenții noștri și-au asigurat profesii cum ar fi cumpărători, marketeri și directori de PR la mărci binecunoscute, emblematice, precum Condé Nast International, Issey Miyake, Nike, Adidas, Chanel, Louis Vuitton, Christian Dior, Fendi etc.
Repere ale cursului
- Oportunități valoroase de a învăța de la experți și directori de top din industria modei.
- Dezvoltați-vă cariera și creșteți-vă marca personală cu rețeaua noastră de absolvenți.
- Deveniți un marketer de modă cu o viziune globală.
- Chartered Institute of Marketing (CIM) acreditat.
Admitere
Curriculum
Unități de curs
Marketing internațional de modă
- Analiza de mediu extern actuală și viitoare
- Piețele emergente și metodele de intrare pe piață
- Cultura globală a consumatorilor și cetățenia globală
Management strategic de brand
- Modele și concepte de afaceri de management strategic al mărcii
- Branding corporativ și branding de consum
- Marketing de brand de lux
Comportamentul consumatorului de modă
- Înțelegerea pieței și a nevoilor clienților
- Impactul schimbărilor culturale și sociologice asupra consumatorilor și piețelor
- Liderii de opinie și agenții de schimbare și impactul lor asupra remodelării peisajului modei
Comunicații de marketing de modă
- Publicitate și PR în industria modei
- Comunicații de marketing integrate (IMC)
- Inovație și etică în media de modă și comunicare
Managementul International Fashion Retail
- Distributie cu amanuntul si dezvoltare canal
- Înțelegerea consumatorului omnicanal și a călătoriei lor către clienți
- Ciclul de cumpărare cu amănuntul
Probleme contemporane
- Etica, durabilitatea și consumul de modă
- Inovații în tehnologiile digitale
- Consumul experiențial
Abilități de cercetare în practică
- Formularea întrebărilor de cercetare
- Efectuarea unei analize a literaturii
- Proiectarea cercetării și considerații etice
- Colectarea, analiza, evaluarea și comunicarea eficientă a datelor
Galerie
Taxa de școlarizare a programului
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
BA (Hons) Afaceri (Marketing) (CMI)
- Online
BA (Hons) Afaceri (Marketing) (Top Up)
- Online
Master online în marketing
- Glasgow, Regatul Unit