MBA în Turism
Neapolis University Pafos Distance Learning
Informatie cheie
Locația campusului
Online Cyprus
Limbi Străine
Engleză,
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
3 semesters
Ritm
Part time
Taxe de școlarizare
EUR 10.000 / per year
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Oct 2024
Introducere
Programul este acreditat de Agenția pentru Asigurarea Calității și Acreditarea Ciprului în Învățământul Superior (CYQAA)
Programul la distanță MBA în Turism al Universității Neapolis Pafos oferă studenților o abordare cuprinzătoare și integrată a disciplinei turismului și a sectorului critic al turismului în general. MBA în Turism urmează o abordare modernă pentru a furniza cunoștințele necesare pentru înțelegerea turismului ca fenomen social și economic. Se pune un accent deosebit pe administrarea afacerilor de turism și ospitalitate și gestionarea destinațiilor turistice. Bazându-se pe beneficiile inovației în lumea globalizată, programa este structurată în jurul următorilor piloni: durabilitatea mediului și gestionarea durabilă a organizațiilor de turism. Prin urmare, studenții trebuie să fie echipați cu abilitățile potrivite pentru a face față provocărilor cu care se confruntă întreprinderile moderne de turism, într-un mediu internațional în continuă schimbare, dominat de evoluții tehnologice rapide, rezultând noi modele de guvernanță corporativă.
Avantajele programului
- Prestigiul internațional și recunoașterea Universității Neapolis din Pafos.
- Personal academic excelent, cu o puternică expertiză în materiile predate.
- Colaborări internaționale cu multe universități.
- Flexibilitatea învățării la distanță.
- Utilizarea tehnologiei și resurselor avansate.
- Alegerea dinamică între educația la distanță sincronă și asincronă.
- Ajustarea programului MBA la cerințele actuale ale pieței și la mai multe medii de afaceri.
- Taxe de școlarizare competitive.
Admitere
Curriculum
Structura programului
Pentru a obține un MBA în turism, studenții ar trebui să fie examinați cu succes la toate cursurile obligatorii și la disertația lor.
Programul este structurat astfel:
semestrul 1
- DMBA550 Contabilitate financiară și managerială
- DMBA560 Management de marketing și comunicare în afaceri
- DMBA580 Leadership și Comportament Organizațional
- DMBA620 Analiza cantitativă a afacerilor
semestrul 2
- DTOUR520 Managementul operațiunilor de turism
- DTOUR530 Managementul și dezvoltarea afacerilor de ospitalitate
- DTOUR550 Economia turismului și ospitalității
- DTOUR570 Managementul strategic al destinației
- DTOUR590 Politica și planificarea turismului
al 3-lea semestru
- Teza DTOUR600
Metode de predare, învățare și evaluare
Acesta este un program de învățare la distanță. Pe parcursul anului universitar, pentru fiecare dintre cursuri se desfășoară ședințe educaționale (obligatorii și opționale), astfel: șase (6) ședințe de televiziune cu o durată de două ore cu consilierul pentru fiecare curs, care este responsabil de informarea, îndrumarea, consilierea. și evaluarea elevilor. Aceste întâlniri vizează în primul rând sprijinirea generală a studenților, precum și în elaborarea, aprofundarea și dezvoltarea tuturor cursurilor pe care studenții le învață. Interactivitatea și evaluarea formativă fac parte din metodologia de învățare și predare. Temele finalizate pe parcursul semestrului corespund cu 30% din nota finală, în timp ce examenul final corespunde cu 70%. Pentru ca studentul să reușească la un curs, acesta trebuie să obțină, atât în cadrul lucrării scrise, cât și la examenul final, o notă de cel puțin 50/100.
În al treilea semestru studenții își finalizează disertația de MBA, care corespunde la 30 ECTS.
Durata Programului
Durata programului este de 18 luni.
Studenții au posibilitatea de a-și finaliza studiile postuniversitare în 12 luni, atâta timp cât încep să-și susțină teza de master în primul sau al doilea semestru de studii, inclusiv perioada de vară. În acest caz, finalizarea Tezei de Master poate fi prelungită după perioada de vară, pentru una sau două luni. În orice caz, totalul ECTS rămâne 90.
Taxa de școlarizare a programului
Studenți ideali
Programul este special conceput pentru:
- Angajații-manageri din afacerile din turism și ospitalitate, cum ar fi hoteluri, agenții de turism, touroperatori, companii aeriene, companii de croazieră și organizații de management al destinațiilor.
- Cercetători/analiști și directori din sectorul turismului din întreaga lume.
- Angajati-manager din sectoare dincolo de turism.
- Specialiști și consultanți care oferă opinii de experți cu privire la politica și dezvoltarea turismului sectorului public și privat.
- Lectori din Școlile de Turism și cei care, de asemenea, aleg să-și avanseze cariera academică la nivel de doctorat.