MBA Marketing Digital cu specialitate în comerț electronic sau vânzări
Instituto Europeo de Posgrado - Colombia
Informatie cheie
Selectați locația
Locația campusului
Madrid, Spania
Limbi Străine
Spaniolă
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță, În campus
Durata
1500 ore
Ritm
Part time
Taxe de școlarizare
COP 30.655.625 / per year
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
Acest MBA vă permite să dobândiți o viziune globală și integrativă a managementului afacerilor, prin tratarea diferitelor domenii de activitate, în același timp în care studiați materiale în profunzime ale marketingului digital. În plus, vă permite să vă specializați în vânzări sau în comerțul electronic.
Diplomă dublă - Universidad Europea de Monterrey
Datorită acordului Institutului European de Absolvență cu Universitatea Europeană din Monterrey, acest MBA este oferit cu un dublu grad de înalt prestigiu la nivel internațional.
De ce să alegeți acest MBA?
Vei deveni un profesionist listat, calificat să dețină poziții manageriale sau intermediare, Marketing digital, învățând cu cele mai noi știri multimedia, strategii, tehnici și instrumente ale mediului online.
- Vă va permite să faceți față cu succes provocării transformării digitale în organizații.
- Acesta vă va oferi o viziune globală asupra companiei și a marketingului digital, permițându-vă să înțelegeți importanța acestui domeniu în realizarea obiectivelor strategice ale organizației.
- Vă veți aprofunda în cele mai recente instrumente și tendințe de marketing online și implicațiile lor comerciale.
- Puteți alege itinerariul în e-commerce sau în vânzări, oferind un sigiliu de valoare gradului dvs. și obținerea unei diplome suplimentare în funcție de specialitatea aleasă.
- Veți fi instruit de un expert-instructor selectat de Google pentru a obține certificarea Google AdWords (publicitate la cumpărături).
Proximitate și personalizare
Contactul studenților, profesorilor și tutorilor este continuu prin intermediul platformei virtuale, va avea, de asemenea:
- Disponibilitatea totală a materialelor (24/7).
- Creșterea îndoielilor în orice moment al zilei.
- Comunicarea continuă prin intermediul forumurilor de discuții.
Datorită acestui fapt și structurii conținutului, evaluarea programelor este fundamental practică.
Curriculum
Program
subiecte comune
- Conducerea echipelor extrem de eficiente
- Marketing digital și tendințe digitale
- Inbound Marketing, Publicitate digitală și Social Media Marketing
- CRM și achiziția și managementul clienților. De la marketing prin e-mail la afiliat
- Marketing mobil
- Finanțe pentru luarea deciziilor de afaceri
- Pozitionarea motorului de cautare. Google AdWords. SEO, SEM și PPC
- Analiză, date și cercetare digitală
- Direcția strategică: Căutarea excelenței competitive
- Antreprenoriat de afaceri și plan de afaceri
- TFM. Certificare pentru Cumpărături Google
Itinerar de vânzări
- Vânzări digitale. Economie colaborativă și alianțe strategice
- Canale de distribuție: omnicanal
- Provocările managementului comercial în societatea digitală: managementul vânzărilor și planificarea
- Tendințe și provocări în marketing și vânzări – Seria de prelegeri
Itinerar de comerț electronic
- e-Commerce: situația actuală și tendințe. Design și Marketing
- Platforme, modele și management al unui e-Commerce
- Business Intelligence și Analytics aplicate comerțului electronic
- Tendințe și provocări în comerțul electronic – Seria de prelegeri
Burse și finanțare
Ajutor pentru studii - Finanțare
Institutul are un program de burse care poate acoperi până la 35% din costul de școlarizare. În fiecare apel, se oferă un număr limitat de burse în funcție de situația personală, profesională sau economică a candidaților.
Există și condiții speciale de finanțare, pentru a ajuta studenții să își asume costul cursului printr-un sistem de plăți amânate.