Licențiat în studii de comunicare și tehnologii de gestionare a informațiilor
Kaunas University of Technology
Informatie cheie
Locația campusului
Kaunas, Lituania
Limbi Străine
Engleză, Lituanian
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță, În campus
Durata
3 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 2.865 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2024
* Exonerări parțiale de taxe de școlarizare (până la 50%) sunt disponibile pentru toți studenții, în funcție de programul de studiu ales și de scorul lor de admitere. Pentru mai multe informații, vă rugăm să contactați Universitatea.
Introducere
Trăim în epoca de aur a informației. În fiecare zi, suntem bombardați cu informații de o sută de ori mai multe decât oricând. Comunicăm folosind tehnologii de ultimă generație: vizuale, audio și scrise.
Bineînțeles, odată cu creșterea exponențială a domeniului, piața muncii are nevoie de profesioniști care să rezolve provocările și să posede abilitățile și competențele necesare pentru a gestiona lumea complexă a comunicațiilor.
Licențiat în studii de comunicare și tehnologii de gestionare a informațiilor la KTU vă va pregăti să lucrați în organizații multiculturale de afaceri, guvernamentale sau din sectorul public. Veți putea crea și gestiona conținut de calitate folosind cea mai recentă tehnologie.
Acesta este primul program de licență de 3 ani din Lituania, care este derulat împreună cu Universitatea din Twente (Olanda) . În acest program, veți avea ocazia să studiați la Universitatea din Twente pentru un semestru și să obțineți un certificat care să ateste acest lucru.
- Program unic de studiu al comunicațiilor, cât mai mult accentul este acordat instrumentelor tehnologice de comunicare: sisteme de gestionare a conținutului, gestionare de site-uri web, analiză a comunicării, instrumente IT cantitative și calitative, instrumente de gestionare a datelor de pe rețelele sociale, interfețe vizuale și textuale
- Model de studiu bazat pe proiecte, în timpul căruia elevii rezolvă provocări din viața reală
- Posibilitatea de a merge pentru un semestru pentru a studia într-una dintre cele mai inovatoare universități din Europa: Universitatea din Twente din Olanda
- Experți în comunicare, conferențieri internaționali (de la Universitatea din Twente, Universitatea din Bologna, Universitatea din Torino) și practicieni printre profesori
Admitere
Galerie
Burse și finanțare
Oportunități de finanțare
Toți studenții internaționali devin automat candidați pentru a primi Bursa pentru studenți internaționali, care este alocată studenților din primul an de licență sau master cu rezultate academice puternice și motivație.
Rezidenții țărilor Uniunii Europene și cetățenii globali de origine lituaniană pot aplica pentru locuri de studiu finanțate de stat. Aceasta înseamnă că toți solicitanții, care se încadrează în una dintre categoriile menționate mai sus, vor participa la concursul general de admitere pentru locurile de studii finanțate de stat și vor avea șansa de a studia gratuit, în funcție de punctajul de admitere.
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
Carieră
Competențele elevului
Competențe de management al informațiilor; Competențe de dezvoltare a conținutului textual/audio-vizual; Competențe de aplicare TIC; Competența mediatică.
Abilitățile elevului:
- Capabil să gestioneze informațiile într-o manieră țintită folosind tehnologii IC;
- Capabil să aplice teoria și metodele de comunicare;
- Capabil să analizeze critic și să creeze informații (conținut), să selecteze instrumentele corespunzătoare nevoilor publicului.
S-ar putea să devii
- Specialist in publicitate si marketing
- Specialist relatii publice
- Analist de management si organizare
- Autor și un alt scriitor
- Dezvoltator web și multimedia
Specialist in publicitate si marketing
- Planificarea, pregatirea si organizarea politicilor si campaniilor de publicitate care faciliteaza atingerea obiectivelor de vanzari;
- Promovarea creșterii și dezvoltării afacerilor în același timp cu stabilirea și implementarea obiectivelor, politicilor și programelor de marketing;
- Clarificarea și prognozarea nevoilor prezente și viitoare ale consumatorilor;
- Consultanta pe astfel de elemente de marketing, precum gama de produse, publicitate si promovarea vanzarilor, canalele de vanzari si distributie.