și Master în Business Administration (MBA) - specializat în managementul afacerilor și marketingul

IMF Business School

Descrierea programului

Citește Descrierea Oficială

și Master în Business Administration (MBA) - specializat în managementul afacerilor și marketingul

IMF Business School

Piața forței de muncă actual este esențială pentru companiile să se diferențieze de concurență: acest lucru este în cazul în care abilitățile de capitalul său uman intră în joc pentru a se asigura, mai presus de toate, satisfacerea nevoilor clientilor.

Din acest motiv, este necesar ca Direcția de Societatea are pregătire completă în diverse domenii care influențează poziționarea lor competitiv.

Pentru a pregăti experți în domeniul managementului afacerilor în toate specialitățile (resurse umane comerciale, marketing, management strategic, sisteme de informare, finanțe, etc.), de la IFM Business School, în colaborare cu Universitatea Camilo José Cela, vom prezenta Acest MBA pentru vânzări și marketing directorilor, care sunt studiate în detaliu toate aspectele necesare pentru a integra ca Vanzari si Marketing Director, determină elementele care ar trebui luate în considerare pentru a crea cea mai buna oferta comerciala a companiei, cu care afară piață și să ne spui clientului, fie direct, fie prin intermediul colaborare cu furnizorii.

În plus, contactul continuu dintre profesori și elevi permite studenților să genereze o rețea vital pentru cariera ta viitoare.

OBIECTIVE specializate MBA în Managementul Afacerilor și Marketing

Analizeaza baza direcției strategice studierea fundamentelor sale, analiza mediului concurențial, pentru a permite studentului la formularea, punerea în aplicare și monitorizarea unei strategii de management de succes.

Veți învăța, de asemenea, la:

  • Identifica cele mai importante aspecte pentru a dezvolta o strategie de marketing.
  • O trecere în revistă a instrumentelor utilizate în marketing.
  • Demarca funcția de vânzări în cadrul mai larg al marketingului și a se vedea interdependențele lor cu alte funcții de afaceri.
  • Se specifică diferitele tehnici de vânzări și să știe cum să aleagă optim în orice moment.
  • Cunoaște în profunzime conceptul de produs din perspectiva marketingului și au un sistem de lucrări practice, care permite să ia măsuri pentru a recomanda o strategie de produs pentru o companie.
  • Să înțeleagă importanța managementului ciclului de viață al produselor profesionale și de management al portofoliului de produse. Cunoașterea alternativelor posibile pentru această gestionare.

Metodologia și evaluare

METODOLOGIE

IFM oferă o metodologie flexibilă adaptată nevoilor dumneavoastră, indiferent de locație geografică sau timpul dvs. de disponibilitate. Acest master poate fi studiată în conformitate cu:

  • Metodologie on - line: Tot ordinea de zi va fi pe o parte din campusul nostru virtual de 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână.
  • Metodologia de distanță: au material de curs în formă de carte.

Toate conținuturile sunt complet actualizate și au o mare tehnică, ușor de înțeles și cu o rigoare clară vocație practică.

Indiferent de metoda pe care o alegeți, IFM vă oferă:

  • Personalul de îndrumare e-față (prin intermediul forumurilor, chat, telefon, e-mail).
  • Webinare.
  • Dezbateri și grupuri de discuții, prin forumuri și chat-uri.
  • test de auto-evaluare.
  • Lecturi, studii de caz și de documentare.
  • clase live.
  • studiu de caz

Studiu de caz: Conținutul teoretic al acestui MBA sunt proiectate pe o companie de real utilizat ca un studiu de caz pentru ca elevii să dobândească o viziune globală a lumii de afaceri. situația dumneavoastră, analiza datele și circumstanțele, folosind fiecare subiect ca elevul studiază.

În MBA cu specializare în Management și Marketing se concentrează asupra companiei Amadeus.

EVALUARE

Evaluarea continuă progresele în studiul comandantului. Fiecare modul va fi evaluat prin combinarea revizuirea și dezvoltarea de cazuri practice on-line.

Obținerea de diplome de masterat de la Universitatea Camilo Jose Cela și de Master de către IFM Business School, se supune trece testele fiecărui modul și dezvoltarea unui ordin de lucru maestru.

Perspectivele de carieră

La sfârșitul stăpânului nostru va fi capabil de a practica ca:

  • Director al Departamentului Comercial
  • Director de Marketing
  • Director și manager de afaceri
  • consultant strategic în comercial, de marketing sau financiar, printre altele
  • Director Dezvoltare
  • antreprenor

Preț și Burse

În IFM oferă studenților noștri facilități de plată mari:

  • Grant de până la 65%
  • Finanțare de până la 12 luni, fără dobândă sau intervenție a băncii (a se vedea condițiile)
  • Modalitate de plata on-line: Plata (Reducere 5%) / Plata in rate fara dobanda
  • Formularul de plată blended: Plata (Reducere 5%) / Plata in rate fara dobanda
Această școală oferă programe în:
  • Spaniolă
Durata & Pret
Acest curs este Online
Start Date
Data începerii
Înscriere Deschisă
Duration
Durata
12 luni
Cu jumătate de normă
Cu normă întreagă
Price
Preţ
8,200 EUR
Locations
Spania - Madrid, Community of Madrid
Data începerii : Înscriere Deschisă
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Dates
Înscriere Deschisă
Spania - Madrid, Community of Madrid
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala